KingV Mesaj tarihi: Mayıs 16, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 16, 2011 :) bişilere fena kızmışsın. warhammer da keyifli oyun. oynadım oradan biliyorum. yukarıda bone un oyunu kötülediği falan yok. aoc'den en çok oyuncu çalan oyun aion olmuştu. o ne durumda? ben de onunla mı kıyasladım? neyse konu çok sapıyor. hyrkanian/turanian gelse bs ve barbarım olmasına karşın gider yine açarım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
alkansas Mesaj tarihi: Mayıs 16, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 16, 2011 KingV said: :) bişilere fena kızmışsın. warhammer da keyifli oyun. oynadım oradan biliyorum. yukarıda bone un oyunu kötülediği falan yok. aoc'den en çok oyuncu çalan oyun aion olmuştu. o ne durumda? ben de onunla mı kıyasladım? neyse konu çok sapıyor. hyrkanian/turanian gelse bs ve barbarım olmasına karşın gider yine açarım. Üstadım kimseye kızdığım filan yok,yanlış anlaşılmasın.Elma armut meselesine vurgu yaptım sadece.Görsel açıdan tabiki bir war aoc nin yanına yaklaşamaz.Ama işte olay sadece görsellikde değil.War,alanda çok sayıda playerın birbiriyle kapışması namına yapılmış bir oyun.Ha şöylede bir gerçek var,war,aoc ye göre eski bir oyun.Ozamanları hatırlıyorum,piyasayı grafiksel açıdan sallandıracak pekde mmo yoktu.Yani war'ı yapanlar,fps yi düşünmüşlerdir diyemeyiyorum.Ama ne halt düşünürlerse düşünsünler,nokta atışı yapmış keratalar.Warın özü pve olsaydı şahsen oynamazdım.Yani gerçektende o grafikler pve ye hafif kaçar.Aoc,tekrarlamam gerekirse pve oyunu.Dungeon,raid vs gayet iyi seviyede,hafif platform öğeleriyle bezenmiş,güzelde grafiğin bütünleşmesi.Bu kabulüm.Ama dediğim gibi ben 29 yaşındayım,bu yaşımda yaşlılık sendromuna girmek istemiyorum.O yüzden pvp yapıyorum.Tabi bu işin şakası,abilerim yanlış anlamasın. Oyunda class balance yok.Ben oyuna girdim,casterlar kan kusturuyordu,oyunu bıraktım halen öyle.Ama eskiden pom hayvan gibi dps yapmıyordu.Bu nedir abi.Birde aa feat muhabbeti getirdiler zaten istesende artık class kasamıyorsun. Yani ne bilem anlat anlat bitiremem ama bir beyin fırtınası yapalım: -Guard:Featı 2 farklı şekilde olucak.Birinde hayvani gardlık,diğerinde dps yapıcak.Gardlığı hem mob-bossa hem playera. -Dt:Çektiği heallardan bezdirecek milleti,amacı flag taşımak,flag kapmak,ortadaki hattı yarmak,takım arkadaşını korumak.Dps yapıcaksada aynı şekilde üstündeki armorun etkisiyle tank olucak.Hatta bu sınıfı dotcuda yapabilirsin hiç dps vermeden.Ne bilem armor crush,heal crush,fantazin nereye kadar giderse artık. -Conq:Carnege full dps(şuan carnege conqun dpsine ben gülüyorum),brute full yansıtma,off tank.Ne bilem,arkadaşının üstündeki dmgi alıp,karşıya yansıtacak filan fişmakan.Sen gör conqdaki forsu. -Barbar:Combo skib bugını kaldırsın funcom,barbarın balanceye ihtiyacı yok. -Sin:Armorunu güçlendir,dpsini düşür.Hideyi farklı ver,adam teke tek yakaladımmı süründürsün.Ama çıkıpta 4-7k arası dmg atmasın.Örneğin dull pain 3-5 sn sürsün. -Ranger:Hızlı olsun,düşük dps olsun.Armorunu nerfle.Oyundaki en yavaş class rangerdır.Tuzaklar daha yavaş şekillerde kurulsun yere. -Helar(pom-tos):Abi bu adamlar dps veriyorlarsada abartılmasın.Dps,balon,heal.Durduramıyorsun bunları.Ben ne imba guardlar gördüm,toslardan inim inim inleyen.Heal atma şekilleri değiştirilsin.Kendine heal atıcak adam,kendini targetlasın.Docari var cromda,adam bildiğin dps sınıf,güya pom. Elini kaldırdımı başlıyor 2k-2k dmge. -Bs:Yakına girmesi gereken bir sınıf,casterlara karşı daha bir efektil olsun.Heal daha bir kuvvetli olsun. -Demo:Abi diyebileceğim tek şey var;Wardaki bw olsunlar.Öküz gibi dps,lakin ability-armor düşük,girdinmi dibine fazla kaçamasın. Oyundaki bugların kaldırıldığından bahsetmişssin.Şimdi benim ingilizce gıt hadi,sordum arkadaşlara;Rangerın 5600(tam sayı aklımda değil) armor penetratingi ne halta yarıyor diye.Karşı tarafın armorunu kırıyorsun dediler.Yav ben okadar yüksek armor kırsam,sinlerin çoğuna vurduğumun, *2'sini vurmam lazım.Adamların bukadar armoru yok.Şimdi bu ne?Bs'nin +1700 bilmem kaç küsüratlı electric invulu var.Bu yalan birdefa.Yok öyle bir invul.Adam normalde ne yiyorsa sinek ısırığından az daha azını karşılıyor bu invul.Bs varmış sende.Benden daha iyi bilirsin.Ben mi yanlış biliyorum?Ben protection değerlerine inanmıyorum. Ya bu oyunu adam etmek çokda zor olmasa gerek.Azcık kafayı zorlasınlar,gitsinler tl de denesinler.Herşeyden dahada önemlisi oyunu pve ye yönlendirmemeliler.Olmaz,yürümez.WoW,Sw:Tor(gelicek),bunlar varken burst pve mantığıyla bir yerlere gelemez bu oyun.Ancak iyi grafiğim var,şahane pvpim var,üstünede über pveim var dersen ilgi çekici olursun.Pvesi gerçektende harika,ortam olarak tabiki.Yokse ilk postumda da dediğim gibi,bir dungeon hariç,khitaiye ranger alma,çokda sorun değil.Pvp koyucaksın oyuna.Yav bir oyuna non-pramed,pramede diye 2 farklı mini game koymak,neden bu gerilerin akıllarına gelmez.Dedilerki oyun classları dağıtacak:12 kişi,2 heal bir takımda,diğer 6 kişinin heaları yok.Aman ne muhteşem dağıtımda yaparmış.Random gruba girdim,beğenmedim,çıktım 10 dk ceza.Neden?Offline lvl ile 80 olmuş,classından bi haber oyuncunun yüzünden,ben o minide farmlanmak zorunda mıyım?Bk invuluna hiç girmiyorum.Bk invulun yoksa,olan bir kişinin karşısına çıkmayın demiş,sevgili failcom ailesi.Rezalettir abi bu ya. İşte bukadar enteresanlıkların olduğu bir oyunu,grafiği kurtarmaz.O enteresanlıkları kaldırman gerekir.Filmi çıkıyor,reklamı olucak.Ama o kafayla ne halta yarıyacak? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
KingV Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2011 alkansas said: ... Bs'nin +1700 bilmem kaç küsüratlı electric invulu var.Bu yalan birdefa.Yok öyle bir invul.Adam normalde ne yiyorsa sinek ısırığından az daha azını karşılıyor bu invul.Bs varmış sende.Benden daha iyi bilirsin.Ben mi yanlış biliyorum?Ben protection değerlerine inanmıyorum... quote] 1700 küsur elektrik protection. % magic mitigation veriyor. sinek ısırığına düşürmüyor. heleki lightning demolar ve necro dotları çatır çatır kritik hasar vuruyor. teketekte kaldım mı her bir casterı alıyorum. kardeşim demonoglist oynuyor. öyle soldierları teketekte alamıyor. pom dediğin sağlam vuran arkadai en düşük cana sahip olan buna kariı bubble verilmiş olan biri. bi şekilde vurduğun hasarın işlemediğini düşünüyorsan cc at o cc den çıkana kadar bufflarını çek. bubble ı bitince bi çak bakalım kaç vuruyorsun. ben dps kasmadığım bs karakterimle kimi zaman 1 tek combo finisherla 1/3 canlarını alıyorum. 3 kombomla yatıcaklarsa bi artıları olmalı. ne var mesela hox oynuyorsan ve dönüştüysen adamların "seering eye" adlı büyüleri hox a tek atıyor. ne zaman bıraktın bilmiyorum ama polearm guardlar bir nebze nerflendi. rangerlara gelen 2. los adamların hızını kesti. armor penetration okunu biraz inceleyip sana öyle cevap vereyim. ama adamların quick shot adlı en hızlı olması gereken oklarının casting time ı 1 sn. düşün gerisini. neyse bi şekilde oyunda aradığını bulamamışsın üzüldüm. war da daha bi eğlenirsin. ama ben AoC'nin lore unu seviyorum. anlıyorum seni. ben de genç sayılmam. 28 yaşındayım. akşam yorgun argın dönüyoruz işten. 1-2 mini game atıp yatıyoruz. hiç bir oyunu çok ciddiye almaya değmez umarım war da eğlenirsin ;) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… alkansas Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2011 KingV: Şimdi cromda Galva adlı bir demo var. Adam bu oyundaki bana göre en imba guardi imha etti. Hele hele suan neler yapar neler. Adamı dull painli sin durdurabiliyor. Başka durdurabilen yok. İnan bana demo oyunun en imba classi. Cogu arkadaşı biliyorum,oynamasını bilmiyorlar. Sonra ventten o hack yaptı bu bilmem ne yaptı deyip,ömrümüz lak lakla geçiyor. Ben ranger kasıyordum o nerfi yedim. Ha taktimmi, tabiki hayır.zor kill yapıyordum sadece o yani. Vallahi artık ne söylesek boş. İyi dileklerin icin teşekkür ederim. Sanada iyi eğlenceler. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… 2 ay sonra ... KingV Mesaj tarihi: Temmuz 29, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 29, 2011 Yeni gelecek olan "Savage Coast of Turan" paketinin müziklerinin bestecisi yine "Rise of the Godslayer" müziklerini yapan Knut Avenstroup Haugen olacakmış. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… xanthor Mesaj tarihi: Temmuz 29, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 29, 2011 oyunda classlar arası denge yok tabiki. soldier > rogue rogue > caster caster > soldier (caster derken işin içinde priest sınıfıda var) pvp 9 full itemli bs ile sinden one-shot yiyerek ölüyorum. bir kere knockback ettikten sonra yerden kalkana kadar enerjim %10 a kadar düşüyor. balonumu cast ettigim sure icindede ölmüş oluyorum. aynı adam bir conq'a karşı o kadar aciz kalıyor ki.. ama bende o conqu eğlene eğlene kesebiliyorum. mantık bu oyunda bu aslında. adamlar bireysel denge icin çabalamıyorlar. grup işi conan. siz hala classlar arası denge mi bekliyorsunuz ;) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… KingV Mesaj tarihi: Temmuz 29, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 29, 2011 ben şu anki dengeden memnunum. sadece dt nin void of madness ını fazla buluyorum. daha 2 önce bir mini gamede pvp lvl 4 bearshamanım ile (ki üstünde hyrkanian epic set var) pvp 8 guardı (yanlış görmediysem full t2 idi) aldım. ve adam peşimden geldiğinde canım %25-30 arasıydı. işte kritik vuramadı. falan filan. xantor sence büyücüler dt'ye karşıda mı güçlüler? :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… Breareus Mesaj tarihi: Temmuz 29, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 29, 2011 Oyunu oynarken hemen hemen her class tan oyuncu arkadaşım oldu hep bir yakınmaları iyi yada kötü olmuştu, Guard hala şuan aynımı bilmiyorum ama iyi pvp ci bir guard arkadaşım vardı mini gamede karşıma düştü ve yanıma yaklaştığında ölmem sadece 5-6 saniye dikkatimi çekti ve miniden sonra ventten sordum nasıl böyle vuruyorsun diye bana anlatmaya başladı yok bu sikil bu kadar o bukadar şu bukadar hesapladığımızda 7k kiritsiz vuruyorum sana dedi ben o ana içimden funcom demekle kaldım. bu arda oynadığım class pom 8.3k civarı canı var ee hadi büyük heal ile paçayı kurtarmaya çalışıyorum 1k civarı can demek oda fazla kurtarıcı olmuyor sonuç 5-6 saniyede yerlerin biraz tuzunu atıyorum. Kısaca herkes şunda aynı fikirde bir class dengesi yok öncelikle failcom şu combo skip her ne ise onu bir yok etmeli sonra class balans ayarı çekmeli ki ezelden beri başaramadı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… KingV Mesaj tarihi: Temmuz 29, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 29, 2011 Bugün bir aksilik çıkmazsa size pvp ile ilgili bir bomba patlatıcam. komboskip nasıl kalkıyor içerikten bir tanesi bu ;) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… xanthor Mesaj tarihi: Temmuz 29, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 29, 2011 evet dtler bu ara biraz güçlü. ama bs isen yapacagin dt nin manasını emmek olacak. winter manifestosu ile ne yap et manasını bitirmeye calıs. sonrasinda zaten işi bitiyor dtnin. chassdt ile bir minide duel atmıştık. enerjisi %70lerde iken manasını bitirdigim an dueli birakti :) ve sonra zayıf noktamı iyi biliyorsun diye yazmıştı hatta hehe. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… KingV Mesaj tarihi: Temmuz 29, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 29, 2011 orası öyle de; dt nin tek el silahlı dps si 225i geçmiyor. ama işte wisdomundan bonus alıp tek el kılıcının vurduğu kadar unholy vuruyor. en etkili silahı ; "pact of malacodor" skilli ve kullandığı "soul barrier" adlı kalkanı. pact of malacador: adamın vuruşlarına unholy hasar puanı ekleyip karşılığında kullanıcının manasını emiyor. soul barrierde ise yediği hasarın candan değil belirli bir oranda manadan düşmesini sağlıyor. kısacası dt bir nevi büyü gücü olan bir asker. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… kozlowski Mesaj tarihi: Temmuz 31, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 31, 2011 arkadaşlar konuyla alakasız ama türk arkadaşlar son olarak hangi serverda aktifler ,Türk guildi varmı . Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… nordlydian Mesaj tarihi: Temmuz 31, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 31, 2011 gençler DnR dan 19.99 a aldım bir tane içinden key cıktı ancak nasıl upgrade yapacagımı bulamadım. yardımcı olabılecek var mı ? key register dite bir bolum var oraya gırıyorum keyi bana create new acc diyor. çok karışık yapmışlar oyunu.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… KingV Mesaj tarihi: Temmuz 31, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 31, 2011 önce bir hesap açın. kullanıcı adı şifre vs... sonra bu hesaba girin ana menüsünde sol altta aldığınız oyun anahtarlarını girebileceğiniz bir bölüm var. oradan da onları girin. türk oyuncu guildı varsa pve serverı olan Crom'da var. miskinler teknesi adı altında bir guild. bir de Rage adlı yeni pvp serverında One Minute adlı türk guildı var. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… KingV Mesaj tarihi: Temmuz 31, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 31, 2011 Monthly Development Update - July 2011 Wow...it's been quite an amazing few months for the game. The roll-out of the Dreamworld update, a great content push sine then, the Unchained version and a lot of great new content to come, starting with the upcoming Savage Coast of Turan adventure pack. However, off the back of the PVE heavy update last month, it's time to reflect instead on the more bloody side of things and talk a little PVP! The PVP edition This time out the focus of this update is going to be on the PVP changes, improvements, and additions, that are coming up for the game over the rest of the year. With the adventure pack arriving next month, there will be quite a few previews coming up in the press, so we wanted to focus a little on the PVP side of things with this update, and let you all know what the plans are there. Systems and Balance updates One of the main things we wanted to do for PVP over the next few months was to focus on a lot of the smaller, but significant, things that have previously been a little lower down the priority list, but all combine to be those niggling annoyances when you are playing, and in particular in PVP. So behind the scenes we have been preparing a number of changes, and getting ready to approach even more, in order to improve on a lot of these areas, and generally look to improve that overall experience by removing as many of those inconsistencies and annoyances as we can. Some of these will also provide some fixes in PVE, but by and large they have been looked at to improve the balance of PVP and lift the general quality of the PVP experience up a notch. General PVP systems and balance updates Here we have a number of things that the team have wanted to address for a while. Some of these will come relatively soon, some will be a little further out (as they require some additional thought and feedback). These don't include specific class balance concerns, as those are considered and addressed in each update anyway by the systems team, so are always ongoing. These are more the general changes that effect the systems as a whole. So, over to lead System Designer Einar Forselv to take a look at some of the changes being considered... Resurrection system in mini-games This part of the mini-game system will be overhauled so that it works more like a respawn system you might find in a first person shooter, with a timer based respawn. This means that players spawn together with their other recently deceased team-mates. We will also be looking to close all those loopholes people try and use to afk in mini-games. Tracking system This system will be overhauled so that it's benefits are more balanced in PVP. The original design was made before launch and was focused on the PVE elements, and has never really comfortable sat well with PVP balance, thus this is one of those areas we have wanted to get to for some time. That time will be soon, and the team are currently investigating how to implement that system a little better for the PVP settings. On a related note we will also be implementing a proper anonymous mode (or /anon as most would know it from other games) so that players can be hidden from search commands if they want to be. Siege Performance This is getting some more love and attention at the moment. The next updates already include some significant performance improvements. We have been working hard on finding and closing off the sneaky ways in which certain players have tried to deliberately generate large amounts of network traffic to prevent their opponents from having a smooth experience. We will also be adding another new catch-all protection that will automatically detect individual user that generate abnormal amounts of network traffic and block them from the system (so hopefully it will help police those who would find a new way to try and cheat here!). These updates will continue in each of the upcoming updates. That is only half the work though, and we are also working on refining the network messaging in relation to skills and abilities, so that it can better handle those situations when there are many players in an enclosed space. We have found some culprits there and will be addressing those over the course of the next few updates. Stamina and Agro fixes As the community team have been keeping folk up to date with, the systems team have made great strides in crushing a couple of the more annoying bugs that would infrequently pop up in regards of stamina regen and agro generation. These fixes will benefit both PVE and PVP. Animation and Combat updates There has been a couple of long standing inconsistencies with the way the animation system interacts with combat calculations that some players have used to their advantage. The team have made some changes here to prevent this, and to give us a sounder basis on which to make further changes in the future, should they be required. This will go to the live server in the same update as the adventure pack content. Targeting Changes This is a minor change, but another cosmetically small one that should be helpful in PVP. Currently your team-mates and a player target you haven't yet engaged both appear with green names. This will be split out into a different colour name-tag so that you can identify your team-mates much more easily on the battlefield. Then there is a more significant area that we really want to look at. This isn't something you will an update to in the near term, but it feel into this list as it was part of the same discussion. It is though a lot more involved, and will require additional time (so you are more likely to see it much later in the year, or maybe early next). Stealth system We really want to improve this area of the game, in particular for PVP. None of the current team are really 'happy' with how it works when it comes to it's impact on the PVP game-play. So this is an area that we agree needs work, but also needs a good solid plan for the overhaul. The system team are currently working through the items on the list above, and will then turn their attention to the stealth system, to see how it can be improved upon for PVP. So make sure to discuss your thoughts, ideas, suggestions and concerns on this one, as it will all tie into the team's thoughts when they sit down to thrash out the details. Hopefully people will appreciate the extra time taken to work through these issues that, while some seem small in isolation, all combined to detract slightly from the overall PVP experience. As a systems team we really wanted to address that and get to fix some of these areas. Blood and Glory Specific updates The new server rule-set has settled in pretty well, and we have been pretty happy with the stable niche of players that are building a fairly consistent PVP population on this hardcore server rule-set. We have been monitoring the feedback and will be looking to some tweaks and pokes to further improve the rule-set. The two main talking points have been the Consequence system and the gold drop system, and how they interact with the rule-set. To take the consequence system first, we are going to look to overhaul it a bit and improve the logic behind when you get flagged and how, to ensure that it is serving it's purpose correctly. Now we do see that there are some voices calling for that feature to be removed for the Blood & Glory server, on the grounds that it is an open hardcore server, but there also appears to be a split opinion there. So what we will be doing is formulating the changes that are coming up for that system, explaining them to you (they will roll out on the other servers anyway as they will improve that system), and then we will have a poll as to whether the Blood and Glory community would like to have the new improved system or have it disabled. In terms of the coin drop we are going to test there being some generation of coin drop when you kill each other in PVP, so that it isn't only from your existing coin (since people are avoiding having any balance of coin on them so as not to lose out, and thus having a flow of coin that is probably still a little too low. It will have to be balanced with diminishing returns, so as to avoid farming, but we are looking at some solutions there. New PVP content - World bosses incoming... So that's a fairly long list of improvements en-route for the PVP side of things, but what about the content side of things? For the next content addition for the PVP areas we went back to another 'old school' inspiration, and that is open world targets that you have to fight for the right to take down. A lot of the feedback we get from players, past and present, is that they feel the other Border Kingdoms are under-used and that some more open world objectives would be good for the game PVP wise. It also appealed on the nostalgia level, many of us on the team have fond memories of pitched battles over open world bosses or locations that you used to see in games like Anarchy Online and Dark Age of Camelot, and we want to try and reproduce that feeling for this addition. So the next content addition will take the form of new PVP world bosses that will appear in the other Border Kingdoms. These massive foes will spawn in locations in the Border Kingdoms, and will challenge players to organise to take them down. However, they will always appear in an open and unrestricted PVP setting, so anyone wishing to take them on will have to compete with their fellow players as well. Don't be fooled into thinking this is a PVE activity trying to cast itself as a PVP reward. These creature or foes will not be raid style bosses, requiring tactics and advanced raid techniques, these are great lumbering foes, incredibly tough and robust. While they won't require a massive amount of brain-power to defeat, they will require you to secure yourselves enough time to take them down! Their loot tables will be designed specifically for PVP rewards, and they are not part of the raid hierarchy. The key here is that they will be an open, disputable, spawn that you will have to fight for the right to take down. Currently the plan is that they will appear once per day, per currently unused Border Kingdom, but that may change during testing. These new encounters are currently schedule to appear in a 3.x update version, that will come after the adventure pack launches. (When exactly it ends up going live will depend on interim updates after the adventure pack, but the intention is that they appear sometime in the late fall.) It is also a precursor to what we follow on, in that we want to add additional elements and open targets to those areas in the updates that follow this one...so that in the long term we have even more PVP objectives for players to challenge. Fall Update status – The movie tie-in Keep your eyes out over the coming few weeks for a lot of previews on the new adventure pack. The Savage Coast of Turan, is being prepared internally and is starting to look really good. The team have been working very hard to follow up on the summers content with something so substantial hot on the heels of Unchained and all the new content we have launched this year. I know lots of you are eager for more details, and we will be ramping up the articles, screenshots, and other material about the adventure pack over the next few weeks as we prepare for its launch after the summer. Next stop the Savage Coast of Turan! We are very happy to see how well things are going for the game this year. It really has made all the hard work and dedication from the team worth it, and we aren't resting...it is going to be a very exciting remainder of the year, and we are all looking forward to sharing it all with you! With these planned PVP updates alongside all the new content, we are also excited to see you all fighting for it! We will see you on the battlefield! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… KingV Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2011 Kısacası Ağustos ayında çıkması düşünülen "Savage Coast of Turan" paketi pvp odaklı bir paket olacakmış. Sistem ve Denge Güncellemesi eskisi gibi class bazında büyük değişikliklerle denge yaratmak yerine küçük fakat önemli değişikliklerle dengeyi sağlamaya çalışacaklarmış. pvede bazı düzeltmeler gelecek olsa da büyük oranda pvp dengesini geliştirmeye, pvp kalitesini yönelik çalışılacak. Mini gamelerde dirilme bu düzenleme fps oyunlarındaki sayaçlı-dirilme şeklinde gelecekmiş. yani oyuncular öldüklerinde resurrect tuşuna basarak değl belirli sürelerde dirileceklermiş. böylece oyunda afk takılan oyuncuların önüne geçmek hedeflenmekteymiş. anladığım kadarıyla shield of the risen kalkacak gibi görünüyor. Kuşatma Performansı Bu düzenlemeyle oyun içi kuşatmalardaki performans artırılma düşünülüyor. ayrıca 3. parti programlarıyla hackin önüne geçecekler. network trafiğini inceleyerek kimin daha çok kullandığını görecekler. instance mekanlardaki fazla oyuncu oluşundan ötürü doğan takılmaları önleme yolunda bir çalışma. daha önceden bahsetmiştim. geliş gidişteki paket mesajları sıkıştırarak oyun performansını artırmaya çalışılacak. Stamina ve Agro Düzeltmeleri yapılacakmış. Animasyon ve Dövüş Ssistemi Kısacası komboskip in önüne geçilecek. İşte bu sefer birçok karakterin nasıl savaştığını görmek istiyorum. Gizlilik sistemi PvP ye stealth sistemi yerleştirmeye çalışacaklar. yeni pvp content olarak World Bosses Border Kingdomlarda rasgele olarak günün belirli saatlerinde world Bosslar doğacakmış siz de arkadaşlarınızla onu öldürmeye çalışacakmışsınız. tabi farklı grupların loot için birbirleriyle kapışması hedefleniyormuş. fakat bori de bu amaçla çıkartılmıştı. taki bazı guildların baskın çıkıp bunu kendi avantajlarına himayeleri altına almalarına kadar. son olarak da Amerikada Ağustosta gösterime girecek olan Conan the Barbarian filmiyle birlikte Savage Coast of Turan pakedi çıkartılacak. ve tahminim t4 nerflenerek t4 raidi oyunculara tam anlamıyla açılacakmış. Zamanımın az oluşundan ötürü birebir çevirmedim. önemli gördüğüm yerleri yazdım. görüşmek üzere ;) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… Önceki 1 2 Sonraki 2.sayfa (Toplam 2 sayfa) Paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… Takipçiler 0
alkansas Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2011 KingV: Şimdi cromda Galva adlı bir demo var. Adam bu oyundaki bana göre en imba guardi imha etti. Hele hele suan neler yapar neler. Adamı dull painli sin durdurabiliyor. Başka durdurabilen yok. İnan bana demo oyunun en imba classi. Cogu arkadaşı biliyorum,oynamasını bilmiyorlar. Sonra ventten o hack yaptı bu bilmem ne yaptı deyip,ömrümüz lak lakla geçiyor. Ben ranger kasıyordum o nerfi yedim. Ha taktimmi, tabiki hayır.zor kill yapıyordum sadece o yani. Vallahi artık ne söylesek boş. İyi dileklerin icin teşekkür ederim. Sanada iyi eğlenceler. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
KingV Mesaj tarihi: Temmuz 29, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 29, 2011 Yeni gelecek olan "Savage Coast of Turan" paketinin müziklerinin bestecisi yine "Rise of the Godslayer" müziklerini yapan Knut Avenstroup Haugen olacakmış. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
xanthor Mesaj tarihi: Temmuz 29, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 29, 2011 oyunda classlar arası denge yok tabiki. soldier > rogue rogue > caster caster > soldier (caster derken işin içinde priest sınıfıda var) pvp 9 full itemli bs ile sinden one-shot yiyerek ölüyorum. bir kere knockback ettikten sonra yerden kalkana kadar enerjim %10 a kadar düşüyor. balonumu cast ettigim sure icindede ölmüş oluyorum. aynı adam bir conq'a karşı o kadar aciz kalıyor ki.. ama bende o conqu eğlene eğlene kesebiliyorum. mantık bu oyunda bu aslında. adamlar bireysel denge icin çabalamıyorlar. grup işi conan. siz hala classlar arası denge mi bekliyorsunuz ;) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
KingV Mesaj tarihi: Temmuz 29, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 29, 2011 ben şu anki dengeden memnunum. sadece dt nin void of madness ını fazla buluyorum. daha 2 önce bir mini gamede pvp lvl 4 bearshamanım ile (ki üstünde hyrkanian epic set var) pvp 8 guardı (yanlış görmediysem full t2 idi) aldım. ve adam peşimden geldiğinde canım %25-30 arasıydı. işte kritik vuramadı. falan filan. xantor sence büyücüler dt'ye karşıda mı güçlüler? :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Breareus Mesaj tarihi: Temmuz 29, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 29, 2011 Oyunu oynarken hemen hemen her class tan oyuncu arkadaşım oldu hep bir yakınmaları iyi yada kötü olmuştu, Guard hala şuan aynımı bilmiyorum ama iyi pvp ci bir guard arkadaşım vardı mini gamede karşıma düştü ve yanıma yaklaştığında ölmem sadece 5-6 saniye dikkatimi çekti ve miniden sonra ventten sordum nasıl böyle vuruyorsun diye bana anlatmaya başladı yok bu sikil bu kadar o bukadar şu bukadar hesapladığımızda 7k kiritsiz vuruyorum sana dedi ben o ana içimden funcom demekle kaldım. bu arda oynadığım class pom 8.3k civarı canı var ee hadi büyük heal ile paçayı kurtarmaya çalışıyorum 1k civarı can demek oda fazla kurtarıcı olmuyor sonuç 5-6 saniyede yerlerin biraz tuzunu atıyorum. Kısaca herkes şunda aynı fikirde bir class dengesi yok öncelikle failcom şu combo skip her ne ise onu bir yok etmeli sonra class balans ayarı çekmeli ki ezelden beri başaramadı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
KingV Mesaj tarihi: Temmuz 29, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 29, 2011 Bugün bir aksilik çıkmazsa size pvp ile ilgili bir bomba patlatıcam. komboskip nasıl kalkıyor içerikten bir tanesi bu ;) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
xanthor Mesaj tarihi: Temmuz 29, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 29, 2011 evet dtler bu ara biraz güçlü. ama bs isen yapacagin dt nin manasını emmek olacak. winter manifestosu ile ne yap et manasını bitirmeye calıs. sonrasinda zaten işi bitiyor dtnin. chassdt ile bir minide duel atmıştık. enerjisi %70lerde iken manasını bitirdigim an dueli birakti :) ve sonra zayıf noktamı iyi biliyorsun diye yazmıştı hatta hehe. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
KingV Mesaj tarihi: Temmuz 29, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 29, 2011 orası öyle de; dt nin tek el silahlı dps si 225i geçmiyor. ama işte wisdomundan bonus alıp tek el kılıcının vurduğu kadar unholy vuruyor. en etkili silahı ; "pact of malacodor" skilli ve kullandığı "soul barrier" adlı kalkanı. pact of malacador: adamın vuruşlarına unholy hasar puanı ekleyip karşılığında kullanıcının manasını emiyor. soul barrierde ise yediği hasarın candan değil belirli bir oranda manadan düşmesini sağlıyor. kısacası dt bir nevi büyü gücü olan bir asker. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
kozlowski Mesaj tarihi: Temmuz 31, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 31, 2011 arkadaşlar konuyla alakasız ama türk arkadaşlar son olarak hangi serverda aktifler ,Türk guildi varmı . Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
nordlydian Mesaj tarihi: Temmuz 31, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 31, 2011 gençler DnR dan 19.99 a aldım bir tane içinden key cıktı ancak nasıl upgrade yapacagımı bulamadım. yardımcı olabılecek var mı ? key register dite bir bolum var oraya gırıyorum keyi bana create new acc diyor. çok karışık yapmışlar oyunu.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
KingV Mesaj tarihi: Temmuz 31, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 31, 2011 önce bir hesap açın. kullanıcı adı şifre vs... sonra bu hesaba girin ana menüsünde sol altta aldığınız oyun anahtarlarını girebileceğiniz bir bölüm var. oradan da onları girin. türk oyuncu guildı varsa pve serverı olan Crom'da var. miskinler teknesi adı altında bir guild. bir de Rage adlı yeni pvp serverında One Minute adlı türk guildı var. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
KingV Mesaj tarihi: Temmuz 31, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 31, 2011 Monthly Development Update - July 2011 Wow...it's been quite an amazing few months for the game. The roll-out of the Dreamworld update, a great content push sine then, the Unchained version and a lot of great new content to come, starting with the upcoming Savage Coast of Turan adventure pack. However, off the back of the PVE heavy update last month, it's time to reflect instead on the more bloody side of things and talk a little PVP! The PVP edition This time out the focus of this update is going to be on the PVP changes, improvements, and additions, that are coming up for the game over the rest of the year. With the adventure pack arriving next month, there will be quite a few previews coming up in the press, so we wanted to focus a little on the PVP side of things with this update, and let you all know what the plans are there. Systems and Balance updates One of the main things we wanted to do for PVP over the next few months was to focus on a lot of the smaller, but significant, things that have previously been a little lower down the priority list, but all combine to be those niggling annoyances when you are playing, and in particular in PVP. So behind the scenes we have been preparing a number of changes, and getting ready to approach even more, in order to improve on a lot of these areas, and generally look to improve that overall experience by removing as many of those inconsistencies and annoyances as we can. Some of these will also provide some fixes in PVE, but by and large they have been looked at to improve the balance of PVP and lift the general quality of the PVP experience up a notch. General PVP systems and balance updates Here we have a number of things that the team have wanted to address for a while. Some of these will come relatively soon, some will be a little further out (as they require some additional thought and feedback). These don't include specific class balance concerns, as those are considered and addressed in each update anyway by the systems team, so are always ongoing. These are more the general changes that effect the systems as a whole. So, over to lead System Designer Einar Forselv to take a look at some of the changes being considered... Resurrection system in mini-games This part of the mini-game system will be overhauled so that it works more like a respawn system you might find in a first person shooter, with a timer based respawn. This means that players spawn together with their other recently deceased team-mates. We will also be looking to close all those loopholes people try and use to afk in mini-games. Tracking system This system will be overhauled so that it's benefits are more balanced in PVP. The original design was made before launch and was focused on the PVE elements, and has never really comfortable sat well with PVP balance, thus this is one of those areas we have wanted to get to for some time. That time will be soon, and the team are currently investigating how to implement that system a little better for the PVP settings. On a related note we will also be implementing a proper anonymous mode (or /anon as most would know it from other games) so that players can be hidden from search commands if they want to be. Siege Performance This is getting some more love and attention at the moment. The next updates already include some significant performance improvements. We have been working hard on finding and closing off the sneaky ways in which certain players have tried to deliberately generate large amounts of network traffic to prevent their opponents from having a smooth experience. We will also be adding another new catch-all protection that will automatically detect individual user that generate abnormal amounts of network traffic and block them from the system (so hopefully it will help police those who would find a new way to try and cheat here!). These updates will continue in each of the upcoming updates. That is only half the work though, and we are also working on refining the network messaging in relation to skills and abilities, so that it can better handle those situations when there are many players in an enclosed space. We have found some culprits there and will be addressing those over the course of the next few updates. Stamina and Agro fixes As the community team have been keeping folk up to date with, the systems team have made great strides in crushing a couple of the more annoying bugs that would infrequently pop up in regards of stamina regen and agro generation. These fixes will benefit both PVE and PVP. Animation and Combat updates There has been a couple of long standing inconsistencies with the way the animation system interacts with combat calculations that some players have used to their advantage. The team have made some changes here to prevent this, and to give us a sounder basis on which to make further changes in the future, should they be required. This will go to the live server in the same update as the adventure pack content. Targeting Changes This is a minor change, but another cosmetically small one that should be helpful in PVP. Currently your team-mates and a player target you haven't yet engaged both appear with green names. This will be split out into a different colour name-tag so that you can identify your team-mates much more easily on the battlefield. Then there is a more significant area that we really want to look at. This isn't something you will an update to in the near term, but it feel into this list as it was part of the same discussion. It is though a lot more involved, and will require additional time (so you are more likely to see it much later in the year, or maybe early next). Stealth system We really want to improve this area of the game, in particular for PVP. None of the current team are really 'happy' with how it works when it comes to it's impact on the PVP game-play. So this is an area that we agree needs work, but also needs a good solid plan for the overhaul. The system team are currently working through the items on the list above, and will then turn their attention to the stealth system, to see how it can be improved upon for PVP. So make sure to discuss your thoughts, ideas, suggestions and concerns on this one, as it will all tie into the team's thoughts when they sit down to thrash out the details. Hopefully people will appreciate the extra time taken to work through these issues that, while some seem small in isolation, all combined to detract slightly from the overall PVP experience. As a systems team we really wanted to address that and get to fix some of these areas. Blood and Glory Specific updates The new server rule-set has settled in pretty well, and we have been pretty happy with the stable niche of players that are building a fairly consistent PVP population on this hardcore server rule-set. We have been monitoring the feedback and will be looking to some tweaks and pokes to further improve the rule-set. The two main talking points have been the Consequence system and the gold drop system, and how they interact with the rule-set. To take the consequence system first, we are going to look to overhaul it a bit and improve the logic behind when you get flagged and how, to ensure that it is serving it's purpose correctly. Now we do see that there are some voices calling for that feature to be removed for the Blood & Glory server, on the grounds that it is an open hardcore server, but there also appears to be a split opinion there. So what we will be doing is formulating the changes that are coming up for that system, explaining them to you (they will roll out on the other servers anyway as they will improve that system), and then we will have a poll as to whether the Blood and Glory community would like to have the new improved system or have it disabled. In terms of the coin drop we are going to test there being some generation of coin drop when you kill each other in PVP, so that it isn't only from your existing coin (since people are avoiding having any balance of coin on them so as not to lose out, and thus having a flow of coin that is probably still a little too low. It will have to be balanced with diminishing returns, so as to avoid farming, but we are looking at some solutions there. New PVP content - World bosses incoming... So that's a fairly long list of improvements en-route for the PVP side of things, but what about the content side of things? For the next content addition for the PVP areas we went back to another 'old school' inspiration, and that is open world targets that you have to fight for the right to take down. A lot of the feedback we get from players, past and present, is that they feel the other Border Kingdoms are under-used and that some more open world objectives would be good for the game PVP wise. It also appealed on the nostalgia level, many of us on the team have fond memories of pitched battles over open world bosses or locations that you used to see in games like Anarchy Online and Dark Age of Camelot, and we want to try and reproduce that feeling for this addition. So the next content addition will take the form of new PVP world bosses that will appear in the other Border Kingdoms. These massive foes will spawn in locations in the Border Kingdoms, and will challenge players to organise to take them down. However, they will always appear in an open and unrestricted PVP setting, so anyone wishing to take them on will have to compete with their fellow players as well. Don't be fooled into thinking this is a PVE activity trying to cast itself as a PVP reward. These creature or foes will not be raid style bosses, requiring tactics and advanced raid techniques, these are great lumbering foes, incredibly tough and robust. While they won't require a massive amount of brain-power to defeat, they will require you to secure yourselves enough time to take them down! Their loot tables will be designed specifically for PVP rewards, and they are not part of the raid hierarchy. The key here is that they will be an open, disputable, spawn that you will have to fight for the right to take down. Currently the plan is that they will appear once per day, per currently unused Border Kingdom, but that may change during testing. These new encounters are currently schedule to appear in a 3.x update version, that will come after the adventure pack launches. (When exactly it ends up going live will depend on interim updates after the adventure pack, but the intention is that they appear sometime in the late fall.) It is also a precursor to what we follow on, in that we want to add additional elements and open targets to those areas in the updates that follow this one...so that in the long term we have even more PVP objectives for players to challenge. Fall Update status – The movie tie-in Keep your eyes out over the coming few weeks for a lot of previews on the new adventure pack. The Savage Coast of Turan, is being prepared internally and is starting to look really good. The team have been working very hard to follow up on the summers content with something so substantial hot on the heels of Unchained and all the new content we have launched this year. I know lots of you are eager for more details, and we will be ramping up the articles, screenshots, and other material about the adventure pack over the next few weeks as we prepare for its launch after the summer. Next stop the Savage Coast of Turan! We are very happy to see how well things are going for the game this year. It really has made all the hard work and dedication from the team worth it, and we aren't resting...it is going to be a very exciting remainder of the year, and we are all looking forward to sharing it all with you! With these planned PVP updates alongside all the new content, we are also excited to see you all fighting for it! We will see you on the battlefield! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
KingV Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2011 Kısacası Ağustos ayında çıkması düşünülen "Savage Coast of Turan" paketi pvp odaklı bir paket olacakmış. Sistem ve Denge Güncellemesi eskisi gibi class bazında büyük değişikliklerle denge yaratmak yerine küçük fakat önemli değişikliklerle dengeyi sağlamaya çalışacaklarmış. pvede bazı düzeltmeler gelecek olsa da büyük oranda pvp dengesini geliştirmeye, pvp kalitesini yönelik çalışılacak. Mini gamelerde dirilme bu düzenleme fps oyunlarındaki sayaçlı-dirilme şeklinde gelecekmiş. yani oyuncular öldüklerinde resurrect tuşuna basarak değl belirli sürelerde dirileceklermiş. böylece oyunda afk takılan oyuncuların önüne geçmek hedeflenmekteymiş. anladığım kadarıyla shield of the risen kalkacak gibi görünüyor. Kuşatma Performansı Bu düzenlemeyle oyun içi kuşatmalardaki performans artırılma düşünülüyor. ayrıca 3. parti programlarıyla hackin önüne geçecekler. network trafiğini inceleyerek kimin daha çok kullandığını görecekler. instance mekanlardaki fazla oyuncu oluşundan ötürü doğan takılmaları önleme yolunda bir çalışma. daha önceden bahsetmiştim. geliş gidişteki paket mesajları sıkıştırarak oyun performansını artırmaya çalışılacak. Stamina ve Agro Düzeltmeleri yapılacakmış. Animasyon ve Dövüş Ssistemi Kısacası komboskip in önüne geçilecek. İşte bu sefer birçok karakterin nasıl savaştığını görmek istiyorum. Gizlilik sistemi PvP ye stealth sistemi yerleştirmeye çalışacaklar. yeni pvp content olarak World Bosses Border Kingdomlarda rasgele olarak günün belirli saatlerinde world Bosslar doğacakmış siz de arkadaşlarınızla onu öldürmeye çalışacakmışsınız. tabi farklı grupların loot için birbirleriyle kapışması hedefleniyormuş. fakat bori de bu amaçla çıkartılmıştı. taki bazı guildların baskın çıkıp bunu kendi avantajlarına himayeleri altına almalarına kadar. son olarak da Amerikada Ağustosta gösterime girecek olan Conan the Barbarian filmiyle birlikte Savage Coast of Turan pakedi çıkartılacak. ve tahminim t4 nerflenerek t4 raidi oyunculara tam anlamıyla açılacakmış. Zamanımın az oluşundan ötürü birebir çevirmedim. önemli gördüğüm yerleri yazdım. görüşmek üzere ;) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar