Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

SC2 CHAT


TD)Pentagram

Öne çıkan mesajlar

Hellionlarlar 3. base'e yaptığı saldırı yüzünden kaybetti. Dakka 10 olmadan hellionları kaybedince map üstünlüğü çok ciddi bir şekilde kayboluyor.

3banshee+cloak ciddi bir gaz yatırımı. Siege tank yetişmeyeceği kesindi. Hellion'da olmadığından tek çaresi marine kalmıştı. (4. oc'yi de unutmamak gerek) Ben çılgınlar gibi bunker yığmasını bekliyordum ama yığmadı.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

kapıdan cıktınmı tam cıkman lazım geri dönüşün olmuyo toss olarak. öle gibid bi agresiyim yok.
forge expand ile warpgate dakka 7-7.30da geliyo e 8.30'da 60 drone basmıs oluyo zaten zerg.
forge expand etmesen daha beter zaten.
haliyle her saldırı ölümüne oluyo


hani denge meselesi değil, mallık meselesi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Cuce said:

kapıdan cıktınmı tam cıkman lazım geri dönüşün olmuyo toss olarak. öle gibid bi agresiyim yok.
forge expand ile warpgate dakka 7-7.30da geliyo e 8.30'da 60 drone basmıs oluyo zaten zerg.
forge expand etmesen daha beter zaten.
haliyle her saldırı ölümüne oluyo


hani denge meselesi değil, mallık meselesi.


Bak daha önce de söylemiştim bir daha söylücem. Sc2'yi Dustin Bieber ve ekibi dizayn ederken böyle bir şey hesaplamamışlardı. Yani nasıl desem. Bak şimdi

BW'deki FFE'yi düşün. %90'ında FFE'den sonra oyuncular Corsair/Reaver yaparlardı. Amaç Zerg expansionun bokunu çıkarmasın haddini bilsin. E hava ünitesi kullandığın için (ve bir de BW'deki haritalarda 3. expler genel olarak biraz uzakta olduğu için) Zergi genellikle kontrol altında tutarlardı.

Şimdiye bakıyorum.
-Finix-Voidray yalan
-Nanivanın bi sıralar turnuva kazanmasını sağlayan warpgate sentry drop yemiyo.
-Birde üstüne neyi nası droplıcan mevzusu var. Queen ayaklı savunma binası mübarek. Hadi dropta başarı sağladın. Ne warplıcan:D

Zergin o 60 drone'u gözü kapalı basmasını engelleyecek bir şey lazımken T ve P'ye tam tersi oluyor şu anda.

Anelor:
Sc2 var mı şu anda elinde? Eğer varsa ilk iş doğru AI'yi karşına al. Oyundaki bütün ünitelere bak. 1 haftanı ya alır ya almaz. 1 haftadan sonra temel açılışları öğrenirsin. 1 ay içersinde de pro olmasan da izlediğin maçlardan bir şeyler anlamaya başlar zevk alırsın.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bu arada evet çok uzuuun bir ingilizce yazı olacak ama IdrA liquid forumlarına şöyle bir yazı yazmış. Ayağa kalkmadım ama içimden alkışladım. Kendi durumunu ve diğer oyuncuların durumunu çok iyi açıklamış.

the more money there is in tournaments and the bigger the community is the less need there is for players to make themselves marketable. but as is we're a niche community around a competition where performance is very difficult to sustain. that means you need to be able to draw consistant attention from a very, very big percentage of all the people interested in sc2, because theres not that many to begin with. and its very difficult to do this purely through fandom as people are pretty fickle about who theyre fans of. there is also a higher amount of understanding involved in appreciating a lot of the things that happen in a sc2 game as opposed to a traditional sport, most of our fans dont actually understand much about whats going on while we're playing. but its pretty easy to recognize and appreciate an amazing shot in tennis. another disadvantage is we dont really have built in home town hero fans. ya you get some based on nationality, but most american football fans are fans of the team that was local to them when they were growing up. we dont have that. so combine the fact that we have to draw attention from pretty much the entire community consistantly and the fact that its very hard for a player to actually be appreciated purely for being a player and ya, players are probably going to have to be entertainers if they want to make a good living off this until esports actually blows up and becomes a mainstream thing, if it does. and to get it to become mainstream we definitely need players as entertainers, as being interesting and cool beyond the gameplay is the easiest way to get casual viewers to take a look at the game.

Öncesini merak edenler için;
http://www.teamliquid.net/forum/viewmessage.php?topic_id=367694¤tpage=31
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Cuce said:

60 işciye ulasma süresi minimum 12 dakka olmalı, toss için 13 terran için 14 olsun hadi.

minimum cok oldu, ortalama diyeyim


Bunu şu anda nasıl gerçekleştirirler söyleyeyim mi?

Queen'in larva injecte genel bir nerf,
Mule'e genel bir nerf,
Chronoya genel bir nerf.

Bu 3ünden birine eksik nerf gelirse diğer ikisi öne geçer. Çünkü şu anda alt seviye ünitelerden herhangi biri birazcık nerflensin direk late game'e etki eder.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Cuce said:

worker build timeları uzatsınlar işte. injectede nerf koysunlar olur biter bişi olmaz.

150 mineral daha harcayıp bi match daha atar zergler nolcak.

"Worker build time"
Bunun uzaması hiçbir şeyi değiştirmez, sadece oyunu uzatır. Ama inject ve mule'lar ufaktan ellenebilir bu tekdüze oyunların değişmesi için. Chrono boost da bi problem yok ki en küçük nerf bile protoss early game'i çökertir.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

oyunu aldım starter editionla bi süre oynadıktan sonra.

ya şimdi terranı en çok beğendim gibi ünitelerini öğreniyorum az çok.

benim esas problemim param birikiyor çok mesela 10. dakkada 30 ameleye çıkıyorum ama bi yerden sonra o biriken minerali harcayacak şey bulamıyorum onu nasıl yapcaz gidip 5 tane barracks 5 factory mi kurayım
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...