tunca Mesaj tarihi: Mayıs 3, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 3, 2011 forcefield irenç bişi ya map editor var adamlarda Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Mayıs 3, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 3, 2011 roach iğren c bişi baneling iğrenc bişi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
tunca Mesaj tarihi: Mayıs 3, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 3, 2011 roach konsepti iyiydi yüksek regenli öldürmek için target fire gerektiren bi ünite olarak da balanslıcaz diye saçma sapan bişi haline getirdiler. ne güzel burrow microsu falan da yapıyoduk betada. baneling de carpet drop dan kurtarıyo Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Mayıs 3, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 3, 2011 force field olmasa banelingin carpet bombuna gerek kalmaz, yallak der gecer tossun üstünden. lingde gecer roach zaten gecer. FORCE FIELD KOPRULU SEKTÖRÜN GERCEĞİDİR RED EDİLEMEZ! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
tunca Mesaj tarihi: Mayıs 3, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 3, 2011 işte forcefieldsız bi balans olsa keşke veya forcefieldın hpsi olsa yıksak falan target fire yapıp Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Mayıs 3, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 3, 2011 o zaman daha ck ağlarsınız attacground veriyorum orduya değil ff'e dalıyo diye Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
tunca Mesaj tarihi: Mayıs 3, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 3, 2011 yok manuel target fire gerektiren bişi olması lazım, etrafta başka ünite yoksa saldırsın üniteler sadece edit: hatta o zaman da saldırmasınlar clicklemek gereksin kesin :P Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
huun Mesaj tarihi: Mayıs 3, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 3, 2011 ben ff in çözümünü buldum. düşününce hepsi smart cast özelliğinden kaynaklı sorunlar. 2 ff attıktan sonra bi cooldown olacak arada, 5 sentry dakikada 300 apm hızında ff atınca cıvıyor oyun. cuce gibi delikanlıları sentryleri tek tek seçip ff atarken görmek isteriz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Mayıs 3, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 3, 2011 valla max selection olmadan o cok sakat olur, 2 apmle creep üstünde 3.5 hızlı roachlar üstümüze gelirken 30 tanesi birden smart catingsiz ff atılmaz. atılcaksada büyümesi lazım alanının biraz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
huun Mesaj tarihi: Mayıs 3, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 3, 2011 ne oldu yeemdi di mi? neyse daha fazla bise demek istemiyorum Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sabonis Mesaj tarihi: Mayıs 3, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 3, 2011 ff'nin ilerde 0 armor, 100-200 hp'lik zımbırtılara döneceğine inanıyorum. daha doğrusu inanmak istiyorum. ne kadar iyi kontrol gerektirse de, 80 pop'luk orduyla rakibin 120-140'lık ordusunu almak nası bir güçtür abicim ya... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Mayıs 3, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 3, 2011 baneling splashından tank splahsındna cokvuran storm ver, ben vas port or gav yazıp yazıp atarım o stormları dert etme sen Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Mayıs 3, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 3, 2011 80>120 pop durumu bw dede var yadırgamamak lazım cok. 2 ling de 2 food 1 templarda 1 dt de 2 food Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Eru Mesaj tarihi: Mayıs 3, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 3, 2011 bu arada kore oyunlarindaki sample size baya dusuk. bence hatali, benim izlediklerimde protosslar kaziyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
inyourmind Mesaj tarihi: Mayıs 3, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 3, 2011 Sleeep said: yvz said: ben mi yanlış anladım yoksa terran zerg e üstün mü gözüküyor? yoksa tam tersi mi olcak ? doğru anlamışsın ^^ ps: ibretlik paylaşım olarak bence bu tepeye sabitlenmeli, BALANCE MUHABBETİ YAPMADAN ÖNCE OKUYUN yazmalı üstünde de. Tamamen katılıyorum reiz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sabonis Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2011 Cuce said: 80>120 pop durumu bw dede var yadırgamamak lazım cok. 2 ling de 2 food 1 templarda 1 dt de 2 food 80 vs 140 bile alınıyor yahu. ne demek istediğimi biliyorsun zaten. zerg de değil, terran için de geçerli aynı şey... ne demek istediğimi biliyorsun, ordu bölmekten bahsediyorum. rakibin 140'lık ordusunu, sende 80 varken, 80 vs 70'lik 2 ayrı encounterla alabiliyorusn. üstelik bunu yapmak için 15 sentry de gerekmiyor, 8 tane falan gayet yetiyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
LaBohome Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2011 sabonis said: ff'nin ilerde 0 armor, 100-200 hp'lik zımbırtılara döneceğine inanıyorum. daha doğrusu inanmak istiyorum. ne kadar iyi kontrol gerektirse de, 80 pop'luk orduyla rakibin 120-140'lık ordusunu almak nası bir güçtür abicim ya... Yazarken biraz düşünüp yazın.Heralde protosun 80 lik ordusu zergin 140 lık ordusunu alabilecek seviyede olabilir.Sonuçta Zerg bu swarm ırkı 140 lık ordu gider bir 140 lı kdaha gelir saniyede peki protoss için bu geçerli mi? Değil tabi ki o zaman bu konuyu açmanın hiç manası yok.FFler pvz de dengeyi sağlayan en önemli şey early roach pushunu ff sayesinde tutuyoruz.Sizin dediğiniz gibi ffin hpsi olsa pvz maçları early gamede biter hep z kazanır yazarken biraz düşünüp yazın. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2011 sabonis said: Cuce said: 80>120 pop durumu bw dede var yadırgamamak lazım cok. 2 ling de 2 food 1 templarda 1 dt de 2 food 80 vs 140 bile alınıyor yahu. ne demek istediğimi biliyorsun zaten. zerg de değil, terran için de geçerli aynı şey... ne demek istediğimi biliyorsun, ordu bölmekten bahsediyorum. rakibin 140'lık ordusunu, sende 80 varken, 80 vs 70'lik 2 ayrı encounterla alabiliyorusn. üstelik bunu yapmak için 15 sentry de gerekmiyor, 8 tane falan gayet yetiyor. e tamam diger 70 food baska bi yere saldırsın. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
inyourmind Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2011 Çok komik tartışmalar dönmüş resmen :D.İsterseniz protoss oyuncuları olarak sadece probe basalım ne dersiniz ? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sabonis Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2011 Cuce said: sabonis said: Cuce said: 80>120 pop durumu bw dede var yadırgamamak lazım cok. 2 ling de 2 food 1 templarda 1 dt de 2 food 80 vs 140 bile alınıyor yahu. ne demek istediğimi biliyorsun zaten. zerg de değil, terran için de geçerli aynı şey... ne demek istediğimi biliyorsun, ordu bölmekten bahsediyorum. rakibin 140'lık ordusunu, sende 80 varken, 80 vs 70'lik 2 ayrı encounterla alabiliyorusn. üstelik bunu yapmak için 15 sentry de gerekmiyor, 8 tane falan gayet yetiyor. e tamam diger 70 food baska bi yere saldırsın. abicim o ne ya... 1) protoss senin base'ine saldırırken böldüyse ordunu nereye saldırıcan başka? 2) sen onun natural'a saldırırken bölerse daha nereye saldırabilirsin? 3) map'i bölüşmüşün mesela, tam ortadaki denge noktasında rakibi kırmak için büyük bir kapışma olacak, burada böldü ordunu 2'ye toss, yine gidecek bir yerin yok. zerg veya terran olması farketmez, rakibin 2 kat ordusu olsa da, sen yarı orduyla gayet sıçıyorsun ağzına ff sayesinde. hani stim falan kuvvetli diyoruz ability olarak, o bile ff'nin yanında zibidi gibi bir şey kalıyor. iyi ff kullanan adam kolay kolay maç vermiyor. mesela toss daha iyi rampa savunuyor terran'dan sırf ff sayesinde falan, o derece. hani toss hayatta kalması için şart diyorsunuz da, 200 hp'lik bir şey olsa mesela atıyorum hayatta kalmanız açısından çok şey değişmeyebilir. küçük ordularda değil, asıl büyük ordularda o 200 hp çabucak eriyeceği için rakibin bütün force'u engage edecek. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2011 valla bişi değişmez hosi olsa kırasnızda büyük ordularda orduya 200 hpo tank ekliyecek bir güc bişi değiştirmez. cok mantıklı bişey söylediğim. kücük gruplarda hiç şanszı olmuyo toss ordularının madem öle bunu abuse et dedim işte. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
inyourmind Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2011 sabonis said: Cuce said: sabonis said: Cuce said: 80>120 pop durumu bw dede var yadırgamamak lazım cok. 2 ling de 2 food 1 templarda 1 dt de 2 food 80 vs 140 bile alınıyor yahu. ne demek istediğimi biliyorsun zaten. zerg de değil, terran için de geçerli aynı şey... ne demek istediğimi biliyorsun, ordu bölmekten bahsediyorum. rakibin 140'lık ordusunu, sende 80 varken, 80 vs 70'lik 2 ayrı encounterla alabiliyorusn. üstelik bunu yapmak için 15 sentry de gerekmiyor, 8 tane falan gayet yetiyor. e tamam diger 70 food baska bi yere saldırsın. abicim o ne ya... 1) protoss senin base'ine saldırırken böldüyse ordunu nereye saldırıcan başka? 2) sen onun natural'a saldırırken bölerse daha nereye saldırabilirsin? 3) map'i bölüşmüşün mesela, tam ortadaki denge noktasında rakibi kırmak için büyük bir kapışma olacak, burada böldü ordunu 2'ye toss, yine gidecek bir yerin yok. zerg veya terran olması farketmez, rakibin 2 kat ordusu olsa da, sen yarı orduyla gayet sıçıyorsun ağzına ff sayesinde. hani stim falan kuvvetli diyoruz ability olarak, o bile ff'nin yanında zibidi gibi bir şey kalıyor. iyi ff kullanan adam kolay kolay maç vermiyor. mesela toss daha iyi rampa savunuyor terran'dan sırf ff sayesinde falan, o derece. hani toss hayatta kalması için şart diyorsunuz da, 200 hp'lik bir şey olsa mesela atıyorum hayatta kalmanız açısından çok şey değişmeyebilir. küçük ordularda değil, asıl büyük ordularda o 200 hp çabucak eriyeceği için rakibin bütün force'u engage edecek. Tamamen saçmalık.200 hp olsun 400 hp olsun.O zaman early game'de Protoss'un şansı hiç mi hiç kalmaz.Mantıklı düşün biraz Terran'lar 5 mins. push, Zerg'ler 6 roach push gelirken neyle tutacağız ? Hadi ff attın nereye kadar dayanacak ? Zaten şu an bile o kadar imba birşey değil süreli birşey sonuçta maç sonuna kadar durmuyor.Saçma saçma muhabbet yapıyorsunuz... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
FreEmoon Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2011 Valla diğer mesaj saçmalık mı bilmem ama senin mesajın kesin matematik özürlülük. Adam 10 tane roachla gelse nolur 400 hplik beleş bir duvardan bahsediyorsun. Normal FF'nin süresikadar bir zamanda onu kıracak adamın anlını karışlarım earlygame'de , dalga mı geçiyorsun hesap mı bilmiyorsun? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
baybety Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2011 FF olmasın demiyoruz süresi çok fazla, 8 sn olsun hadi bilemedin 10 sn olsun 15 sn gerçekten abartı bişey hemde ilk çıkar çıkmaz 50 hp ile başlıyo nedir bu biri bana açıklasın benim infestorum niye öyle değil iki tane infestet teran çıkarsam ne işe yarıyacak? dakika 4 te elinizde massive ünit var resmen hem 6 roach terran 5 min falan demişiniz sizdede zealotlar var, turret rush var pylonu nereye isterseniz otaya atıyonuz zeg ile oynayan adam 400 apm ile oynaması lazım ki 150 apm protosu yensin. zergte 50 tane taktik varsa oyun içinde toss ve terranda 500 er tane değişik taktik var. nerden alıştım şu zerglere ya keşke baştan toss oynasaydım şimdi masterdim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
inyourmind Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2011 FreEmoon said: Valla diğer mesaj saçmalık mı bilmem ama senin mesajın kesin matematik özürlülük. Adam 10 tane roachla gelse nolur 400 hplik beleş bir duvardan bahsediyorsun. Normal FF'nin süresikadar bir zamanda onu kıracak adamın anlını karışlarım earlygame'de , dalga mı geçiyorsun hesap mı bilmiyorsun? Hepiniz bildiğinizi okuyorsunuz valla.Tamam ben matematik bilmiyorum siz haklısınız ff'i kaldırdık.Şimdi ne olacak protoss'un hali madem o kadar çözmüşsünüz oyunu ? Karışlarsın o zaman protossların anıllarını... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar