Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

gate lerle skill bonusu vermek istiyosak


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
NE YAPMALIYIZ.(bunu sadece yukardaki başlığın devamı olsun diye yazdım.)

arklar şimdi yazacaklarım hem runuo hemde sphere serverlar için geçerlidir. ama ben öncelikle bu soruları runuo türü serverlar için soruyorum. yardımcı olursanız sevinirim.
- serverımda gateler koymak istiyorum. bu gatelere giren playler benim izin verdiğim kadar ve istediğim skkillerle ödüllenecek.
- serverımda gate koymak istiyorum. ama bunar çeşitli görevlerde olacak. mesala 2 farklı gateyi ele alalım. 1. gateye giren playerin tüm skilleri, oyuncu swordsman olacak şekilde gelecek. yani bir sw de olması gereken tüm skillerle ödüllencek. ama adamın canı skılırda bide mage olayım derse 2 gateye girince sw skilleri silinip mage de olması gereken tüm skiller gelecek.
BEN BU 2 ÖRNEĞİDE ELE ALIP YARDIMCI OLMANIZ KONUSUNDA SİZLERE RÜCA EDİYORUM. (ÖNCELİK RUNUO İÇİN LÜTFEN.)

(pandorabox1.2.4 KULLANIYORUM. RunUO-Beta-36 KURULU)[signature][hline]K9
Mesaj tarihi:
Sphere olarak şöyle yapabilirsin..

[ITEMDEF i_skill_gate]
NAME=skill gate
ID=i_moongate_blue
TYPE=t_telepad
ON=@CREATE
COLOR=0493

CATEGORY=Other
SUBSECTION=Gate
DESCRIPTION=skill gate

ONTRIGGER=@STEP
IF =c_man
src.swordsmanship 100.0
src.(vermek istediğin skill)
RETURN 0
ELSE
src.sysmessage=Daha fazla skill alamazsiniz.
IF =c_woman
src.swordsmanship 100.0
src.(vermek istediğin skill)

RETURN 0
ELSE
src.sysmessage=Daha fazla skill alamazsiniz.
ENDIF


[EOF]

Denemedim eğer böyle bişey istiyosan pm'e mesaj at yardımcı olayım.[signature][hline]I Only Die For This Woman

Mesaj tarihi:
said:
runuo.com script arşivinden alinmi$tir :
using System;
using Server.Gumps;

namespace Server.Items
{
public class MageGate : Item
{
[Constructable]
public MageGate() : base( 0xF6C )
{
Movable = false;
Hue = 0x1C1;
Name = "Master Mage Gate";
Light = LightType.Circle300;
}

public MageGate( Serial serial ) : base( serial )
{
}

public override bool OnMoveOver( Mobile m )
{
if ( m.Alive )
{
m.PlaySound( 0x214 );
m.FixedEffect( 0x376A, 10, 16 );

int i = 0;

while (i < 52)
{
m.Skills[i].Base = 0; //diger skillerin 0 lanmasi olayi
i++;
}

m.Skills[SkillName.Magery].Base = 70; //mage i 70 ledik
m.Skills[SkillName.Meditation].Base = 70; //mediyi 70 ledik
m.Skills[SkillName.EvalInt].Base = 70; //evayi 70 ledik
m.Skills[SkillName.MagicResist].Base = 70; //resistide 70 ledik
m.RawStr = 70; // Statlari ayarladik
m.RawDex = 10;
m.RawInt = 70;

}
else
{
//m.SendLocalizedMessage(2, "Your dead and can't use this gate until resurrected!" );
}

return false;
}

public override void Serialize( GenericWriter writer )
{
base.Serialize( writer );

writer.Write( (int) 0 ); // version
}

public override void Deserialize( GenericReader reader )
{
base.Deserialize( reader );

int version = reader.ReadInt();
}
}
}
  • 4 ay sonra ...
Mesaj tarihi:
said:
kralweb, 09 Mayıs 2004 19:28 tarihinde demiş ki:
runuo hakkında bilgisi olan yokmu

bunların ıkısınıde denedım ama hata verıyorlar soyle hata vermeyen ve ıstedıgımız gıbı eklendı yaparak kulanacagımız bır skıll gatesı yokmu elınızde varsa bana gonderın lutfenn!![signature][hline]
Mesaj tarihi:
yukarıda verdiğim linkteki yazı ingilizce, tercüme ediyim

-oyuncunun rengini skillerini ve statlarını değiştirebilirsiniz, bir yere yollayabilirsiniz.
*item verdirebilir, geri alabilir, title ekleyebilir ve geçiş sınırı koyabilirsiniz.

dosyayı scripts klasörüne atın, [add AdvancedPlayerGate komutu ile ekelyin. daha sonra [props komutu ile gate'i modifiye edin.

scripti 1.0'a göre yazdım, beta 36'da ne olur bilemem.[signature][hline]en ince yerim bileğim..
×
×
  • Yeni Oluştur...