Esh Mesaj tarihi: Mart 18, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 18, 2011 surekli 5000 devirde gitsem bu mantik dogru olabilir de, bana biraz sacma geliyor. payla$iyim dedim bu animi.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kendercik Mesaj tarihi: Mart 18, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 18, 2011 Fiyat farkı çok ama yurtdışına çıktığımda nasılsa benzin ucuz diye şımarıp alıyorum 100 octan. Turbosuz 1.6 motorda bile fark ediliyor. Arada denemeni tavsiye ederim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Mart 18, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 18, 2011 Selam, Benim bildiğim; oktan ile güç arasında direkt bir ilişki yoktur. Sana daha fazla enerji vermez. Sadece motorun daha yüksek sıkıştırma oranlarına çıkmasına imkân verir. Kontrolsüz yanma olmadan yüksek sıkıştırma yaptığın için daha fazla güç alabilirsin. Yani sana yeni kapılar açmaktan başka birşey yapmaz :) Yanlış biliyor da olabilirim. Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kendercik Mesaj tarihi: Mart 18, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 18, 2011 Doğrudur herhalde. Aydınlattığın için sağol. Otomobil işinde gazların soğukta daha iyi sıvı ile karışması (coca cola gibi) dışında kimya ile ilgili pek fikrim yok. Daha düşük sıkıştırma oranına sahip eski focusa 100 octan hiç yaramıyor mesela. Düşük devirlerde bayıyo araba. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Mart 18, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 18, 2011 Selam, Ben babamın 1.8T 193HP'sine bile 95 oktan alıyorum. Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kendercik Mesaj tarihi: Mart 18, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 18, 2011 Meraktan almıştım zaten ben de. (: 100hp'lik ve eski motorun benzin farkıyla iflah olmasını beklememiştim hiç. Normalde de PO 97 oktan diye sattığı şeyi kullanıyorum. Daha iyi mi, daha kötü mü hiç bilmiyorum ama en azından fiyat farkı yok denilecek kadar az. Hazın benzine indirim gelmişken ve depo boşalmışken 95'lik doldurayım, bakalım fark hissettirecek mi? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esh Mesaj tarihi: Mart 24, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 24, 2011 revo kit cikmi$. 225hp ye kadar yolu var. 500€ pipercross tan sonra kn de kutu ici filtre cikartmi$. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
synthesizer Mesaj tarihi: Mart 24, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 24, 2011 kutu içi farz. revo da çok iddalı ama 98 oktan benzin verileri onlar, turkiyedeki katkılı 95ler o kadar iyi performans vermiyo Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esh Mesaj tarihi: Mart 24, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 24, 2011 210-225 arasi diyo zaten, 98 verileri vardi, baya iyi cikartiyo tabi. bi de yeni nesil vag chiplerine direkt yukleniyo, herhangi bir degi$ime gerek yok ya, o baya iyi. vag-com dan istedigin yazilimi atabiliyosun. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Mart 25, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 25, 2011 Selam, Pufff edip elde kalacakmış gibi geliyor insana :P Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
synthesizer Mesaj tarihi: Mart 25, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 25, 2011 sanayideki pasaoglu servise goturmustum arabayi, goturmusken de dynoya cikartalim dedik. en tutarlı dyno gene orasıymıs. 205hp çıktı superchips yazılımlı kutu ici filtreli manuel 1.4 roccom. sonra inceleyine gordum ki kw i hpye cevirme katsayıları hatalı, ve 10 beygir fazla hesaplıyolar. 195 yani :P zaten superchips de 197 taahhüt ediyodu Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esh Mesaj tarihi: Mart 25, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 25, 2011 biraz daha pro konu$alim bu bolumde zaten. kw ve tork aksin.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
synthesizer Mesaj tarihi: Mart 25, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 25, 2011 torkta, genel olarak tork egrisinde gerçi, biraz sıkıntı vardı. 283nm çıkmış fekat SC 300 civarı iddia ediyodu. yapıcak bişi yok gerçi ehhe. bi downpipela intercooler ekledikten sonra çıkartırım gene, kayda deger bi fark olur mu acaba diye Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Mart 25, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 25, 2011 Selam, Intercooler yok mu senin araçta?!? Eklemek yerine büyütmek mi demek istedin yoksa :) Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esh Mesaj tarihi: Mart 25, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 25, 2011 buyuk intercooler i 300hp lerin altinda cok da gerekli gormuyolar diye okumu$tum bi forumda ama bilemicem sicaklik degerlerini tabi.. bunun yazi var sicagi var. scirocco icin komple egzost kitleri cikmi$tir artik piyasaya, onlara da bi bak belki ikinci el falan bulursun. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
synthesizer Mesaj tarihi: Mart 25, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 25, 2011 :) forge twintercooler normal intercoolerın onune ekleniyo, kucuk bi intercooler daha edit: tabi canım yıgınla egzoz cıktı 3 senede. simdilik miltek bi downpipe alıcam ilk asamada, ortayı iptal edip, sonu tutmayı dusunuyorum simdilik. uygun kucuk cıkıslı ve ses yapmayacak bi son susturucu bulana kadar Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
synthesizer Mesaj tarihi: Mart 25, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 25, 2011 telefonla cektim biraz karanlık ve tırt ama buyutunce okunabiliyo Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esh Mesaj tarihi: Mart 25, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 25, 2011 teker uzeri beygirle motor beygiri arasinda ucurum var zaten. 190 a 176 ok de, 30 beygir fark cok yuksek bi kayip olurdu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Mart 25, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 25, 2011 Selam, 1.8T motorlarda bile sol ön çamurluk davlumbazının arkasında intercooler mevcut. Ön tamponda boşluk olduğu için birçok modifiyeci daha iri intercooler alıp o boşluğa takıyorlardı. Ama illa ki küçük de olsa intercooler vardır. Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esh Mesaj tarihi: Mart 25, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 25, 2011 synthesizer said: simdilik miltek bi downpipe alıcam ilk asamada, ortayı iptal edip, sonu tutmayı dusunuyorum simdilik. uygun kucuk cıkıslı ve ses yapmayacak bi son susturucu bulana kadar ortayi iptal edince cok baarmasin? bence yine de komple kit daha mantikli. bi de ses icin $unu deneyebilirsin, spor katalizator ve spor orta susturucu aliyosun, son susturucuyu degi$tirmiyosun. boylece TUVden de geciyor arac =P Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
synthesizer Mesaj tarihi: Mart 25, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 25, 2011 intercooler var zaten bende. forge, onun da önüne takılan kucuk bi intercooler daha eklemeyi saglıyor. e o 176 da 10 fazla, butun kw cevirmeleri yanlıs. hepsi 9-10 fazla Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esh Mesaj tarihi: Mart 25, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 25, 2011 engine vs wheel powerda ortalama %20 kayip olur deniyor da, ben bunu %10 gibi hatirliyorum nedense. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
synthesizer Mesaj tarihi: Mart 25, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 25, 2011 2 wheelda %20 4 wheelda %30 diye biliyorum ben de asagi yukari Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vodan Mesaj tarihi: Mart 25, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 25, 2011 Şimdi denk geldim, VW.com.tr'de 43.900 TL diyor fiyatına ne iş? Ahanda evidence. http://binekarac.vw.com.tr/#/binek/fiyat_listesi/polo Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esh Mesaj tarihi: Mart 25, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 25, 2011 eet hicbir ozellik istemessen oyle. bi kac sayfa once bana sunulan teklifi koymu$tum, bi bak ordan. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar