spompas Mesaj tarihi: Eylül 8, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 8, 2011 3 ay once ankara Çankaya ait olan sabit hattımı ve Adsl hizmetini dondurdum, Bayramdan once perşembe günü (bayramdan 5 gün önce) bu hatları aktif ettirip, naikl için başvurdum, sabit hattım bayram arefesi acıldı adsl hattım yetişmedi, bayramdan sonra pazartesi günü telekoma tekrar gidip durumu hakkında bilgi almak istedim, sistem arızalı yapamıyoruz dendi, fakat Telefonuma sms geldi ve internetiniz kullanıma hazırdır nakil işleminiz onaylanmıstır diye mesaj geldi, bilgisayara baktıgımda hep kullanıcı adı ve şifresi hatası alıyorum, kullanıcı adı sifresini hep dogru girmeme ragmen hep ayı sayfa! 4440375 arayıp arıza kaydı bıraktım ve bana aksam saat 8 gibi bir sabit hattan dönüş yapıldı hattınız cankaya olarak gözüküyor ve bunu düzeltmeniz lazım dendi, 4 gündür telekoma gidip tekrar tekrar talepte bulunuyorum sistem arızalı cevabı alıyorum. Bu kadar büyük firma neden sistemi arızalı olabilirki? 4 gün gecti arkadasım 4 günde o sistemin kodunu tekrar yazarsın! su an turkcell 3G den baglanıyorum haftasonuna acıkogretimin sınavları var calısmam lazım elim kolum baglı. üstüne bunların yanında bayramdan once fatura kesimi oldugu için 2 gün kullanamadıgım kullanım için 1 aylık fatura ödemeyi zaten kabul ettimde üstüden 15 gün gecti arkadasım bi fatura daha kullanamadıgım internete NEDEN vermek zournda kalayim? şimdi beni yönlendirebilirmisiniz ne yapmam gerekmesi hakkında? Müdürlüğe kadar başvurmak istiyorum adsl hattım acılsın kullanamadıgım int parasını geri versin. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Joker Mesaj tarihi: Eylül 8, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 8, 2011 ttnet'in allahbelasını versin. ama alternatifte yok malesef.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
stimpak Mesaj tarihi: Eylül 8, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 8, 2011 adsl naklinde falan kullanıcı adını ve şifresini kafalarına göre değiştiriyorlar, haberin olsun. abc 123456 gibi olan id/pass'i abc03 ve 12345678 diye değiştirmişler arayıp sormasam haberim olmayacak. 444 0 375'i arayıp bi değişiklik var mı diye sor, eğer hattınız taşındı vs. dediği halde hala giremiyosan muhtemelen ondan kaynaklanıyordur Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
spompas Mesaj tarihi: Eylül 8, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 8, 2011 sordum sifremi teyid ediyorum, ama ne yazıkki yeni adres eski adres bakamıoruz dio, neden tum yetkileri vermiyorki? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
haydari Mesaj tarihi: Eylül 10, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 10, 2011 dostum çok haklısın hele fatura olayı, bence bir avukatla konuş :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar