Maki Mesaj tarihi: Eylül 15, 2004 Mesaj tarihi: Eylül 15, 2004 Beyler sizden hazir silah bonus scripti ve kurulumu hakinda yardim istiyorum
nbl_silencer Mesaj tarihi: Eylül 15, 2004 Mesaj tarihi: Eylül 15, 2004 installer.exe[signature][hline]Silencer | Nebula | Resimler Don't cheat be pro
Sorj Mesaj tarihi: Eylül 15, 2004 Mesaj tarihi: Eylül 15, 2004 abooooooooooooooooooooo sonumuz hiç iyi değil...[signature][hline]hö?
Maki Mesaj tarihi: Eylül 16, 2004 Konuyu açan Mesaj tarihi: Eylül 16, 2004 Cok tesekur ederim yanliz birsey daha anlamadim hangi silahin bonus kullanicagini nasil belirlerim
ultrAslan Mesaj tarihi: Eylül 16, 2004 Mesaj tarihi: Eylül 16, 2004 bonus olmasını istediğin silaha şöyle eklersin on@equip events +e_xx on@unequip events -e_xx eklersen bonus bu silahta aktif olur.[signature][hline]aLacan çembere verecen kurşunu | rqm
Sorj Mesaj tarihi: Eylül 16, 2004 Mesaj tarihi: Eylül 16, 2004 said: voic3, 16 Eylül 2004 03:02 tarihinde demiş ki: erutan neden sonumuz iyi değil? said: nbl_silencer, 15 Eylül 2004 23:17 tarihinde demiş ki: installer.exe [signature][hline]hö?
Maki Mesaj tarihi: Eylül 17, 2004 Konuyu açan Mesaj tarihi: Eylül 17, 2004 ///Onemli:SwordsmanShip silahlarinin altina createden sonra Aşadaki Satırları Ekleyiniz... On=@Equip if ( >= 98.1) src.events +e_bleeding endif On=@UnEquip src.events -e_bleeding [events e_bleeding] On=@Hit if (&statf_stone) || () || () return 0 elseif ( == t_weapon_sword) && ( >= 98.1) if (rand(125) <= / 40)>) && !() && !() src.damage {3 5} src.hits ( - 7) src.skill fail var.act src.newitem i_bleeding src.act.equip src.newitem i_bleeding2 src.act.equip src.act src.sysmessageua hata,0,0,0 YaralandInIz return 1 endif endif [events e_bleed] On=@Death findid.i_bleeding.remove [itemdef i_bleeding] name=bleeding id=i_gold type=t_eq_script weight=0 layer=layer_special On=@Equip src.events +e_bleed timer 5 On=@UnEquip cont.events -e_bleed if !(&statf_dead) endif On=@Timer timer 5 cont.sysmessageua hata,0,0,0 YaralandInIz cont.damage {3 5} cont.hits ( - 7) attr attr_decay return 1 [itemdef i_bleeding2] name=bitsin artik bu cile id=i_gold type=t_eq_script weight=0 layer=layer_special On=@Equip src.events +e_bleed timer 31 On=@UnEquip cont.events -e_bleed if !(&statf_dead) endif On=@Timer cont.findid.i_bleeding.remove attr attr_decay remove return 1 [eof] Ornek olsun bunu ise yarar hale nasil sokabiliriz nerelerde degisiklik yapacaz ornegin butun sw silahlari bleading vuracak eger degistirip pastlerseniz sevinirim
Zagg Mesaj tarihi: Eylül 17, 2004 Mesaj tarihi: Eylül 17, 2004 said: nbl_silencer, 15 Eylül 2004 23:17 tarihinde demiş ki: installer.exe Ahahahahah :D yıkıldım[signature][hline]__«³¹®¤R_e¤³_X¤³¹x¯²-»__ 404 Not Found
Öne çıkan mesajlar