Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Max'de cam kaplama denemeleri - erken nesil


Golge-i_Khan

Öne çıkan mesajlar

Teknik kısmından hiç anlamam ama o bardaktan bişey içmek için uzun bir üst dudağa, yayık bir alt dudağa ihtiyaç var. Dizaynda bir gariplik var sanki? :))

3dMax'ta yapılmış herşeyin seyri muhteşem valla, eline sağlık..[signature][hline]God created the earth in six days, on the seventh he rendered.
@ui ICQ UIN: 1957744 MSN Messenger: [email protected]
ek$i | DevianArt | Eve-Online
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

highlight yapan yerlerde hata yok dynun. hata varsa da bilinen optik kuralları hatalıdır o yüzden hatalı olmuştur, optik bilimi ilerleyince düzelir deriz.

bardağın modelinde bardağın ağız kısmı olması gerektiğinden daha fazla ani daralmış, o yüzden doğru görünmüyor. yani ağız kısmı ani daralan bir bardak böyle görünür de diyebiliriz.[signature][hline]Her hakkı mahfuzdur. ©2004
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ya tutorial yazarımd a burda ustaalrı var ken bana düşmez diye niyetlenmedim
aslında bardagın cam kaplama olmayan hali söyle ki arkadaslar



aslında agızda ki bozuklugun nedeni
camın 2 kere ic ice gecmesinden dogmus olabileceğine düşünüyorum

bir de tepeden bi render aldım (bi 3.5 saat daha tuttu :) )
ona da bakın isterseniz..


[signature][hline]"To imagine is everything, to know is nothing at all."
-Anatole France, "The Crime of Sylvester Bernard", 1881

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Maedhros, 31 Ağustos 2004 12:37 tarihinde demiş ki:
Bian tutorial sanmıştım :D
Evet bardağın ağız kısmı biraz sorunlu gibi default rendererlamı aldın bu renderı 3.5 saat biraz fazla vray filn mı yoksa?


yok kendi renderer ı kullandım da
ray trace depth i 20 yapınca...(normal degeri 9 sanırırm)bayagı uzadı
normal halinde bi 20dk veriyor render
hatta anti-alliasing i kaparsanız 30-40 sn içinde halleoluyor[signature][hline]"To imagine is everything, to know is nothing at all."
-Anatole France, "The Crime of Sylvester Bernard", 1881
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

eh abi iyidir de ne öyle 3.5 saat? benzer bir sahne bende birkaç dakikayı geçmez. tamam sahnede çok ışık var ve mesh sayısı da biraz fazla ama bunlar 3.5 saate çıkarmaz render süresini. antialising diycem ama 3.5 saat yani... pII350 zamanlarında falan alırdık böyle render sürelerini.[signature][hline]Her hakkı mahfuzdur. ©2004
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ehe abi zaten bi yatamadan önce bi akre aldım
rendera bıraktım sabaha baktım

bir de
ev den cıkamdan önce bilgisayarı acık bırakıp
render a bastım
7 saat sonra dönünce baktım :)

yoksa beklenilecek bişi degil :)
ray trace depth i zorlamamak lazım :)


makinem de kötü degil aslında
P4 1.6ghz
512 ddr
gefore4 128 ddr (tabii ki MX bi de :) )

[signature][hline]"To imagine is everything, to know is nothing at all."
-Anatole France, "The Crime of Sylvester Bernard", 1881

[Bu mesaj Golge-i_Khan tarafından 31 Ağustos 2004 21:54 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

yas aslında reflection map verdim de (ray trace) ama bilgisayar refraction ile birlikte kullandıgımdan felc oldu :)

belki o yansımalar da ki heblelenme
cok fazla omni kullanmamdır. (yaklasık 5)
o da specularlıgı böyle belirgin olsun diye :)
bir bayagı spot var tabii

hepsini sadelestirp bi render daha alalım[signature][hline]"To imagine is everything, to know is nothing at all."
-Anatole France, "The Crime of Sylvester Bernard", 1881
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...