Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

2011 Polo GTI


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
Fiyat farkı çok ama yurtdışına çıktığımda nasılsa benzin ucuz diye şımarıp alıyorum 100 octan. Turbosuz 1.6 motorda bile fark ediliyor. Arada denemeni tavsiye ederim.
Mesaj tarihi:
Selam,

Benim bildiğim;
oktan ile güç arasında direkt bir ilişki yoktur. Sana daha fazla enerji vermez. Sadece motorun daha yüksek sıkıştırma oranlarına çıkmasına imkân verir. Kontrolsüz yanma olmadan yüksek sıkıştırma yaptığın için daha fazla güç alabilirsin. Yani sana yeni kapılar açmaktan başka birşey yapmaz :) Yanlış biliyor da olabilirim.

Saygılar.
Mesaj tarihi:
Doğrudur herhalde. Aydınlattığın için sağol. Otomobil işinde gazların soğukta daha iyi sıvı ile karışması (coca cola gibi) dışında kimya ile ilgili pek fikrim yok.

Daha düşük sıkıştırma oranına sahip eski focusa 100 octan hiç yaramıyor mesela. Düşük devirlerde bayıyo araba.
Mesaj tarihi:
Meraktan almıştım zaten ben de. (: 100hp'lik ve eski motorun benzin farkıyla iflah olmasını beklememiştim hiç.

Normalde de PO 97 oktan diye sattığı şeyi kullanıyorum. Daha iyi mi, daha kötü mü hiç bilmiyorum ama en azından fiyat farkı yok denilecek kadar az.

Hazın benzine indirim gelmişken ve depo boşalmışken 95'lik doldurayım, bakalım fark hissettirecek mi?
Mesaj tarihi:
210-225 arasi diyo zaten, 98 verileri vardi, baya iyi cikartiyo tabi.

bi de yeni nesil vag chiplerine direkt yukleniyo, herhangi bir degi$ime gerek yok ya, o baya iyi. vag-com dan istedigin yazilimi atabiliyosun.
Mesaj tarihi:
sanayideki pasaoglu servise goturmustum arabayi, goturmusken de dynoya cikartalim dedik. en tutarlı dyno gene orasıymıs.
205hp çıktı superchips yazılımlı kutu ici filtreli manuel 1.4 roccom.

sonra inceleyine gordum ki kw i hpye cevirme katsayıları hatalı, ve 10 beygir fazla hesaplıyolar.
195 yani :P
zaten superchips de 197 taahhüt ediyodu
Mesaj tarihi:
torkta, genel olarak tork egrisinde gerçi, biraz sıkıntı vardı. 283nm çıkmış fekat SC 300 civarı iddia ediyodu.
yapıcak bişi yok gerçi ehhe.
bi downpipela intercooler ekledikten sonra çıkartırım gene, kayda deger bi fark olur mu acaba diye
Mesaj tarihi:
buyuk intercooler i 300hp lerin altinda cok da gerekli gormuyolar diye okumu$tum bi forumda ama bilemicem sicaklik degerlerini tabi..

bunun yazi var sicagi var.

scirocco icin komple egzost kitleri cikmi$tir artik piyasaya, onlara da bi bak belki ikinci el falan bulursun.
Mesaj tarihi:


:) forge twintercooler

normal intercoolerın onune ekleniyo, kucuk bi intercooler daha


edit: tabi canım yıgınla egzoz cıktı 3 senede. simdilik miltek bi downpipe alıcam ilk asamada, ortayı iptal edip, sonu tutmayı dusunuyorum simdilik.
uygun kucuk cıkıslı ve ses yapmayacak bi son susturucu bulana kadar
Mesaj tarihi:

Selam,

1.8T motorlarda bile sol ön çamurluk davlumbazının arkasında intercooler mevcut. Ön tamponda boşluk olduğu için birçok modifiyeci daha iri intercooler alıp o boşluğa takıyorlardı. Ama illa ki küçük de olsa intercooler vardır.



Saygılar.

Mesaj tarihi:
synthesizer said:

simdilik miltek bi downpipe alıcam ilk asamada, ortayı iptal edip, sonu tutmayı dusunuyorum simdilik.
uygun kucuk cıkıslı ve ses yapmayacak bi son susturucu bulana kadar


ortayi iptal edince cok baarmasin? bence yine de komple kit daha mantikli.

bi de ses icin $unu deneyebilirsin, spor katalizator ve spor orta susturucu aliyosun, son susturucuyu degi$tirmiyosun. boylece TUVden de geciyor arac =P
×
×
  • Yeni Oluştur...