Llama Mesaj tarihi: Kasım 10, 2011 Mesaj tarihi: Kasım 10, 2011 arkadaş bi dengeliyemedim şu şişliği şişiriyorum jilet gibi kayıyor indiriyorum götü yalpalanıyor tekerleğe bakıyorum 40 psi diyor şişirin ulan millete diyorum teker patlar başına iş alırsın o kadar şişirme diyor. internette bakıyorum ne yapsam bilemedim motor arka tekerlek ölçüsüde 110-70-12 falan
Fistan Mesaj tarihi: Kasım 10, 2011 Mesaj tarihi: Kasım 10, 2011 şişir kaymayana kadar yavas yavas indir
7thBreath Mesaj tarihi: Kasım 10, 2011 Mesaj tarihi: Kasım 10, 2011 abi o motorda bi dengesizlik var zaten arkadaşımda vardı kamyonun altına giriyodum mondial 150 diyince kamyon gözlerimin önünde beliriyor
Kendercik Mesaj tarihi: Kasım 10, 2011 Mesaj tarihi: Kasım 10, 2011 "40 psi şişirme, patlatırsın" :D Fizikten anlamam, yanlışım varsa düzeltilsin ama basınç ölçüleri belirli bir alana hava ile uyguladığın ağırlık miktarını tanımlar. Dolayısıyla arabanın yarısı adet tekerleği olan ve yere temas alanları çok çok daha dar olan motorsikletler (ve bisikletler), arabalardan daha hafif olduğu için daha az lastik basıncına gerek duymazlar. Aksine lastiğin yola temas eden yüzeyi ağırlığa oranla bile daha dar olduğu için daha yüksek basınca ihtiyaç duyulur ki lastik işini görsün. Bir de, düşük basınç ile uzun süre kullandıysan lastik yine performansını kaybedecektir, yeterince sağlam olmayabilir. Motorsikletle ilgili bir yorumum yok.
Llama Mesaj tarihi: Kasım 14, 2011 Konuyu açan Mesaj tarihi: Kasım 14, 2011 moturcuya yolum düştü 30 bas geç dedi net bişey söylemedi buda
DoruK Mesaj tarihi: Kasım 14, 2011 Mesaj tarihi: Kasım 14, 2011 ya deniceksin onu belli bi sabiti olmaz bu işin. kendin hissedersin optimum olanı zaten.
aktiftablet Mesaj tarihi: Kasım 14, 2011 Mesaj tarihi: Kasım 14, 2011 Kullanıcı kitapçığını falan bulman mümkün değil mi motorun? Bir de amortisöz ayarı yanlışsa o da böyle şeylere sebep olabilir.
Öne çıkan mesajlar