Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Runuo Yardım


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
Bu .password kkomutunu aciyoruz..
.password yenipass tekrarpass
seklinde bunu ben
.password suankipass yenipass seklinde nasil yapabilirim acaba?

Birde Craft Menussune item eklerden İtemin ismi Orner Ringmail tunic 10512563 seklinde yazior yani ben buraya yeni bir item eklicem ama isim ile olmuor ismin kodunu girmem gerekior o item isim kodunu nerden bulcam?
Mesaj tarihi:
Komut eventlerinde gelen parametreyi (e olarak farz ediyorum)

public static void PasswordOnCommand( CommandEventArgs e )

e.Arguments[0] => Eski şifreyi tutar
e.Arguments[1] => Yeni şifreyi tutar.

Eski şifreyi karşılaştır. Birde e.Lenght ile 2 parametre girildiğini kontrol et.
Mesaj tarihi:
Yeni Konu acmak istemedim..

Bir Stone yapiyorum
ordan silah binek gibi seyler verdirebiliyorum ama butona tıklayıp tıklayanin accesini nasil degistirebilirim..
Mesaj tarihi:
buttona tıkladığında kalkan eventin mobile'ını playermobile'a çevirip yapabilirsin

if( e.Mobile is PlayerMobile )
{
Account acct = ((PlayerMobile)(e.Mobile)).GetAccount;
acct.AccessLevel = AccessLevel.Player; //herneyse
}
[signature][hline]en ince yerim bileğim..

[Bu mesaj Mum_Chamber tarafından 03 Eylül 2004 22:05 tarihinde değiştirilmiştir]
Mesaj tarihi:
eet onu zaten ekledım.

The Type or Namespace 'e' Could not be found

Ve sadece bu hata kaldi geriye.

buttona tıkladığında kalkan eventin mobile'ını playermobile'a cevirip yapabilirsin.
bunu tam oılarak anlamadım belki burda bir hata yapmısımdır?
Mesaj tarihi:
using System;
using Server;
using Server.Gumps;
using Server.Network;
using Server.Items;
using Server.Mobiles;
using Server.Accounting;

namespace Server.Gumps
{
public class RewardStoneGump : Gump
{
public static void Initialize()
{
Commands.Register( "RewardStoneGump", AccessLevel.GameMaster, new CommandEventHandler( RewardStoneGump_OnCommand ) );
}

private static void RewardStoneGump_OnCommand( CommandEventArgs e )
{
e.Mobile.SendGump( new RewardStoneGump( e.Mobile ) );
}

public RewardStoneGump( Mobile owner ) : base( 50,50 )
{

AddPage( 0 );
AddBackground( 0, 0, 500, 320, 2600 );

AddButton( 395, 275, 0xFB1, 0xFB3, 27, GumpButtonType.Reply, 0 );
AddLabel( 425, 275, 0x34, "Close" );

AddPage( 1 );

AddHtml( 20, 20, 460, 27," Item Secin", true, false );
AddLabel( 220, 275, 0x34, "Ilerı" );
AddButton( 285, 260, 0x1196, 0x1196, 2, GumpButtonType.Page, 2 );

AddButton( 35, 63, 0x2623, 0x2622, 1, GumpButtonType.Reply, 0 );
AddLabel( 55, 60, 0x34, "Unicorn" );

}

public override void OnResponse( NetState state, RelayInfo info )
{
Mobile from = state.Mobile;

switch ( info.ButtonID )
{
case 0:
{

from.SendMessage( "xxxxxx" );
break;
}
case 1:
{

Item[] Token = from.Backpack.FindItemsByType( typeof( Token ) );
if( e.Mobile is PlayerMobile )
{
Account acct = ((PlayerMobile)(e.Mobile)).GetAccount;
acct.AccessLevel = AccessLevel.GameMaster;
}
else
{
from.SendMessage( "XXXX" );
}
break;
}
}
}
}
}
×
×
  • Yeni Oluştur...