Electro Mesaj tarihi: Ocak 9, 2003 Mesaj tarihi: Ocak 9, 2003 bir hayvanı nasıl binilebilir yapabilirim mesela bi dragonu bi kod ekleyerek mi yokssa scrpit mi yazılması gerekiyo
dragon07 Mesaj tarihi: Ocak 9, 2003 Mesaj tarihi: Ocak 9, 2003 ya bak axis ten spans bolumdunden animals i sec orda t2 olcak animalsta orda binek cesitleri var yada t2 ustundekilerdede bende bu kadar biliyorum iyi gunler
slayer__ Mesaj tarihi: Ocak 9, 2003 Mesaj tarihi: Ocak 9, 2003 uonun doğal yapısında olmayan birşeye binemezsin binebilmek için verdatanı değiştirmen gerekecektir eğer yapabiliyorsun kendin patchlersin yaparsın scriptinide yazarsın
slayer__ Mesaj tarihi: Ocak 9, 2003 Mesaj tarihi: Ocak 9, 2003 bone sallamaya gerek yok çünkü bir binek üzerindeki görüntüsü zaten mevcut uoda man ve woman bodylerinin önemli olan o kısmı ve binilcek bineğin özellikleri fln inside uo varsa sanırım horseride yada horseback tarzı birşey olması lazım dediğim binek üzerindeki animasyonları
sharky Mesaj tarihi: Ocak 9, 2003 Mesaj tarihi: Ocak 9, 2003 Bone haklı. Bir at üzerindeki grafikle, dragon üzerindeki grafik bir hayli farklı olsa gerek.[hline] Ethernass.. A new world.. www.ethernass.com
Ceday Mesaj tarihi: Ocak 10, 2003 Mesaj tarihi: Ocak 10, 2003 insanların zaten "mounted" animasyoları var. ihtiyacınız olan, dragonların "mounted" animasyonları benim bildigim kadarıyla.
slayer__ Mesaj tarihi: Ocak 10, 2003 Mesaj tarihi: Ocak 10, 2003 sharky sallamıyorum internetten free olarak dolaşan mounted drake patchi bulabilirsem koyarım incelersinde inside uoda ne ekleniyormuş acaba
GE-TA Mesaj tarihi: Ocak 10, 2003 Mesaj tarihi: Ocak 10, 2003 Grafiksel olarak konulabiliyor ama inanılmaz sırıtıyor. Sonucta binme animasyonu sadece at için tasarlanmış.[hline]In God I Trust For Rest I Just Test
Skymaster Mesaj tarihi: Ocak 10, 2003 Mesaj tarihi: Ocak 10, 2003 Neye Binmek istiyorsunuz, söyleyin bindirelim :lol:
Skymaster Mesaj tarihi: Ocak 10, 2003 Mesaj tarihi: Ocak 10, 2003 [ITEMDEF I_M_BEAR_SG] NAME=BEAR Mount ID=i_mt_bear TYPE=T_EQ_HORSE LAYER=25 ON=@CREATE COLOR=0073C ON=@EQUIP LINK= ON=@UNEQUIP SRC.NEWNPC=c_bear_grizzly_M SRC.ACT.COLOR= SRC.ACT.name= SRC.ACT.karma= SRC.ACT.STR= SRC.ACT.DEX= SRC.ACT.INT= var.npcuid = SRC.NEWITEM=i_memory SRC.ACT.COLOR=memory_ipet SRC.ACT.LINK= SRC.ACT.LAYER=layer_special SRC.ACT.CONT= [ITEMDEF I_M_BEAR_SP] NAME=BEAR Mount ID=i_mt_bear TYPE=T_EQ_HORSE LAYER=25 ON=@CREATE COLOR=0 ON=@EQUIP LINK= ON=@UNEQUIP SRC.NEWNPC=c_bear_polar_M SRC.ACT.COLOR= SRC.ACT.name= SRC.ACT.karma= SRC.ACT.STR= SRC.ACT.DEX= SRC.ACT.INT= var.npcuid = SRC.NEWITEM=i_memory SRC.ACT.COLOR=memory_ipet SRC.ACT.LINK= SRC.ACT.LAYER=layer_special SRC.ACT.CONT= [ITEMDEF I_M_dragon_S] NAME=Dragon Mount ID=i_mt_drake TYPE=T_EQ_HORSE LAYER=25 ON=@CREATE COLOR=0 ON=@EQUIP LINK= ON=@UNEQUIP SRC.NEWNPC=c_m_drake SRC.ACT.COLOR= SRC.ACT.name= SRC.ACT.karma= SRC.ACT.STR= SRC.ACT.DEX= SRC.ACT.INT= var.npcuid = SRC.NEWITEM=i_memory SRC.ACT.COLOR=memory_ipet SRC.ACT.LINK= SRC.ACT.LAYER=layer_special SRC.ACT.CONT= [ITEMDEF I_M_BEAR_S] NAME=BEAR Mount ID=i_mt_bear TYPE=T_EQ_HORSE LAYER=25 ON=@CREATE COLOR=0 ON=@EQUIP LINK= ON=@UNEQUIP SRC.NEWNPC=c_M_bear SRC.ACT.COLOR= SRC.ACT.name= SRC.ACT.karma= SRC.ACT.STR= SRC.ACT.DEX= SRC.ACT.INT= var.npcuid = SRC.NEWITEM=i_memory SRC.ACT.COLOR=memory_ipet SRC.ACT.LINK= SRC.ACT.LAYER=layer_special SRC.ACT.CONT= [ITEMDEF I_M_UNDEAD_HORSE_S] NAME=Undead Horse ID=I_MT_UND_HORSE TYPE=T_EQ_HORSE LAYER=25 ON=@CREATE COLOR=0 ON=@EQUIP LINK= ON=@UNEQUIP SRC.NEWNPC=c_m_UNDEAD_HORSE SRC.ACT.COLOR= SRC.ACT.name= SRC.ACT.karma= SRC.ACT.STR= SRC.ACT.DEX= SRC.ACT.INT= var.npcuid = SRC.NEWITEM=i_memory SRC.ACT.COLOR=memory_ipet SRC.ACT.LINK= SRC.ACT.LAYER=layer_special SRC.ACT.CONT= [ITEMDEF I_M_UNICORN_S] NAME=Unicorn ID=I_MT_UNICORN TYPE=T_EQ_HORSE LAYER=25 ON=@CREATE COLOR=0 ON=@EQUIP LINK= ON=@UNEQUIP SRC.NEWNPC=c_m_Unicorn SRC.ACT.COLOR= SRC.ACT.name= SRC.ACT.karma= SRC.ACT.STR= SRC.ACT.DEX= SRC.ACT.INT= var.npcuid = SRC.NEWITEM=i_memory SRC.ACT.COLOR=memory_ipet SRC.ACT.LINK= SRC.ACT.LAYER=layer_special SRC.ACT.CONT= [ITEMDEF I_MAGIC_SADDLE] NAME=Magic Saddle TYPE=0 ID=0F38 DYE=0 FLIP=1 ON=@CREATE COLOR=06B2 ON=@DCLICK TARGET Choose the non-standard beast you want to mount RETURN 1 ON=@TARGON_CHAR IF (==1) src.message You can't mout this beast while A Spirit Is Within You! RETURN 1 ELSEIF (&000000400) SRC.MESSAGE You can't mount this beast while polymorphed! RETURN 1 ELSEIF () SRC.MESSAGE You are already mounted! RETURN 1 ELSEIF () && (==c_UNICORN_lbr) SRC.TARG.REMOVE SRC.NEWITEM=I_M_UNICORN_S SRC.ACT.NAME= SRC.ACT.COLOR= SRC.ACT.KARMA= SRC.ACT.STR= SRC.ACT.DEX= SRC.ACT.INT= SRC.ACT.EQUIP SRC.UPDATE SRC.FIX RETURN 1 ELSEIF () && (==c_undead_horse_lbr) SRC.TARG.REMOVE SRC.NEWITEM=I_M_UNDEAD_HORSE_S SRC.ACT.NAME= SRC.ACT.COLOR= SRC.ACT.KARMA= SRC.ACT.STR= SRC.ACT.DEX= SRC.ACT.INT= SRC.ACT.EQUIP SRC.UPDATE SRC.FIX RETURN 1 ELSEIF () && (==c_dragon_small_red) SRC.TARG.REMOVE SRC.NEWITEM=I_M_dragon_S SRC.ACT.NAME= SRC.ACT.COLOR= SRC.ACT.KARMA= SRC.ACT.STR= SRC.ACT.DEX= SRC.ACT.INT= SRC.ACT.EQUIP SRC.UPDATE SRC.FIX RETURN 1 ELSEIF () && (==c_dragon_small_black) SRC.TARG.REMOVE SRC.NEWITEM=I_M_dragon_S SRC.ACT.NAME= SRC.ACT.COLOR= SRC.ACT.KARMA= SRC.ACT.STR= SRC.ACT.DEX= SRC.ACT.INT= SRC.ACT.EQUIP SRC.UPDATE SRC.FIX RETURN 1 ELSEIF
Ceday Mesaj tarihi: Ocak 10, 2003 Mesaj tarihi: Ocak 10, 2003 animasyon olmadan onlar hiçbir işe yaramaz.
Skymaster Mesaj tarihi: Ocak 10, 2003 Mesaj tarihi: Ocak 10, 2003 Evet yaramaz,o mulları "dark side" den sanırım hard gamerde kullanıyor bir cok server kulanıyor yani onların mullarını bulursanız ancak o sekilde kullanırsınız . . .
Ceday Mesaj tarihi: Ocak 10, 2003 Mesaj tarihi: Ocak 10, 2003 e zaten yukarda biz de onu sölüyoruz, script yeterli deil.
costher Mesaj tarihi: Şubat 8, 2003 Mesaj tarihi: Şubat 8, 2003 EE nerde ridable dragon? Ha nerde * Gözü Döner*[hline]Photoshop, Fireworks, Dreamweaver, Illustrator, kisaca 2D hersey. Mail:mailto:[email protected] ICQ:81285872 Connector için msg atınız..
MrColombo Mesaj tarihi: Şubat 9, 2003 Mesaj tarihi: Şubat 9, 2003 http://www.dbsource.net/animations.htm[hline]www.uohileleri.com Sphere Scripters Sphere World Designers
Öne çıkan mesajlar