Law Mesaj tarihi: Nisan 10, 2011 Konuyu açan Mesaj tarihi: Nisan 10, 2011 Şimdi beşiktaşda barbaros bulvarında bikeandoutdoor mağazası var sayfası http://bikeandoutdoor.com iletişim bilgilerinden adresi ve krokisi var, yine ortaköyde deltabisiklet var http://www.deltabisiklet.com/?_Args=Dynamic,162 adresi burda ayrıca hemen o mağazanın bulunduğu caddede aynı sırada 10 yada 20 metre ilerisinde trek bisiklet var. Oralarıda bir dolan bayağı bir yardımcı oluyorlar. 1 haftadır gezmediğim mağaza kalmadı istanbulda. Ben scott s30 da karar kıldım fiyat performans olarak en iyisi, 2011 modelleri daha gelmemiş haftaya gelir dediler ama o bir hafta olur 1 ay, olmadı trek 1.2 alacağım artık.
kozalak Mesaj tarihi: Nisan 10, 2011 Mesaj tarihi: Nisan 10, 2011 bikeandoutdoor evimin dibi sayılır gördüm orayı. bi ara gidip konuşayım. peki markalar arasında nasıl farklar var? hangi markaları tercih etmek lazım?
Law Mesaj tarihi: Nisan 10, 2011 Konuyu açan Mesaj tarihi: Nisan 10, 2011 Aslında bisiklette PC gibi, toplanabiliyor. Kadroyu (şasi diyelim buna) atıyorum başka bir modelden alır, sonra ona bir maşa takarsın, sele yi carbon yapar ve sele çubuğunu, jantları bilmem ne, vites sistemi hede höde vs. böyle olunca işin rengi değişiyor kafan allak bullak oluyor. Toplama yaparsan daha ucuz ve güzel birşey yapabiliyorsun ama ben uğraşamam şu aşamada. Kafamda bir bütçe vardı ona göre bakdım hazır modellere aralarından en uygununu seçdim. Sende öyle yap kafan rahat oluyor, gideceğin yerde canondale(ABD), corratec (alman), trek (ABD), scott(ABD) gibi markalar olacak hepsi ithal ve güzel modeller. Yol modeli desen bayağı bir yardımcı olurdum ama MTB hiç bilmiyorum.
kozalak Mesaj tarihi: Nisan 10, 2011 Mesaj tarihi: Nisan 10, 2011 istanbulda yol bisikleti gitmez gibime geliyo ya. gidip konuşalım o zaman madem.
Law Mesaj tarihi: Nisan 11, 2011 Konuyu açan Mesaj tarihi: Nisan 11, 2011 Nerede süreceğine bağlı o yol bisikletini birkaç parkur belirledim gayet güzel yollar. Ulaşım amaçlı almıyorum zaten, eğlence amaçlı alıyorum, oyalasın yeter işlevini yerine getirmiş demektir :).
Admin DynamicK Mesaj tarihi: Nisan 11, 2011 Admin Mesaj tarihi: Nisan 11, 2011 kaucuk fren degil de disk frenli almanizi oneririm.
kozalak Mesaj tarihi: Nisan 13, 2011 Mesaj tarihi: Nisan 13, 2011 biri de disk fren almayın demiş bu konu ya da diğer konuda... benim de disk frene sempatim var daha ii duruyolar.
Law Mesaj tarihi: Nisan 14, 2011 Konuyu açan Mesaj tarihi: Nisan 14, 2011 Kredi kartına takıldım nereye gitsem kredi kartsız taksitli satış yok, gittim başvurdum. 2011 modellerde daha gelmemiş arkadaş dayanamadı gitti Merida 901 aldı http://www.merida-bikes.com/en_int/bike/133/Road+Bike/RACE+901-18 , biraz bindim meh kesinlikle çooooook keyifli, hızlandıkça hızlanma isteği duyuyorsunuz.
Kharon Mesaj tarihi: Nisan 14, 2011 Mesaj tarihi: Nisan 14, 2011 disk fren, v fren farki kullanima gore degisir; agirlik, agility, maintenance in zor oldugu kosullarda v fren her zaman daha iyidir. disk in iyisi, hafifi, ona gore kadro v.b. derken sikinti. bisiklet farkli yaklasilmasi gereken bi olgu. edit: emekli usengec xc bisikletci olarak yazildi bunlar. ama eskisi kadar bisiklet tamiri yapmadigim icin cok da kesin degil .
Law Mesaj tarihi: Nisan 18, 2011 Konuyu açan Mesaj tarihi: Nisan 18, 2011 http://www.velo.se/contents/images/big/4488_Merida-904.JPG Scott s30 2011 modeller halen gelmedi, bende merida 904 buldum bir tane üstünde çok daha iyi bir vites seti var. Fakat 2010 model olduğu için s 30 fiyatına alabiliyorum hemde taksitle. Sorun şu ki rengi pek hoşuma gitmedi sizce nasıl ?
pinkporing Mesaj tarihi: Nisan 18, 2011 Mesaj tarihi: Nisan 18, 2011 www.bisikletforum.com yardımcı olabilir sana ama sen en iyisi kadıköy tam saraçoğlu stadının karşısın da delta bisiklet vardı 2003 den hatırladıgım kadarıyla hala da duruyor heral de ulaş var orada,ben 5 senedir sivasta olduğum için ulaşamıyorum ama ulaş iyidir yardımcı olur bayağı ayrıca pabuç frenlere iyi diyenler neye göre iyi diyorsunuz anlayamadım,mesela bendeki karbon kadro komple xtr miydi shimano ne,hidrolik disk fren aynen araç teknolojisi gibi :D 2000 euro civarı almıştım 2004*2005 civarında boş oldukça biniyorum hala aynı diskler devam ediyor,ayrıca serkan taşdelen var erzincan dan arkadaşım tek soluk türkiye 7500 kilometre yaptı bendeki bisikletin benzeriyle,tavsiyem marka ya aldanmayın bir bakın hoşunuza giden neyse forumdan yardımcı olurlar bayağı bayağı .
Law Mesaj tarihi: Nisan 18, 2011 Konuyu açan Mesaj tarihi: Nisan 18, 2011 Yok bu model s30 dan çok daha iyi o konuda bir şüphem yok, ben renk olarak sizin fikirlerinizi soruyorum sadece.
Admin DynamicK Mesaj tarihi: Nisan 19, 2011 Admin Mesaj tarihi: Nisan 19, 2011 fren pabuclarim eskimis dun baska bir bisikletliye arkadan gecirdim ehe. onumde gidiyor ikimizde hizliyiz isiklara geldik kirmizi yandi o da gecti sola donerek ben de arkasindan sola donuyorum bir anda sert bir fren yapip durdu ben de asildim frene de yaklasik 2-3 metrede oluyor olay. duramadim hali ile kaboom :p neyse bir sey yok kimse dusmesi bisikletlere bir sey olmadi. evden ise dag bisikleti ile gidiyorum. londra yollari genel olarak istanbul'dan iyi. yine de cogu yerde iyi ki dag bisikleti var diyorum malum cukurlar.. acaba hizli giderken boyle taka tuka cukurlara girsen bu yaris bisikleti ile omru ne kadar olur?
Esh Mesaj tarihi: Nisan 19, 2011 Mesaj tarihi: Nisan 19, 2011 cok sikinti ya$amaz bisiklet de, sen testis kanseri olabilirsin.
Kharon Mesaj tarihi: Nisan 19, 2011 Mesaj tarihi: Nisan 19, 2011 o durumlar icin silikon destekli touring selesi sart. yoksa yuruyusun bile degisiyor. sikinti.
Law Mesaj tarihi: Nisan 19, 2011 Konuyu açan Mesaj tarihi: Nisan 19, 2011 Şimdi bu race modeller o kadarda narin değil, gayet sağlamlar. Çukur varsa yavaşla geç,yol bozuksa yine yvaşla geç, çukura çok sert girersen en fazla jant yamulur yada devrilirsin. Bozuk yolda yine gider ama hızlı gidemezsin konforu olmaz. Carbon kadro alırsan biiskleti, 5mm kadar esneme payı var. Şu kaldırıma döşenen taşlar üstünde gittim 45km/h ile gayetde konforluydu. Bu arada düz asfaltta ivmelenmesi çok iyi. Londra da bence asıl sorun yağış olur, tekerler çünkü çok ince ani frende gayet kaymaya devrilmeye müsait. Şunuda garanti ederim üstüne çıkıp sürmeye başlayınca pis bir sırıtış yerleişyor suratına ve iyi ki almışım diyorsun :).
Admin DynamicK Mesaj tarihi: Nisan 19, 2011 Admin Mesaj tarihi: Nisan 19, 2011 Londra bilindiginin tersine o kadar da yagisli degil. Istanbul'daki gibi agir yagmur yagmiyor. Hava genelde kapalidir, ciseler falan da oyle sokaklar golet haline gelmiyor yani. Cukurlara yaklasinca yavaslamaktan ziyade sag sol yapip es gecmeye calisiyorum. Evden ise giderken bisiklet kullandigimdan pek yavaslama taraftari degilim. 10km kadar yol gidiyorum tek seferde. Yaklasik 35 dk suruyor. (trafik isiklari vb yavaslatiyor epey) Genel olarak bakilirsa buyuk bir cogunlukta yaris bisikleti ve katlanabilir bisikletlerden(brompton - bunlar ferrarileri geciyor sehir ici, ciddiyim) var. Bu video eglenceliymis :) Ayrica vitessiz ve frensiz bisikletler asiri moda haline geldi. Cok fazla goruyorum her gun. Ozellikle bisikletli kuryelerin tamami bu vitessiz ve frensiz bisikletlerden (fixed gear no brakes) kullaniyorlar.
Law Mesaj tarihi: Nisan 19, 2011 Konuyu açan Mesaj tarihi: Nisan 19, 2011 Yollar böyleyse ve çoğunlukda yarış bisikleti kullanıyorsa almamak için bir sebep yok o zaman. Yarış bisikleti diye süper dört dötlük asfalt yolda süreceğim diye bir kaide yok, çok iniş çıkış varsa zorluğu şurdan olur race modellerde ikili ayna kol vardır 50 ve 34 yada 52 30 diye, yani önde iki çark 50 ve 34, arkada 8 veya 9 çark toplam 16 veya 18 vites. MTB larda ise 3 li ayna kol var ve en ufağı 30 dolayısı ile yokuşları daha rahat çıkıyorsunuz. Ama yinede race modele 3 li ayna kol takılabilinir.
Kharon Mesaj tarihi: Nisan 19, 2011 Mesaj tarihi: Nisan 19, 2011 bence en basarili allrounder hafif bi kadro uzerine mtb drivetrain kullanmak, ve semi slick lastik kullanmak. ben kendi corratec kadromun selesini, masa ayarlarini, lastiklerini ve pabuclarini degistirip xc olarak 60km yapar, asfaltta uzun yol yapicaksan touring sele, sert masa, ve semi slick lastiklerimi takar yol bisikletinden biraz hallice olurdum.
Kharon Mesaj tarihi: Nisan 19, 2011 Mesaj tarihi: Nisan 19, 2011 tabi bu demek degil ki hep bi racing istemedim. atlamayi ziplamayi cok sevdigim icin mtb kadrodan vazgecemedim ama , gozum de hep specialized roadbike lardaydi.
Law Mesaj tarihi: Nisan 19, 2011 Konuyu açan Mesaj tarihi: Nisan 19, 2011 Şöylede aşmış bir site buldum. Rotanızı (eğimi) bile gösteriyor. http://www.bikemap.net/route/915721
bansheee Mesaj tarihi: Nisan 20, 2011 Mesaj tarihi: Nisan 20, 2011 DynamicK said: kaucuk fren degil de disk frenli almanizi oneririm. disk frenin avantajı yağmurda var, yoksa aman diim.
Admin DynamicK Mesaj tarihi: Nisan 20, 2011 Admin Mesaj tarihi: Nisan 20, 2011 neden? disk fren ile kaucuk frenler arasi bir karsilastirma yazisi okudum http://mountainbike.about.com/od/buyersguideandreviews/f/disk_or_rim_faq.htm performans olarak disk fren her halukarda daha iyi diyor. kotu yani daha agir olmasi ve pahali olmasi.
pinkporing Mesaj tarihi: Nisan 21, 2011 Mesaj tarihi: Nisan 21, 2011 ya dostlar eğer telli disk fren alırsanız almayın zaten ama en iyisi hidrolik disk fren türkiye turu yapıldı test edildi diyorum 7500 kilometre 1 kere balatalar değişti o kadar
Öne çıkan mesajlar