roket adam Mesaj tarihi: Nisan 23, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 23, 2011 geçen yurdun önüne itin biri bmw 1.20d cabrio park etmiş üstü açık bir biçimde, hastası oldum. dedim bir bakayım nedir ne değildir, ne kadardır, kredi kartı geçiyo mu vs. arkadaş alet softtop çıktı ya. bez tavan. ya bunun mantığı nedir biri bana açıklasın. yıllardır görüyorum, 40 bin euroluk aletler muşamba tavan resmen ya. nedir olayı softtop'un? ucuz diye mi? niye seçim şansı sunulmuyor insanlara? sormak istiyor ve değerli cevaplarınızı bekliyorum. temsili resimler http://www.bmw.com/com/en/newvehicles/1series/convertible/2007/allfacts/design/_shared/img/softtop.jpg http://www.seriouswheels.com/pics-2007/2007-Porsche-Boxster-S-Folding-Soft-Top-1-1280x960.jpg http://www.bmw.com/com/en/newvehicles/z4/roadster/2006/allfacts/_shared/img/design_folding.jpg Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
THARKAS Mesaj tarihi: Nisan 24, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 24, 2011 e coupe de softtop tam bir rezillik aynen katiliyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
kingpin Mesaj tarihi: Nisan 24, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 24, 2011 hadi eskiden teknoloji yetersizdi, tente yapıyorlardı ancak şu an için aklıma tek mantıklı cevap geliyor o da bagaj hacmini yememek için yani başka mantıklı bir açıklaması yok, bulamadım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
nomsaR Mesaj tarihi: Nisan 24, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 24, 2011 hafif olsun diye. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Nisan 24, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 24, 2011 basit mantik; -hayli masrafli, -kompleks mekanik ve hidrolik duzenek, - dolayli olarak hata durumunda kabarik faturalar, -kompleks uniteden dolayi artan yer ihtiyaci, azalan bagaj hacmi, -ustelik duseyde parca sayisi azaldikca uzayan tavan parcalarinin karoser altinda saklanacak yeteri kadar yer olmayasi (ozellikle kucuk araclarda) sonra 206cc, 307cc, tigra , megane cc gibi ucubeler goruyoruz. 3 parca tavan uygulamasinin duzgunce yapilip aracin dis gorunusunu sikintiya ugratmayan e93 3 serisinin coupe uzerine maliyetini hatirlatirim. -agirlik, haliyle denge unsuru, hatta spor arabalar icin rijidite. ayrica soft top lar icin de canvas tavanin kullanilmak istenmedigi zamanlar guclendirilmis fiberglass, carbon falan hardtop "kapaklari" oluyor, adlari ne olarak geciyor acikcasi bi fikrim yok. softtop kapali garaji olmayanlar,ikinci arabasi olarak kullanacak olmayanlar icin ozellikle turkiyede sikintili olabilir ama ben cok mantiksiz bulmuyorum ozellikle compact spor arabalarda. superspor larda ki mantik da ztn agirlik denge, rijidite v.b. oluyor, onlarin dertleri baska. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
roket adam Mesaj tarihi: Nisan 24, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 24, 2011 3 cabrio (3.18i) 38800 euro'dan başlarken, 1 cabrio'nun en düşük & boşu 29k euro. ben 29 bin euro verip üstü muşamba araba alacağıma 10 bin daha biriktiririm ya da coupe falan alırım yani. Peki softtop'ların ısı/ses izolasyonu nasıl? Hiç binmedim softtop arabaya. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
roket adam Mesaj tarihi: Nisan 24, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 24, 2011 ayrıca z4 te supercar segmentinde ama aletin tavanı hardtop. ayrıca 3 serisi cabrio'dan daha ucuza satılıyor o da enteresan. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Nisan 24, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 24, 2011 z4 supercar a yakin dahi degil, gayet orneklerini bolca gordugumuz roadster sayilcak bi araba. onun da mumkun olmasinin sebebi kabinin 2 kisilik olup , yanal uzunluk baglaminda 2 parcayla tavani halledebilmeleri. form factor olarak e89 z4 ile 1 serisi cok baska kafalar. ki tur sureleri, review lar v.b. bakilacak olursa onceki z4 un surus dinamiklerinin yeni z4 den cok daha iyi oldugu heryerde gecer, yeni z4 estetik, konfor , esneklik gibi ogeleri de kattigi icin sportif karakterinden hayli odun verdi (tabi nereye kadar denebilir o ayri, hala benim askim) ses izolasyonu elbet bi hardtop a gore basarisiz oluyor ama motor sesi guzelken o da sikinti degil bana kalirsa. isi icin bi sikinti gozlemlemedim ben daha once, ama hep iyi havalar yuzundendir muhtemelen. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
roket adam Mesaj tarihi: Nisan 24, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 24, 2011 Bana hiç güven vermiyor ya, hayatta almam herhalde böyle bir araç. 1 serisi cabrio'yu tente tavanı görene kadar çok beğenmiştim açıkçası, premium sınıfa yakışmıyor yani. En azından seçenek olsun hardtop yazsın ne kadarsa versin millet. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar