cacan3 Mesaj tarihi: Eylül 20, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 20, 2004 arkadaşlar attan düşürme için script buldum ve bunu mesela katana silahının on@createn sonraki bölümüne ekliyorum ama olmuyor ne yapmalıyım lütfen yardım en altınada ekledim gene olmadı script bu [events e_halberd] On=@Hit if (&statf_stone) || () return 0 elseif ( == t_weapon_sword) && ( >= 98.0) if (rand(80) <= / 40)>) src.damage {25 35} src.skill fail var.act src.newitem i_atdusur src.act.equip src.act return 1 endif endif [events e_atdusur] On=@GetHit findid.i_atdusur.remove On=@Death findid.i_atdusur.remove [itemdef i_atdusur] name=atdusur id=i_gold type=t_eq_script weight=0 layer=layer_special On=@Equip if ( > 0) SRC.dclick src.sayua 075f,0,0,0 * Attan Dustunuz * RETURN 1 ENDIF On=@UnEquip cont.events -e_atdusur if !(&statf_dead) cont.flags &~04 endif On=@Timer attr attr_decay remove return 1 [eof] (nebula scritpleri var bende ) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Chernobel Mesaj tarihi: Eylül 20, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 20, 2004 katananın altında on=@create'e deil on=@equip src.events e_halberd on=@unequip src.events -e_halberd bunları koyucaksın.. buraya yazdııgn scp yide ayrı bir scp dosyasına koyuver. en alttaki [eof]u da sil.. sonra onun altına scp koyarsın çalışmaz uğraşır durursun.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
cacan3 Mesaj tarihi: Eylül 22, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 22, 2004 ya gene olmadı bak scripti ayrı doyaya koydum on=@equip src.events e_halberd on=@unequip src.events -e_halberd bunlarıda altına koydum Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
cacan3 Mesaj tarihi: Eylül 22, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 22, 2004 mike nası yane sadece birtane on quipmi olacak yani mesela şumu on=@unequip src.events -e_halberd Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
cacan3 Mesaj tarihi: Eylül 22, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 22, 2004 [itemdef 013fe] defname i_katana resources 8 i_ingot_iron weight 4 type T_WEAPON_SWORD flip 1 dam 5,26 skill Swordsmanship reqstr 10 twohands N category Provisions - Weapons subsection Swords description Katana dupelist 013ff skillmake blacksmithing 69.1 RESOURCES2=10 i_ingot_iron On=@Create hitpoints {31 90} katana scp si bu şimdi trigeri nereye ekliyecem allah aşkına Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
_FrOsT_ Mesaj tarihi: Eylül 22, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 22, 2004 [itemdef 013fe] defname i_katana resources 8 i_ingot_iron weight 4 type T_WEAPON_SWORD flip 1 dam 5,26 skill Swordsmanship reqstr 10 twohands N category Provisions - Weapons subsection Swords description Katana dupelist 013ff skillmake blacksmithing 69.1 RESOURCES2=10 i_ingot_iron On=@Create hitpoints {31 90} ON=@damage if (rand(7)==1) src.atimnerdeyaw return 1 endif //buda function [plevel 1] atimnerdeyaw [function atimnerdeyaw] if ( > 0) src.sayua 07d1,0,0,0 * attan duser * src.dclick return 1 endif böle bişi olur biraz basit oldu ama işini görür sanırım. yada [events e_halberd] On=@Hit if (&statf_stone) || ( return 0 elseif ( == t_weapon_sword) && ( >= 98.0) if (rand(80) <= / 40)> src.damage {25 35} src.skill fail src.newitem i_atdusur src.act.equip src.act return 1 endif endif şu yukardaki event'ta src.newitem i_atdusur src.act.equip src.act yerine sadece src.atimnerdeyaw ekle. [events e_halberd] On=@Hit if (&statf_stone) || ( return 0 elseif ( == t_weapon_sword) && ( >= 98.0) if (rand(80) <= / 40)> src.damage {25 35} src.action -1 src.atimnerdeyaw return 1 endif endif ///Kısaca [itemdef 013fe] defname i_katana resources 8 i_ingot_iron weight 4 type T_WEAPON_SWORD flip 1 dam 5,26 skill Swordsmanship reqstr 10 twohands N category Provisions - Weapons subsection Swords description Katana dupelist 013ff skillmake blacksmithing 69.1 RESOURCES2=10 i_ingot_iron On=@Create hitpoints {31 90} on=@equip src.events +e_halberd on=@unequip src.events -e_halberd [signature][hline]Xaelin... [Bu mesaj _FrOsT_ tarafından 22 Eylül 2004 18:41 tarihinde değiştirilmiştir] [Bu mesaj _FrOsT_ tarafından 22 Eylül 2004 18:43 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
cacan3 Mesaj tarihi: Eylül 22, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 22, 2004 ya arkadaşlar şimdi ben bunu ayrı bir dosyaya koyup scpledim [events e_halberd] On=@Hit if (&statf_stone) || ( return 0 elseif ( == t_weapon_sword) && ( >= 98.0) şunuda katana scriptnini altıan ekliyorum doğru değilmi on=@equip src.events +e_halberd on=@unequip src.events -e_halberd if (rand(80) <= / 40)> src.damage {25 35} src.skill fail var.act src.newitem i_atdusur src.act.equip src.act return 1 endif endif [events e_atdusur] On=@GetHit findid.i_atdusur.remove On=@Death findid.i_atdusur.remove [itemdef i_atdusur] name=atdusur id=i_gold type=t_eq_script weight=0 layer=layer_special On=@Equip if ( > 0) SRC.dclick src.sayua 075f,0,0,0 * Attan Dustunuz * RETURN 1 ENDIF On=@UnEquip cont.events -e_atdusur if !(&statf_dead) cont.flags &~04 endif On=@Timer attr attr_decay remove return 1 [eof] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
cacan3 Mesaj tarihi: Eylül 23, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 23, 2004 up Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar