Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

PATCH 1.4.0 PTR NOTES


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
Şöyle düşün: Zerg'e karşı bir savaş kazandın karşı saldırı yapacaksın, ordunu alıp saldırdığında ultraliskler takviyeye gelmeden 2 expo yıkıyorsan eskiden artık 1 expo yıktıktan sonra çıkmış olacak ultralar. Ya da bir Zerg saldırısını zar zor savuşturduktan sonra savunmanı tam kuramadan tekrar bir dalga daha gelecektir. Bence de abartı bir değişiklik olmuş, gerçek patch'te 60 sn'ye çıkarılacaktır en azından.
Mesaj tarihi:
işte baya cok önemi var, carrier 120sn de cıkıyo mesela. adam gibi carrier basabilcek için dünyanın parasını önce 4-5 stargate'e harcaman gerekiyo.

ultralar zaten hatcheryden basılıyo bütün zerg üntieleri gibi, haliyle production için bir yatırım gerekmiyo, tech acmak yeterli. üstünde bu öküz productiondan bu kadar hızlı reinforce edebilmek orduyu fazla.
Mesaj tarihi:
Cuce said:

işte baya cok önemi var, carrier 120sn de cıkıyo mesela. adam gibi carrier basabilcek için dünyanın parasını önce 4-5 stargate'e harcaman gerekiyo.

ultralar zaten hatcheryden basılıyo bütün zerg üntieleri gibi, haliyle production için bir yatırım gerekmiyo, tech acmak yeterli. üstünde bu öküz productiondan bu kadar hızlı reinforce edebilmek orduyu fazla.


ling de ultraliskte aynı larvadan çıkıyor. ayrıca zerg ile exp almak maden toplamak çok kolay. 20.dkdan sonra isterse en pro olsun bütün zerglerde madenler birikiyor biner biner. Bu değişiklikler saçmalıktan öte değil kesinlikle yayına geçmez. Madem öyle terranda da 2şer 2şer çıksın thorlar aynı kapıya gelir. Ha pardon ha zaten çıktığında dövüyodu ne zaman çıktığı önemli değil.
Mesaj tarihi:
baybety said:

bir carrieri 10 dk hazır edebilirsin ama bir ultralisk 15 dk once kesinlikle çıkmaz oyunlar açık very easy ye karşı bir deneyin isterseniz.


10 dakka bile sürmeyebilir. carrier rush var bc rush var, ultralisk rush diye bir şey duydunuz mu ?
Mesaj tarihi:
kami said:


Madem öyle terranda da 2şer 2şer çıksın thorlar aynı kapıya gelir.


5 factory varsa cıkıyor zaten 2 şer 2 şer değil hemde 5 er 5 er.
Mesaj tarihi:
Yine de ultralisk, üst düzey oyunlarda bc ve carrier'dan daha çok kullanılan bir üniteydi. BC rush, carrier rush gibi stratejilerin olmasının nedeni oyunun mekanikleri, ırkların farklı özellikleri. Farklı ırklardaki üniteler birebir kıyaslanamaz, çok fazla değişken var.
Mesaj tarihi:
bc'yi tvt dişinda göremezdiniz. (birisi çikar şimdi replay bulur koyar meh)
carrier da pvt ünitesi.

ve carrier rush falan diye bişi yok.recon yapan ortalama altı oyuncu gülerek oyundan düşmezse,yemez öyle bişi.

ama ultralisk öyle değil.şart.zvp ve zvt'de bir yerde oyuncu ultralisk kozunu kullanmalı.ondan dolayı ultraliskleri oyuna ne kadar dahil ederlerse sc2 için o kadar iyi. ama açikcasi sc2deki ünit dizaynlarında sıkıntı var.marauder,roach thor gibi her işi gören ve masslenebilen red alert ünitelerini (attack ground) koyarken düşüneceklerdi balance'ı.
Mesaj tarihi:
said:
marauder,roach thor gibi her işi gören ve masslenebilen red alert ünitelerini (attack ground) koyarken düşüneceklerdi balance'ı.
Marauder, roach ve thor her işi gören üniteler değil ve roach (ZvZ) dışında masslenen üniteler de değil. Betadan beri bu üniteler hakkında denge şikayeti yapıldığını ilk defa duyuyorum. Ayrıca SC2'deki "attack move" ünitesi sayısı BW'dekinden de az, neredeyse her ünitenin bir özelliği ve farklı kullanım biçimleri var, Red Alert vari "bundan bissürü yap a-move" olayı yok hiçbir ünitede.
Mesaj tarihi:
SCVs can no longer repair themselves while inside a Bunker or Medivac.

Buda iyiymiş ama diğer Terran nerflerini şiddetle kınıyorum :) Ultralarda artık banelink gibi gelir artık...
Mesaj tarihi:
_Spartacus_ said:

said:
marauder,roach thor gibi her işi gören ve masslenebilen red alert ünitelerini (attack ground) koyarken düşüneceklerdi balance'ı.
Marauder, roach ve thor her işi gören üniteler değil ve roach (ZvZ) dışında masslenen üniteler de değil. Betadan beri bu üniteler hakkında denge şikayeti yapıldığını ilk defa duyuyorum. Ayrıca SC2'deki "attack move" ünitesi sayısı BW'dekinden de az, neredeyse her ünitenin bir özelliği ve farklı kullanım biçimleri var, Red Alert vari "bundan bissürü yap a-move" olayı yok hiçbir ünitede.


Öncelikle bu konuları forumda tartışmak gerçekten fuzuli genel kanıma göre. Ama dayanamıycam dalıcam.

BW'deki oyun renkliliği ve unit mikrosu SC2'den fazla. Yani 20 Marine 20 Marauder 6-7 Medivac'i top halinde tutup -Stim/Move/Attack/Move/Attack...- yapmak mı daha zor yoksa 8-10 vulture ile birbirinden uzak yerlere mayın kurarken, tankları da birbirinden uzak noktalara kurmak zorunda olmak mı ? Yani SC2'de formasyonun önemi BW'den çok daha az bence. Daha önce de konuştuk. Oyuna adam gibi AOE vuran unit koymazsan (Reaver, Adam gibi Psi) o adam 100 askeri aynı noktada tutar.
Mesaj tarihi:
protossta aslında bir buff daha var gozden kaçan


"Sentry Guardian Shield now correctly reduces damage from Hellion, Void ray, and Colossus attacks as well as the Siege Tank’s sieged attack."

buda bir buff değil mi ?

bu arada buda güzel olmuş

"canceling more than one of the same structure at the same time as Zerg will add all Drones to the selection."

artık 2 gaz atıp iptal ettiğimizde iki drone'da seçili olcak yada 324234 tane spire yapmaya başlayan drone'ları cancellediğimizde cancellenen bütün droneler seçili olcak.
Mesaj tarihi:
baybety said:

yani tabiki fixte bufflu bir fix normalde protoss oyuncuları bunu boyle kabul etmişlerdi sonuçta
piyango denebilir.


Kim niye kabul etsin abi bunu böyle.
Çalışması gerektiği şekilde çalışmıyordu.
×
×
  • Yeni Oluştur...