Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Binek hayvanları


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
uonun doğal yapısında olmayan birşeye binemezsin

binebilmek için verdatanı değiştirmen gerekecektir

eğer yapabiliyorsun kendin patchlersin yaparsın scriptinide yazarsın
Mesaj tarihi:
bone sallamaya gerek yok çünkü bir binek üzerindeki görüntüsü zaten mevcut uoda man ve woman bodylerinin önemli olan o kısmı ve binilcek bineğin özellikleri fln

inside uo varsa sanırım horseride yada horseback tarzı birşey olması lazım dediğim binek üzerindeki animasyonları
Mesaj tarihi:
Grafiksel olarak konulabiliyor ama inanılmaz sırıtıyor. Sonucta binme animasyonu sadece at için tasarlanmış.[hline]In God I Trust
For Rest I Just Test
Mesaj tarihi:
[ITEMDEF I_M_BEAR_SG]
NAME=BEAR Mount
ID=i_mt_bear
TYPE=T_EQ_HORSE
LAYER=25

ON=@CREATE
COLOR=0073C

ON=@EQUIP
LINK=

ON=@UNEQUIP
SRC.NEWNPC=c_bear_grizzly_M
SRC.ACT.COLOR=
SRC.ACT.name=
SRC.ACT.karma=
SRC.ACT.STR=
SRC.ACT.DEX=
SRC.ACT.INT=
var.npcuid =

SRC.NEWITEM=i_memory
SRC.ACT.COLOR=memory_ipet
SRC.ACT.LINK=
SRC.ACT.LAYER=layer_special
SRC.ACT.CONT=
[ITEMDEF I_M_BEAR_SP]
NAME=BEAR Mount
ID=i_mt_bear
TYPE=T_EQ_HORSE
LAYER=25

ON=@CREATE
COLOR=0

ON=@EQUIP
LINK=

ON=@UNEQUIP
SRC.NEWNPC=c_bear_polar_M
SRC.ACT.COLOR=
SRC.ACT.name=
SRC.ACT.karma=
SRC.ACT.STR=
SRC.ACT.DEX=
SRC.ACT.INT=
var.npcuid =

SRC.NEWITEM=i_memory
SRC.ACT.COLOR=memory_ipet
SRC.ACT.LINK=
SRC.ACT.LAYER=layer_special
SRC.ACT.CONT=
[ITEMDEF I_M_dragon_S]
NAME=Dragon Mount
ID=i_mt_drake
TYPE=T_EQ_HORSE
LAYER=25

ON=@CREATE
COLOR=0

ON=@EQUIP
LINK=

ON=@UNEQUIP
SRC.NEWNPC=c_m_drake
SRC.ACT.COLOR=
SRC.ACT.name=
SRC.ACT.karma=
SRC.ACT.STR=
SRC.ACT.DEX=
SRC.ACT.INT=
var.npcuid =

SRC.NEWITEM=i_memory
SRC.ACT.COLOR=memory_ipet
SRC.ACT.LINK=
SRC.ACT.LAYER=layer_special
SRC.ACT.CONT=

[ITEMDEF I_M_BEAR_S]
NAME=BEAR Mount
ID=i_mt_bear
TYPE=T_EQ_HORSE
LAYER=25

ON=@CREATE
COLOR=0

ON=@EQUIP
LINK=

ON=@UNEQUIP
SRC.NEWNPC=c_M_bear
SRC.ACT.COLOR=
SRC.ACT.name=
SRC.ACT.karma=
SRC.ACT.STR=
SRC.ACT.DEX=
SRC.ACT.INT=
var.npcuid =

SRC.NEWITEM=i_memory
SRC.ACT.COLOR=memory_ipet
SRC.ACT.LINK=
SRC.ACT.LAYER=layer_special
SRC.ACT.CONT=
[ITEMDEF I_M_UNDEAD_HORSE_S]
NAME=Undead Horse
ID=I_MT_UND_HORSE
TYPE=T_EQ_HORSE
LAYER=25

ON=@CREATE
COLOR=0

ON=@EQUIP
LINK=

ON=@UNEQUIP
SRC.NEWNPC=c_m_UNDEAD_HORSE
SRC.ACT.COLOR=
SRC.ACT.name=
SRC.ACT.karma=
SRC.ACT.STR=
SRC.ACT.DEX=
SRC.ACT.INT=
var.npcuid =

SRC.NEWITEM=i_memory
SRC.ACT.COLOR=memory_ipet
SRC.ACT.LINK=
SRC.ACT.LAYER=layer_special
SRC.ACT.CONT=
[ITEMDEF I_M_UNICORN_S]
NAME=Unicorn
ID=I_MT_UNICORN
TYPE=T_EQ_HORSE
LAYER=25

ON=@CREATE
COLOR=0

ON=@EQUIP
LINK=

ON=@UNEQUIP
SRC.NEWNPC=c_m_Unicorn
SRC.ACT.COLOR=
SRC.ACT.name=
SRC.ACT.karma=
SRC.ACT.STR=
SRC.ACT.DEX=
SRC.ACT.INT=
var.npcuid =

SRC.NEWITEM=i_memory
SRC.ACT.COLOR=memory_ipet
SRC.ACT.LINK=
SRC.ACT.LAYER=layer_special
SRC.ACT.CONT=
[ITEMDEF I_MAGIC_SADDLE]
NAME=Magic Saddle
TYPE=0
ID=0F38
DYE=0
FLIP=1

ON=@CREATE
COLOR=06B2

ON=@DCLICK
TARGET Choose the non-standard beast you want to mount
RETURN 1

ON=@TARGON_CHAR
IF (==1)
src.message You can't mout this beast while A Spirit Is Within You!
RETURN 1
ELSEIF (&000000400)
SRC.MESSAGE You can't mount this beast while polymorphed!
RETURN 1
ELSEIF ()
SRC.MESSAGE You are already mounted!
RETURN 1
ELSEIF () && (==c_UNICORN_lbr)
SRC.TARG.REMOVE
SRC.NEWITEM=I_M_UNICORN_S
SRC.ACT.NAME=
SRC.ACT.COLOR=
SRC.ACT.KARMA=
SRC.ACT.STR=
SRC.ACT.DEX=
SRC.ACT.INT=
SRC.ACT.EQUIP
SRC.UPDATE
SRC.FIX
RETURN 1
ELSEIF () && (==c_undead_horse_lbr)
SRC.TARG.REMOVE
SRC.NEWITEM=I_M_UNDEAD_HORSE_S
SRC.ACT.NAME=
SRC.ACT.COLOR=
SRC.ACT.KARMA=
SRC.ACT.STR=
SRC.ACT.DEX=
SRC.ACT.INT=
SRC.ACT.EQUIP
SRC.UPDATE
SRC.FIX
RETURN 1
ELSEIF () && (==c_dragon_small_red)
SRC.TARG.REMOVE
SRC.NEWITEM=I_M_dragon_S
SRC.ACT.NAME=
SRC.ACT.COLOR=
SRC.ACT.KARMA=
SRC.ACT.STR=
SRC.ACT.DEX=
SRC.ACT.INT=
SRC.ACT.EQUIP
SRC.UPDATE
SRC.FIX
RETURN 1
ELSEIF () && (==c_dragon_small_black)
SRC.TARG.REMOVE
SRC.NEWITEM=I_M_dragon_S
SRC.ACT.NAME=
SRC.ACT.COLOR=
SRC.ACT.KARMA=
SRC.ACT.STR=
SRC.ACT.DEX=
SRC.ACT.INT=
SRC.ACT.EQUIP
SRC.UPDATE
SRC.FIX
RETURN 1
ELSEIF
  • 5 hafta sonra ...
×
×
  • Yeni Oluştur...