Chaotic Mesaj tarihi: Temmuz 30, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 30, 2011 eski murat 131 lerde sanayide pistonları kestirip aracın daha seri olmasını sağlıyorlardı. benimde aklıma şu geldi mesela kamyonlarda da biliyorsunuz geniş oluyor pistonlar. pistonların geniş dar uzun kısa olmasının heralde kendilerine göre avantajları ve dezavantajları var. merak ettiğim şey şu acaba böyle bir teknoloji kullanan bir firma varmı yani ilk çalışma anında geniş ve uzun piston mesela sonra kısalıp darlaşıyor gibi, gibi gibi.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ginaly2 Mesaj tarihi: Temmuz 30, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 30, 2011 1- piston çapı değişken olursa yatağının da değişken olması lazım. 2- öyle esnek malzemeden motor yapılır mı? sanmam. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mr_Hand Mesaj tarihi: Temmuz 30, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 30, 2011 o nası bi malzeme öyle be? bilim kurgu direkt. fazla transformers izlemeyin olm. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Chaotic Mesaj tarihi: Temmuz 30, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 30, 2011 yok yani böyle birşey? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Chaotic Mesaj tarihi: Temmuz 30, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 30, 2011 neyse ileride malzeme teknolojisi ilerleyince yapılır o zaman Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
cambazct Mesaj tarihi: Temmuz 30, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 30, 2011 sanziman var senin dedigin isi yapan Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
SPectre88 Mesaj tarihi: Temmuz 30, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 30, 2011 Chaotic said: neyse ileride malzeme teknolojisi ilerleyince yapılır o zaman şuanki teorik bilgiyle malzemenin genleşmesini %100 kontrol edecek bilim henüz bulunmadı eğer olursa tek tuşla modifiye olan kaportalar falan keşfedilmiş olur :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mr_Hand Mesaj tarihi: Temmuz 31, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 31, 2011 Chaotic said: neyse ileride malzeme teknolojisi ilerleyince yapılır o zaman öyle bi teknoloji olsa, muhtemelen içten yanmalı motor taş devri kalır zaten. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Deathblade Mesaj tarihi: Temmuz 31, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 31, 2011 Murat 131'de ki pistonları kesmek ne ya ahahahaha. Piston segmanlarını ne yapıyorlar, yağ kaçmasın diye sakız mı yapıştırıyorlardı oraya. Bide sanayide nası kesiliyor, motor dediğin o kadar ısıl işlem, son işlem, yüzey kalitesinin hayvan gibi dikkat edildiği bir parça, testereyle mi kesiyorlar abi sanayide merak ettim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
SeaGle Mesaj tarihi: Temmuz 31, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 31, 2011 Rektefiye yapan adam onu mu yapamayacak abi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Chemical Mesaj tarihi: Temmuz 31, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 31, 2011 pistonu kısaltırsan pistonun duvarlara olan sürtünmesini arttırıyorsun moment kolunu kısaltarak, yani niye piston boyunu kısaltmak isteyebilirsin bilemiyorum, detaylara bakmadan sisteme giren enerji aynı çıkan aynı, sistemi hafifletirsen motor içindeki angular momentumu azaltırsan tabi daha hızlı devir artışı sağlıcan, da bu iyi bişey olsa önce volanı sökerdin. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mr_Hand Mesaj tarihi: Temmuz 31, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 31, 2011 eski usul modifiye işte, ama en fazla taşlanır yani kesilmez benim bildiğim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2011 Selam, 1.6 motorda siz gidip de piston kolunu kısaltırsanız, sıkıştırma anında yukarıda kalan ölü hacim daha da genişler ve teorik olarak siz motor hacmini arttırmış olursunuz. Bu hacim için uygun yakıtın enjekte edilmesi, hava/yakıt karışımının yeni hacimde güzelce harmanlanması gibi bazı sorunlar ortaya çıkar. Ayrıca silindire yağ kaçma olasılığı da artar diye biliyorum. Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
heroLion Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2011 Ne içince abi? B)- Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar