4Ever Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2011 Durmak yok yola devam !, anamızı satana kadar Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
EagleEye Mesaj tarihi: Eylül 1, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 1, 2011 http://www.youtube.com/watch?v=-uqYFqCQV9g&feature=feedlik Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Loex Mesaj tarihi: Eylül 1, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 1, 2011 hala özelleştirmeye karşı insanlar var Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
TD)Pentagram Mesaj tarihi: Eylül 1, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 1, 2011 sokakta devletten aldığımız hangi hizmet varki.hepsini özelden alıyoruz zaten. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Nomak Mesaj tarihi: Eylül 1, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 1, 2011 Alıntı Lancelion said: Nomak said: Köprü ilk yapıldığında parasını çıkardığı vakit ücretsiz olucaktı peh neler anlatıyor eskilerde dinleyen yok. İşletmeye okeyim abi ben ama işletme mantığı altında satılması nedir onu anlamıyorum yapılan antlaşmalar zaten yayımlanmıyor ne olduğu belli değil arkadaş madde demiş hangi maddeyi okudun bugüne kadar hepsinin üstü kapalı. Kendi malımızı işletmekten acizmiyiz biz.IDOda gitti kapı gibi para basma makinası bunlar habire verilmesini anlamıyorum.2Bde çıakr yakında zaten sahil tarla arizeleride böylece değerlenip çnleri açılacak dur bakalım daha neler görüceğiz. Herşeyi geç tek celsede öderim diyordu başbakan TRnin dış borçunu lale tam terzi kaç katının altına soktu bizi. körfez karayolu ile marmaray bitince idoya bol şans Bütün iç hatlat IDOda, dediğin köprüde ben orta 1e gidiyordum o zamandan beri yapılacak son olarak adamların hatlaı üstünden geçirirsen o köprüyü verirsin gerekli p1arayı IDO ya diye düşünüyorum.Birde köprü parasını düşün..yada şöyle diyim sana 1 feribota binen normal bir arabanın içinde 4 kişi olduğunu düşün git fiyatlara bak kaç araba aldığını hesapla 45dk bir kalktıklarınıda ekle ve tekrar hesapla trilyonlardan konuşuyoruz dostum ve sadece 1 hatta giden 5 ido feribotu benim bildiğim bilmediğim daha çok hat var...Gemileri ve hızlı feribotu sokmadık işin içine..Araba taşıyanlardan bashediyoruz tabi yaktıkları benzinde oldukça ucuz bizim bir tarafımıza girerken adamlar ölü fiyattan yakıyorlar. Ben ülkemde politika yapan kimseye güvenmiyorum zorla oy atıyorum..Bıktım artık benden öncesinede baktım bir cacık yok..tarihi reaksiyonuda oldukça iyi biliyorum.Türkiye zor bir ülke eğitimsiz bırakılmış bir ülke.Türkiye dediğinde istanbul ankara antalya izmir ve tatil beldeleri gelmesin aklına...Çok sahipsiz bırakılan yer var. Bu yapılan özelleştirmelere inanmıyorum...Hep borçlanan bir yapı içersindeyiz ve durmadan sallanıyoruz..çok ciddi köksel değerlerimizi kayıp ediyoruz.Devlet dediin aynı tip byığı bırakmış daha 13 yıl önce avaz avaz anti demokrat , atatürkçü bir adam başbakanımız ve damızlıklarıda yanında bu adam mı değişti şimdi yapmayın etmeyin..Herkes çevresine baksın kim bu kadar kolay değişebilir...gibi gibi..halkımız hak ediyor dostum. Son seçimleri canlı izledim.Trabzondaki lazlar bile AKP çıkarmış zaten oy konusuda ayrı bir dalavere. Neyse maden çok iyi özelleşelim devam. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Lancelion Mesaj tarihi: Eylül 1, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 1, 2011 Nomak said: Lancelion said: Nomak said: Köprü ilk yapıldığında parasını çıkardığı vakit ücretsiz olucaktı peh neler anlatıyor eskilerde dinleyen yok. İşletmeye okeyim abi ben ama işletme mantığı altında satılması nedir onu anlamıyorum yapılan antlaşmalar zaten yayımlanmıyor ne olduğu belli değil arkadaş madde demiş hangi maddeyi okudun bugüne kadar hepsinin üstü kapalı. Kendi malımızı işletmekten acizmiyiz biz.IDOda gitti kapı gibi para basma makinası bunlar habire verilmesini anlamıyorum.2Bde çıakr yakında zaten sahil tarla arizeleride böylece değerlenip çnleri açılacak dur bakalım daha neler görüceğiz. Herşeyi geç tek celsede öderim diyordu başbakan TRnin dış borçunu lale tam terzi kaç katının altına soktu bizi. körfez karayolu ile marmaray bitince idoya bol şans Bütün iç hatlat IDOda, dediğin köprüde ben orta 1e gidiyordum o zamandan beri yapılacak son olarak adamların hatlaı üstünden geçirirsen o köprüyü verirsin gerekli p1arayı IDO ya diye düşünüyorum.Birde köprü parasını düşün..yada şöyle diyim sana 1 feribota binen normal bir arabanın içinde 4 kişi olduğunu düşün git fiyatlara bak kaç araba aldığını hesapla 45dk bir kalktıklarınıda ekle ve tekrar hesapla trilyonlardan konuşuyoruz dostum ve sadece 1 hatta giden 5 ido feribotu benim bildiğim bilmediğim daha çok hat var...Gemileri ve hızlı feribotu sokmadık işin içine..Araba taşıyanlardan bashediyoruz tabi yaktıkları benzinde oldukça ucuz bizim bir tarafımıza girerken adamlar ölü fiyattan yakıyorlar. Ben ülkemde politika yapan kimseye güvenmiyorum zorla oy atıyorum..Bıktım artık benden öncesinede baktım bir cacık yok..tarihi reaksiyonuda oldukça iyi biliyorum.Türkiye zor bir ülke eğitimsiz bırakılmış bir ülke.Türkiye dediğinde istanbul ankara antalya izmir ve tatil beldeleri gelmesin aklına...Çok sahipsiz bırakılan yer var. Bu yapılan özelleştirmelere inanmıyorum...Hep borçlanan bir yapı içersindeyiz ve durmadan sallanıyoruz..çok ciddi köksel değerlerimizi kayıp ediyoruz.Devlet dediin aynı tip byığı bırakmış daha 13 yıl önce avaz avaz anti demokrat , atatürkçü bir adam başbakanımız ve damızlıklarıda yanında bu adam mı değişti şimdi yapmayın etmeyin..Herkes çevresine baksın kim bu kadar kolay değişebilir...gibi gibi..halkımız hak ediyor dostum. Son seçimleri canlı izledim.Trabzondaki lazlar bile AKP çıkarmış zaten oy konusuda ayrı bir dalavere. Neyse maden çok iyi özelleşelim devam. bilmeden konuşuyorsun, iç hatlar idoda değil, "şehir hatları"nda ve özelleştirilmeyecek. diğer hatların da kârı çılgınlarcasına düşecek uzun vadede. tek adam gibi hatları yalova-pendik, bursa-yenikapı ve harem-sirkeci, satıldı iyi oldu sonuçta. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Nomak Mesaj tarihi: Eylül 1, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 1, 2011 Ben yeterince biliyorum dostum.Vapurları yazıyorsun bana kaç lira vapur seferi ? 1 yıllık cirosuna bak ido nun kaldı ki eklenen yeni hatlara sahip değillerdi satılan fiyata bak.Özelleştirme kanunu okuyordumda bugün ilginç çarpıklıklar var.%100 blok hisse ile özelleştirmeyi kurtaran 1 2 yasa var anayasada sanki onlarda kitabına uysun diye duruyor.Satılmış kısacası ek olarak satın alan firma haklarını yazmıyor onuda başka bir yere vermişler. Taş altında taş var.Yaptıkları kara bak 2010 da verilen özelleştirme fiyatına bak içler acısı dediğimiz köprü yapılana kadar 5 yıl minimum geçer ben söyleyim...Kazıda çoktan soymuş olurlar.O ihaleye girenler yeterince iyi matematik ve stratejik plan yapıyordur dediğimiz köprüyü bilmeyen mi kaldı hala yapılacak : ) Konu kimin hangi hatta sahip olduğu değil neyi tokatladığı,özelleştirme dediğimiz bu. Not: Quoteye alırsın baya uzadı topic. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cute Mesaj tarihi: Eylül 1, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 1, 2011 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar