Golge-i_Khan Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2004 render'lardan biri icin yaklaşık 3.5 saat bekledim sonra en sonunda bitti. Modellemesi basit bir obje, ama bu dönem projelerim cam ve su kullanmayı planladığım için, ezberede olsa cama giriş yapmaya karar verdim Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Qui Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2004 Teknik kısmından hiç anlamam ama o bardaktan bişey içmek için uzun bir üst dudağa, yayık bir alt dudağa ihtiyaç var. Dizaynda bir gariplik var sanki? :)) 3dMax'ta yapılmış herşeyin seyri muhteşem valla, eline sağlık..[signature][hline]God created the earth in six days, on the seventh he rendered. @ui ICQ UIN: 1957744 MSN Messenger: [email protected] ek$i | DevianArt | Eve-Online Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Maedhros Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2004 Bian tutorial sanmıştım :D Evet bardağın ağız kısmı biraz sorunlu gibi default rendererlamı aldın bu renderı 3.5 saat biraz fazla vray filn mı yoksa?[signature][hline]Eski nickim,bilene... Gelroth Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dynun Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2004 BArdağa vuran ışığın yoğunlarştıgı kısım (hani beyaz elips var ya o) sanki orda bi garipkil var bi hata var. tam çözemedim.[signature][hline]:."Earth and Fire! Heed my call!zuhaha.cjb.net Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Disappear Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2004 bana ust kisim bi garip geldi nedense[signature][hline]duty ... honor ... courage... *cough* semper fiiiii.... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sufi Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2004 highlight yapan yerlerde hata yok dynun. hata varsa da bilinen optik kuralları hatalıdır o yüzden hatalı olmuştur, optik bilimi ilerleyince düzelir deriz. bardağın modelinde bardağın ağız kısmı olması gerektiğinden daha fazla ani daralmış, o yüzden doğru görünmüyor. yani ağız kısmı ani daralan bir bardak böyle görünür de diyebiliriz.[signature][hline]Her hakkı mahfuzdur. ©2004 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
horacegoesskiing Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2004 çok biliyosun... gerçek hayatta olamıycak şeyler 3dde pekala yapılabiliyo sufi bey demagoji yapmayınız. ehu.[signature][hline]your sight is a weakness... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sufi Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2004 iyi ama o başka konu, buradaki renderda öyle bir durum yok ki. demagojiymiş... demek öyle? demagoji... unutma bunu. yazdım zaten... demagoji ha?[signature][hline]Her hakkı mahfuzdur. ©2004 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Golge-i_Khan Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2004 ya tutorial yazarımd a burda ustaalrı var ken bana düşmez diye niyetlenmedim aslında bardagın cam kaplama olmayan hali söyle ki arkadaslar aslında agızda ki bozuklugun nedeni camın 2 kere ic ice gecmesinden dogmus olabileceğine düşünüyorum bir de tepeden bi render aldım (bi 3.5 saat daha tuttu :) ) ona da bakın isterseniz..[signature][hline]"To imagine is everything, to know is nothing at all." -Anatole France, "The Crime of Sylvester Bernard", 1881 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Golge-i_Khan Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2004 said: Maedhros, 31 Ağustos 2004 12:37 tarihinde demiş ki: Bian tutorial sanmıştım :D Evet bardağın ağız kısmı biraz sorunlu gibi default rendererlamı aldın bu renderı 3.5 saat biraz fazla vray filn mı yoksa? yok kendi renderer ı kullandım da ray trace depth i 20 yapınca...(normal degeri 9 sanırırm)bayagı uzadı normal halinde bi 20dk veriyor render hatta anti-alliasing i kaparsanız 30-40 sn içinde halleoluyor[signature][hline]"To imagine is everything, to know is nothing at all." -Anatole France, "The Crime of Sylvester Bernard", 1881 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sufi Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2004 eh abi iyidir de ne öyle 3.5 saat? benzer bir sahne bende birkaç dakikayı geçmez. tamam sahnede çok ışık var ve mesh sayısı da biraz fazla ama bunlar 3.5 saate çıkarmaz render süresini. antialising diycem ama 3.5 saat yani... pII350 zamanlarında falan alırdık böyle render sürelerini.[signature][hline]Her hakkı mahfuzdur. ©2004 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sufi Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2004 eh ben yazarken göndermişin. şimdi anlaşıldı.[signature][hline]Her hakkı mahfuzdur. ©2004 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Golge-i_Khan Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2004 ehe abi zaten bi yatamadan önce bi akre aldım rendera bıraktım sabaha baktım bir de ev den cıkamdan önce bilgisayarı acık bırakıp render a bastım 7 saat sonra dönünce baktım :) yoksa beklenilecek bişi degil :) ray trace depth i zorlamamak lazım :) makinem de kötü degil aslında P4 1.6ghz 512 ddr gefore4 128 ddr (tabii ki MX bi de :) ) [signature][hline]"To imagine is everything, to know is nothing at all." -Anatole France, "The Crime of Sylvester Bernard", 1881 [Bu mesaj Golge-i_Khan tarafından 31 Ağustos 2004 21:54 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Nebuch Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2004 bardağın ağız kısmı normal dikkatli bakınca. Fakat üstte sanki gereksiz bir ayna onun içini yansıtmış ve bu da ağız gibi gözükmüş[signature][hline]Kolay olacağını söylemedim, Neo. Yalnızca gerçek olcağını söyledim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
horacegoesskiing Mesaj tarihi: Eylül 1, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 1, 2004 çok saçma reflectionlar var. refmap kullandın mı acaba? şahsen cam yüzeylerde çakallık yapmıyosan (araba camı vs..) refmap kullanılmasını tavsiye etmem. gerçi ben ne anlarım o ayrı konu.[signature][hline]your sight is a weakness... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Golge-i_Khan Mesaj tarihi: Eylül 1, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 1, 2004 yas aslında reflection map verdim de (ray trace) ama bilgisayar refraction ile birlikte kullandıgımdan felc oldu :) belki o yansımalar da ki heblelenme cok fazla omni kullanmamdır. (yaklasık 5) o da specularlıgı böyle belirgin olsun diye :) bir bayagı spot var tabii hepsini sadelestirp bi render daha alalım[signature][hline]"To imagine is everything, to know is nothing at all." -Anatole France, "The Crime of Sylvester Bernard", 1881 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
horacegoesskiing Mesaj tarihi: Eylül 1, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 1, 2004 doğru yerlere koyacağın iki ışık ile çok daha şaane sonuç alabileceeni düşünüyorum.[signature][hline]your sight is a weakness... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar