Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

1.4.2 PTR


_Spartacus_

Öne çıkan mesajlar

General

“Audio Fade” under Sound Options has been renamed to Game Volume During Alerts. Its tooltips have also been changed for clarification.

The fade-in for game sound during alerts changed from .5 seconds to 2 seconds.



Bug Fixes

Fixed a truncation on specific resolution if the current and maximum supplies are 3 digits.

Fixed an issue which prevented footprint from being edited in the Footprint Editor.

Fixed an issue that caused the game to have missing icons and images on low end graphics cards.


Balance

PROTOSS

Forge

The cost of Upgrade Shields Level 1 has been decreased to 150/150, down from 200/200.

The cost of Upgrade Shields Level 2 has been decreased to 225/225, down from 300/300.

The cost of Upgrade Shields Level 3 has been decreased to 300/300, down from 400/400.

The cost of Upgrade Ground Weapons Level 2 has been decreased to 150/150, down from 175/175.

The cost of Upgrade Ground Weapons Level 3 has been decreased to 200/200, down from 250/250.

The cost of Upgrade Ground Armor Level 2 has been decreased to 150/150, down from 175/175.

The cost of Upgrade Ground Armor Level 3 has been decreased to 200/200, down from 250/250.


TERRAN

Ghost

EMP radius has been decreased from 2 to 1.5



-----------------------------------------------------


Bence yanlış bir karar olur Blizzard'ın bu patchi bu haliyle çıkarması. TvP'de düzeltilecek en büyük sorun 1-1-1. 1-1-1'i nerflemeyip Terran mid ve late game'ini nerfleyip Protoss mid ve late game'ini bufflamak garip bir karar. Protoss'lar zaten late game'den ziyade early game'de sıkıntı çeiyorlardı. 1 base all in'lerin gücünü düşürecek bir değişiklik daha yerinde olurdu. Bu değişiklikler Terranları daha çok all in yapmaya teşvik etmiş adeta. Neyse, oynayıp/izleyip göreceğiz.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bence Emp değişikliği çok doğru da Protoss upgrade'leri gereksiz olmuş Protoss zaten chrono boost sayesinde diğer ırklardan daha hızlı upgrade yapabiliyor ve genelde mid-late game PvT'de o kadar balance sorunu görmüyoruz gibi geliyor bana. Bence yararı şöyle olmuş ki 2 Ghost alıp ordunun çoğunu telef etmek yerine en az 6-7 ghost gerecek ki buda zaten Ghost'a harcanan paranın işe yararlılık oranını daha dengeye oturtacak. Yoksa Ghost gerektiğinden fazla cost efficient'tı keşke şu Ultra Burrow olayı gelebilse bu oyunda bence Zerg'ün late game'de ki en büyük sorunlarından biri. Bir de tabii snipe olayı var ki Bütün Zerg Tier 3'ünü yok ediyor oda ilerde inşallah yani Snipe enerjisini 15 falan arttırmak Zerg'ün late game'de Ghost'un cost efficient'lığına karşı bir ünite bulamama sorununu çözecektir.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

aslında zergin tam anlamı ile tüm mekaniklerinin kullanılmadığını düşünüyorum.
şöyle baneling drop falan mineral line'a sağa sola
infestor drop. karşı tarafın taktiğini bozacak binalara infested terran
ve ayrıca sonuçta bizim queende bir ünit onunda şöyle 8 10 tane falan yapıp orduya geriden destek niteliğinde
gerçi kullananlar varda kullananlarda sanki birşeyleri eksik yapıyor gibi. zerg daha tam oturmadı blizardta bunu biliyo bize daha buff gelmez.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Baybety dediklerini yapanlar var da yani sallıyorum o drop olayına falan çok para harcıyorsun yani mid game'de affetmeyebilirler özellikle TvZ'de infestor ilk gitmek zor yani MMA gibi drop ağırlıklı terranlara birde bane droplar gene terran'a karşı çok etkili değil turretler yüzünden eğer iyi bir oyuncuysa direk kaçırır. Ama mesela late game'de infested terran dropları gerçekten iyi bence de mesela Stephano burrow'u çok iyi kullanıyor Roach'ları mineral line'ın arkasında bekletiyor üniteler gidince unburrow edip hem zaman yiyor işçiler mineral toplayamıyor hem de birkaç işçi alıyor.

Yani dediğinin doğruluk payı olsada TvZ'de muta ling bling giden adam bir de infestor+drop'a para harcayamaz 20 dakikadan önce PvZ'de de kullananlar var da son zamanlarda gördüğüm kadarıyla Warp Prism'in çok kullanımı nedeniyle ZvP'de de bir sürü zerg Spire önce gitmeye başladı yani Terran'a karşı kadar olmasada 10-12 tane muta basman hem harass opsiyonları veriyor hem Toss'u base'inde daha uzun süre tutuyor. Hem de Warp Prism harass'lerini falan rahat durduruyorsun colossus ve stargate tech'lerine de direk counter olmasını saymıyorum corruptor'larla.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 2 hafta sonra ...
SEA'ya geldi peç

blablabla

General

“Alert Fade” under Sound Options has been renamed to Game Volume During Alerts. Its tooltips have also been changed for clarification.

The fade-in for game sound during alerts changed from .5 seconds to 2 seconds.

• Play-Time Schedule under Parental Controls now applies World of Warcraft settings to StarCraft II

Bug Fixes

Fixed a truncation on specific resolution if the current and maximum supplies are 3 digits.

Fixed an issue which prevented footprints from being edited in the Footprint Editor.

Fixed an issue that caused the game to have missing icons and images on low end graphics cards.



Balance

PROTOSS
Forge
The cost of Upgrade Shields Level 1 has been decreased to 150/150, down from 200/200

The cost of Upgrade Shields Level 2 has been decreased to 225/225, down from 300/300

The cost of Upgrade Shields Level 3 has been decreased to 300/300, down from 400/400

The cost of Upgrade Ground Weapons Level 2 has been decreased to 150/150, down from 175/175

The cost of Upgrade Ground Weapons Level 3 has been decreased to 200/200, down from 250/250

The cost of Upgrade Ground Armor Level 2 has been decreased to 150/150, down from 175/175

The cost of Upgrade Ground Armor Level 3 has been decreased to 200/200, down from 250/250


TERRAN
Ghost
EMP radius has been decreased from 2 to 1.5
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...