Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

bir tt hastası olarak


SoulCube

Öne çıkan mesajlar

araç 165k da. yani çok çok değil ama 11 yaşında araç ya. ne kadar kült araçlar da olsa "eski" yani. araç kullanımınız keyfi ve çok titiz bir araç bakımınız olmadığı takdirde, normal iş için ulaşım ve günlük kullanımlar için 11 senelik araç gözüyle bakıyorum, şahsi olarak.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

10 sene gunese dayanmaz siyah boya.

onu gectim istanbul trafigine de dayanmaz hicbir kaporta.

bi de hizli arabalar bunlar, cakmi$sa da kontrol ettirecen iyice oynama duzeltme var mi diye.

buyuk ihtimal turbosu falan elinde kalir degi$memi$se, onu bi yeniletirsin. hatta buyuk turbo (K 04) falan takarsin.

servis ciktilari falan olsa iyi olur. yani nerde yaptirmi$ bakimlarini falan bi bak.

onun di$inda keyifli bi arabadir. s2000 lere 60k istendigi bir ulkede buna 30 vermek caizdir.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

zaten para olsa niye bu ilanı gösteriyim abi sen de yani.
ucuza gördük e tabi tt yi de çok seviyoruz o yüzden gösterdim bunu.
arabada ne gibi problemler olabilir ki onu merak ediyorum.
kazasız hasarsız denmiş.
boya np sonucta 11 senelik arac o dert değil.
ama 1-2 sene kullanıpta sonra sürekli servise götürmelik durum çıkarmı karsımıza.

motor audi sonucta 100-150 k km çokta etkilemez temiz kullanılmıssa diye düşünüyorum.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Selam,

TT 225HP'lik modelleri tercih et. En azından yaktığı yakıtın hakkını daha fazla veriyor ve quattro çekişsistemine sahip oluyor.

Deri koltuklar oldukça aşınmış. Dış boyası kaza olmadığı sürece önemsiz ama iç kabin kısmının temizliği şart. Sigortadan veya parayı bastırıp boyatabilirsin ama bir koltuk kılıfını değiştirmek insana koyar :)

Mutlaka servis bakımlı al. Olmadı aracının kıymetini bilen birilerinden al. Aracın bakımlı duruşundan anlarsın zaten onları.

Bu kasada arka spoileri olanları seç. Spoileri olanlar revizyon gören modeller. TT'lerin virajda savrulma olasılığı oluyordu; işte yanal yük etkin olduğundan viraj içinde yanlamasına bir tümsekten geçersen aracın hakimiyetini kaybediyordun falan filan. Sonuçta Audi test yaptı ve fabrika çağrısı yapıp TT'lere kanat taktı. Kanatsız TT ölümcül hatadır.

Tiplerini ben de seviyorum. Ve mümkünse gun smoke rengi almak gibi hedeflerim var :P Bu yumurtadan bozma kasa hoşuma gidiyor. Ama 225HP'lik quattro olacaktır seçimim.

Saygılar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...