Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Fikir Arıyorum(Level Sistem)!!!


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
Experience sisteminde biraz degisiklik yapmak istedim son vurana degilde vuranlara gitmesini sagladım ama serv.allclient ile lag olcagından dolayı bunu baska yolla nasıl yapabilirim.

Kısaca demek istedigim bir yaratiga 3 kisi dalıyor o yaratık oldugunde onun verdıgı exp. o uc kısıye bolmek ıstıyorum?[signature][hline]Arthur[Alderia]
Guzelligi yasadıgınız yer asla unutulmaz...
Elan Realms
Mesaj tarihi:
adam o yaratığa ne kadar damage vermişse tag olarak toplat yaratık öldüğünde tagi experience e dönüştür ve tagi sıfırla[signature][hline]Her zaman her şey olabilir asla şaşırma.
Mesaj tarihi:
Sphere konusunda zerre bilgim olmasa da, herhalde yaratığa belirli attribute ler verilebilyordur diye umuyorum.. Hatta bir şekilde array mantığı da vardır sphere de diye umuyorum.. Yoksa zaten hala ne Sphere diye diretiyorsunuz anlamış değilim.

Varsa, her damage array olarak [ userid damage ], [ userid2 damage ] yaratığa dağıtılır.. Hatta utanmadan bir de timestamp gibi bir şey konulur, böylelikle mesela son 5 dakikada vuranlar falan toplanır falan filan.. Yaratık öldükten sonra da arrayler process edilir, güzel güzel xp ler dağıtılır damagelarla orantılı olarak.[signature][hline]Q: How many IBM cpu's does it take to do a logical right shift?
A: 33. 1 to hold the bits and 32 to push the register.
Mesaj tarihi:
tagı kime vericegiz hem orda damagei toplatıcagızda bu toplattıgımızı kıme verıcegını nasıl yapıcagım ? son vurana degil ucune bır den gıtmesını saglamak amacım.(3 kisi ornektir.)[signature][hline]Arthur[Alderia]
Guzelligi yasadıgınız yer asla unutulmaz...
Elan Realms
Mesaj tarihi:
said:
sharky, 13 Ekim 2004 17:48 tarihinde demiş ki:
Sphere konusunda zerre bilgim olmasa da, herhalde yaratığa belirli attribute ler verilebilyordur diye umuyorum.. Hatta bir şekilde array mantığı da vardır sphere de diye umuyorum.. Yoksa zaten hala ne Sphere diye diretiyorsunuz anlamış değilim.

Varsa, her damage array olarak [ userid damage ], [ userid2 damage ] yaratığa dağıtılır.. Hatta utanmadan bir de timestamp gibi bir şey konulur, böylelikle mesela son 5 dakikada vuranlar falan toplanır falan filan.. Yaratık öldükten sonra da arrayler process edilir, güzel güzel xp ler dağıtılır damagelarla orantılı olarak.



Sharky gusel demişinde ahhh ah nerdeee . normalde C# la bir kaç satırda hallediceğin bilgiyi yaklaşık 400 500 satıra döküyosun gerisini sen düşün...[signature][hline]Dut ağacında üzüm YETİŞMEZ !!

Evrende bir toz bile sayılamayacak ufakıkta bir yer kürenin üstünde küçüklüğü belki hesaba bile katılamayacak bir varlığımız var;ne var ki aklımızla büyüğüz. Aklımıza güvenelim
Mesaj tarihi:
said:
Bald_Mafia, 13 Ekim 2004 17:49 tarihinde demiş ki:
tagı kime vericegiz hem orda damagei toplatıcagızda bu toplattıgımızı kıme verıcegını nasıl yapıcagım ? son vurana degil ucune bır den gıtmesını saglamak amacım.(3 kisi ornektir.)



Bunu yapabilmen için . Normalde Virtuous Viper ın exp sistemini kullanıyosan . Her npc ye bulundukları seviyeye gore event 4 , 5 , 1 , 6 vs vs gidi değerler vermelisin zaten buda eventa yuklenmiş olan exp puanıdır bunu eklemen lazım . Bahsettiğim olaysa şu matematiksel bir sistem yaratıcaksın . Morey le morez arasında ki yani vurduğun karakterin str dex değerlerini hesaplatırıcak ardından cıkan sonucu kaç kişi aynı anda vuruyorsa hesaplatıp dağıtıcaksın .[signature][hline]Dut ağacında üzüm YETİŞMEZ !!

Evrende bir toz bile sayılamayacak ufakıkta bir yer kürenin üstünde küçüklüğü belki hesaba bile katılamayacak bir varlığımız var;ne var ki aklımızla büyüğüz. Aklımıza güvenelim
Mesaj tarihi:
said:
sharky, 13 Ekim 2004 17:48 tarihinde demiş ki:
Sphere konusunda zerre bilgim olmasa da, herhalde yaratığa belirli attribute ler verilebilyordur diye umuyorum.. Hatta bir şekilde array mantığı da vardır sphere de diye umuyorum.. Yoksa zaten hala ne Sphere diye diretiyorsunuz anlamış değilim.

Varsa, her damage array olarak [ userid damage ], [ userid2 damage ] yaratığa dağıtılır.. Hatta utanmadan bir de timestamp gibi bir şey konulur, böylelikle mesela son 5 dakikada vuranlar falan toplanır falan filan.. Yaratık öldükten sonra da arrayler process edilir, güzel güzel xp ler dağıtılır damagelarla orantılı olarak.


sphere de normal damage i kontrol altına alınsa olabılırdı ama custom damagelerle kontrol altına aldıgım ıcın bole bır sey olamaz :(

soyle bir sey dusundum ama bıraz daha gelısmesı lazım ben takıldım kaldım burda...

Ben ve yanımdakı savascı vurdugunda yaratıga bır ıtem dusucek bu hasar'ı ve uidi tutacak playerın 30 sanıye de sılınıyor bu ıtem ama.Player her vurdukca kendıne ait olan item sanıyesı 30 olucak tek sorunum bu ıtemlardan 5 tane var yanı 5 kişi vurmus bunların damage fazlalıklarına gore exp. vericegim ama hangisinin fazla oldugunu nasıl belırtebılırım (ornek: layer 30)[signature][hline]Arthur[Alderia]
Guzelligi yasadıgınız yer asla unutulmaz...
Elan Realms
Mesaj tarihi:
said:
Black_Lupin, 13 Ekim 2004 17:58 tarihinde demiş ki:
said:
Bald_Mafia, 13 Ekim 2004 17:49 tarihinde demiş ki:
tagı kime vericegiz hem orda damagei toplatıcagızda bu toplattıgımızı kıme verıcegını nasıl yapıcagım ? son vurana degil ucune bır den gıtmesını saglamak amacım.(3 kisi ornektir.)



Bunu yapabilmen için . Normalde Virtuous Viper ın exp sistemini kullanıyosan . Her npc ye bulundukları seviyeye gore event 4 , 5 , 1 , 6 vs vs gidi değerler vermelisin zaten buda eventa yuklenmiş olan exp puanıdır bunu eklemen lazım . Bahsettiğim olaysa şu matematiksel bir sistem yaratıcaksın . Morey le morez arasında ki yani vurduğun karakterin str dex değerlerini hesaplatırıcak ardından cıkan sonucu kaç kişi aynı anda vuruyorsa hesaplatıp dağıtıcaksın .

Yok ona benziyor ama sıfırdan yazdım tek exp dagıtımı kaldı...

aslında exp dagıtımınıda hallettım de daha az lag yapıcak bır yontem arıyorum :)
[signature][hline]Arthur[Alderia]
Guzelligi yasadıgınız yer asla unutulmaz...
Elan Realms

[Bu mesaj Bald_Mafia tarafından 13 Ekim 2004 18:01 tarihinde değiştirilmiştir]
Mesaj tarihi:
Mesajımda bir if döngüsü vardı ve } else { ile çok güzel bir tavsiye vermiştim, pek iplememiş kimse.

Bence zaman harcıyorsunuz, ciddiyim.[signature][hline]Q: How many IBM cpu's does it take to do a logical right shift?
A: 33. 1 to hold the bits and 32 to push the register.
Mesaj tarihi:
said:
sharky, 13 Ekim 2004 18:01 tarihinde demiş ki:
Mesajımda bir if döngüsü vardı ve } else { ile çok güzel bir tavsiye vermiştim, pek iplememiş kimse.

Bence zaman harcıyorsunuz, ciddiyim.

Zaten uo oynuyarakta zaman harcıyoruz ama olsun :)

Tek sorun damagelerı topladıktan sonra dagıtmak oluyor...[signature][hline]Arthur[Alderia]
Guzelligi yasadıgınız yer asla unutulmaz...
Elan Realms
Mesaj tarihi:
Oyun oynayarak, veya insanların oyun oynadığı bir ortamda ( ki UO bunun için ideal neredeyse ) kreatif fikirler üreterek bunları uygulamaya çalışmak kesinlikle ve kesinlikle boş iş değil :)

Sonradan çok yararını görebilirsiniz.[signature][hline]Q: How many IBM cpu's does it take to do a logical right shift?
A: 33. 1 to hold the bits and 32 to push the register.
×
  • Yeni Oluştur...