Mr_Hand Mesaj tarihi: Şubat 23, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 23, 2012 airbag. şişmesini sağlayan kimyasal bozuluyo o kadar uzun sürede. değişmeyecek parça varsa o da sensördür. (tabi en dandiğinden bileşenlerle üretilmiş bişeyse değişim ihtiyacı olur da neyse, o alakasız) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Şubat 23, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 23, 2012 saplashaman said: euro ncap çarpışma testinin nasıl yapıldığını herkes biliyor,ama gerçek hayat euro ncap'den ibaret değildir. şase sağlamlığı ve o sacın kalınlığı şahsen hayatımı kurtardı 5 sene önce ama sen dersenki euro ncap birşey diyemem,en basiti google araştırmaları yerine git bir sanayiide işinin ehli bir kaporta ustasıyla konuş sana anlatsın neyin ne olduğunu Mevzu geceli cok olmus , ustune disk fren, sac kalinligi , airbag falan gelmis ama soylemeden gecemeyecegim; yanlis anlasilmasin isini layigiyla yapip ne yaptigini bilen ustaya saygim sonsuz ama gerceklerden de uzaklasmamak lazim. Eger o kaportaci usta dusundugu seyi cay molalarinda kendi aralarinda konusmak yerine google a sorabilseydi , bu olayin egitimini alsaydi zaten kaporta ustasi olmazdi. Bu is muhendisindir; muhendis de enerjinin emilimi , kutle & hiz gibi konulara vakif taraf oldugundan tek kriterin sac, disk fren falan olmadigini bilir. Birakin ustalar islerini yapsinlar, boyle sorularla gidip adamlarin kafasini mesgul etmeyin. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rerore Mesaj tarihi: Şubat 23, 2012 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 23, 2012 sac kalınlığıyla ya da malzemeyle oynayarak mukavemetei darbe enerjisini arttırabilirsin mercedes geniş kasa olduğu için hem tasarım olarak hem de kasanın sağlamlığı açısından kalın sac kullanımı avantajlı ama uno da bunu yapamayacağın için dandik araba üretirsin, uygun malzeme için extra para harcama şansın yok Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rerore Mesaj tarihi: Şubat 23, 2012 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 23, 2012 şu da var mesela ben renoyu çok düşük süratte gömdüm koporta diye bişey kalmadı ama en basitinden radyatör ve sürücü sağlam mercedesi gömseydim ne kaportaya bişey olcaktı ne de sürücüye Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Şubat 23, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 23, 2012 Selam, Abi neden gömüyorsun :P Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rerore Mesaj tarihi: Şubat 23, 2012 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 23, 2012 birinde yokuş yukarı hızlıca giden vardı ben yokuş aşağı frenler çarptım diğerinde dönülmez yerden kırmızı ışıkla geçen vardı ona da çaprtım d ao nasıl oldu ben de anlamadım Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar