EharD Mesaj tarihi: Eylül 2, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 2, 2004 Bu .password kkomutunu aciyoruz.. .password yenipass tekrarpass seklinde bunu ben .password suankipass yenipass seklinde nasil yapabilirim acaba? Birde Craft Menussune item eklerden İtemin ismi Orner Ringmail tunic 10512563 seklinde yazior yani ben buraya yeni bir item eklicem ama isim ile olmuor ismin kodunu girmem gerekior o item isim kodunu nerden bulcam? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ametal Mesaj tarihi: Eylül 2, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 2, 2004 Komut eventlerinde gelen parametreyi (e olarak farz ediyorum) public static void PasswordOnCommand( CommandEventArgs e ) e.Arguments[0] => Eski şifreyi tutar e.Arguments[1] => Yeni şifreyi tutar. Eski şifreyi karşılaştır. Birde e.Lenght ile 2 parametre girildiğini kontrol et. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
EharD Mesaj tarihi: Eylül 3, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 3, 2004 Yeni Konu acmak istemedim.. Bir Stone yapiyorum ordan silah binek gibi seyler verdirebiliyorum ama butona tıklayıp tıklayanin accesini nasil degistirebilirim.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mum_Chamber Mesaj tarihi: Eylül 3, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 3, 2004 buttona tıkladığında kalkan eventin mobile'ını playermobile'a çevirip yapabilirsin if( e.Mobile is PlayerMobile ) { Account acct = ((PlayerMobile)(e.Mobile)).GetAccount; acct.AccessLevel = AccessLevel.Player; //herneyse } [signature][hline]en ince yerim bileğim.. [Bu mesaj Mum_Chamber tarafından 03 Eylül 2004 22:05 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
EharD Mesaj tarihi: Eylül 4, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 4, 2004 the type or namespace e could not found are you missing a using dire... gibisinden hata verior nasil halledicem? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mum_Chamber Mesaj tarihi: Eylül 4, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 4, 2004 kodun en üstüne using Server.Accounting eklemen gerekli. (hatalarda tüm kodu yollarsan daha iyi olur)[signature][hline]en ince yerim bileğim.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
EharD Mesaj tarihi: Eylül 4, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 4, 2004 eet onu zaten ekledım. The Type or Namespace 'e' Could not be found Ve sadece bu hata kaldi geriye. buttona tıkladığında kalkan eventin mobile'ını playermobile'a cevirip yapabilirsin. bunu tam oılarak anlamadım belki burda bir hata yapmısımdır? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mum_Chamber Mesaj tarihi: Eylül 4, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 4, 2004 onla alakası yok, e.Mobile diyorsun ama e diye birşey tanımlı değil diyor. kodun hepsini yollar mısın?[signature][hline]en ince yerim bileğim.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
EharD Mesaj tarihi: Eylül 4, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 4, 2004 using System; using Server; using Server.Gumps; using Server.Network; using Server.Items; using Server.Mobiles; using Server.Accounting; namespace Server.Gumps { public class RewardStoneGump : Gump { public static void Initialize() { Commands.Register( "RewardStoneGump", AccessLevel.GameMaster, new CommandEventHandler( RewardStoneGump_OnCommand ) ); } private static void RewardStoneGump_OnCommand( CommandEventArgs e ) { e.Mobile.SendGump( new RewardStoneGump( e.Mobile ) ); } public RewardStoneGump( Mobile owner ) : base( 50,50 ) { AddPage( 0 ); AddBackground( 0, 0, 500, 320, 2600 ); AddButton( 395, 275, 0xFB1, 0xFB3, 27, GumpButtonType.Reply, 0 ); AddLabel( 425, 275, 0x34, "Close" ); AddPage( 1 ); AddHtml( 20, 20, 460, 27," Item Secin", true, false ); AddLabel( 220, 275, 0x34, "Ilerı" ); AddButton( 285, 260, 0x1196, 0x1196, 2, GumpButtonType.Page, 2 ); AddButton( 35, 63, 0x2623, 0x2622, 1, GumpButtonType.Reply, 0 ); AddLabel( 55, 60, 0x34, "Unicorn" ); } public override void OnResponse( NetState state, RelayInfo info ) { Mobile from = state.Mobile; switch ( info.ButtonID ) { case 0: { from.SendMessage( "xxxxxx" ); break; } case 1: { Item[] Token = from.Backpack.FindItemsByType( typeof( Token ) ); if( e.Mobile is PlayerMobile ) { Account acct = ((PlayerMobile)(e.Mobile)).GetAccount; acct.AccessLevel = AccessLevel.GameMaster; } else { from.SendMessage( "XXXX" ); } break; } } } } } Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
EharD Mesaj tarihi: Eylül 5, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 5, 2004 up Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mum_Chamber Mesaj tarihi: Eylül 6, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 6, 2004 e.Mobile yerine from yazarsan olacaktır.[signature][hline]en ince yerim bileğim.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar