Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

fiat linea


Rerore

Öne çıkan mesajlar

saplashaman said:

euro ncap çarpışma testinin nasıl yapıldığını herkes biliyor,ama gerçek hayat euro ncap'den ibaret değildir.
şase sağlamlığı ve o sacın kalınlığı şahsen hayatımı kurtardı 5 sene önce ama sen dersenki euro ncap birşey diyemem,en basiti google araştırmaları yerine git bir sanayiide işinin ehli bir kaporta ustasıyla konuş sana anlatsın neyin ne olduğunu


Mevzu geceli cok olmus , ustune disk fren, sac kalinligi , airbag falan gelmis ama soylemeden gecemeyecegim;
yanlis anlasilmasin isini layigiyla yapip ne yaptigini bilen ustaya saygim sonsuz ama gerceklerden de uzaklasmamak lazim. Eger o kaportaci usta dusundugu seyi cay molalarinda kendi aralarinda konusmak yerine google a sorabilseydi , bu olayin egitimini alsaydi zaten kaporta ustasi olmazdi.
Bu is muhendisindir; muhendis de enerjinin emilimi , kutle & hiz gibi konulara vakif taraf oldugundan tek kriterin sac, disk fren falan olmadigini bilir.
Birakin ustalar islerini yapsinlar, boyle sorularla gidip adamlarin kafasini mesgul etmeyin.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

sac kalınlığıyla ya da malzemeyle oynayarak mukavemetei darbe enerjisini arttırabilirsin

mercedes geniş kasa olduğu için hem tasarım olarak hem de kasanın sağlamlığı açısından kalın sac kullanımı avantajlı

ama uno da bunu yapamayacağın için dandik araba üretirsin, uygun malzeme için extra para harcama şansın yok
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...