mobaran Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2004 beyler 2 araç arasında kaldım. siz ne tavsiye edersiniz. genç arabası olacak. aile binmeyecek. az yaksın istiyorum. başka araç önerilerine açığım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vodan Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2004 Fiyatlarını yazsan? Bide bu tür araçlarda artık donanım ön plana çıkıyo. C3 e bende baktım geçen hafta 23.900 müydü fiyatı neydi ama içi boş araba. sınıfının üstünde standart donanım diyo ilanda ama ben pek bişey göremedim sitesine bakarsan herşeyde Opsiyon seçeneği var. Dizel değil ama biz Clio 1.2 16v almayı düşünüyoruz en iyi donanım onda 4 airbag abs vs. 22milyar civarı. Abs istemem dersen 20.500 e de var. Bide Metalik Renk farkı fln istiyolar onlarıda gözönünde bulundur beyaz arabaya binmek istiyosan başka tabii..[signature][hline] V ò d à n | ICQ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kendercik Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2004 Fiyat bilgisinden bağımsız bişeyler yazayım: C3ler hakkında çok bilgim yok ama Fusion'u tavsiye ederim. Turbo dizel oluşu büyük artı. Çünkü zaten bu kadar küçük motorluyken araba, bir de düz dizel motor alırsan çekişi bayağı zayıf olur aracın. Ayrıca 1.6 Fusion'a binmiştim, son derece güzel, sağlam bir arabaydı. Şöförü uğraştı biraz takla attırmaya ama hiç birşey olmadı. Bunu çok ciddi söylüyorum, güzel bir araba, oturaklı da.[signature][hline]AFS'den nefret ediyorum. Sevdiğim geri dönene kadar da nefret etmeye devam edeceğim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vodan Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2004 Dizel araba alırken dikkat edilmesi gereken husus. Arabayı nekadar kullanacağınızdır. Kısa vadeli kullanım için Dizel araba almaya gerek yok. Benzin-Motorin farkının kaç litreye denk geleceğini ve bunun kaç km yapacağını hesaplarsanız baya bi yol gitmek gerekir dizel arabaya satın alırken verdiğiniz birkaç milyar farkı çıkarabilmek için.. Ufak bi hesap yaptım da Benzinli araba alacağınıza Dizel alırsanız ve 3 milyar fark ödediğinizi farzedersek 130bin km de amorti eder verdiğiniz 3 milyarı. Birde bu parayı peşin verdiniz 130bin km gidene kadar geçecek zamanda 3 milyarınızı değerlendirirseniz elinize geçecek miktarı eklerseniz daha da fazla edecektir. Bukadar gezmiceksen bence peek gerekli değil. 3 milyarı bankada tutsan ve onunla benzin alsan daha avantajlı.. [Bu mesaj Vodan tarafından 21 Ağustos 2004 22:06 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
mobaran Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2004 beyler dizel almamın nedeni. arabayı ailem alıcak ama benzini ben koyacam. basit bir devlet memuru maaşı aldığımı göz önünde tutarsak, dizel almam daha mantıklı geliyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vodan Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2004 Nası yani arabanın yere bastığı kare küçük ve araba yüksek olunca daha mı zor takla atıyo yani? Hani fiziğe karşı koymuyosa bu araba daha kolay yatmalı =)[signature][hline] V ò d à n | ICQ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
mobaran Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2004 walla 3 yıldır 91 model broadway kullanan biri olarak, bana ferrari gibi gelir dizel araba hiç merakınız olmasın o konuda... benzine verecek param yok arkadaslar :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mino Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2004 Petrol varil fiyatları tavana vururken dizel almak mantıklı... Evet teknolojisinden dolayı 3 milyar fark var, bakım masrafları da genelde benzinlilerden daha pahalıdır ama aile alacaksa zaten cebinden bir şey çıkmayacağı için fark olayı ortadan kalkar. Yalnız kullanırken eski dizeller gibi yüksek devirde değil maksimum tork bandında kullanmakta fayda var. Vites değiştirirken tork bandında bulunmak verimi arttırır. Örnek: Nissan Country'de maks güç 133 bg/3600 devir. Peder 4500 e kadar öttürüyor bu hareket hatalıdır. Turboyu yorar ve hızlanmada bir halta yaramadığı için (3600 den sonra duruyor ivmelenme) sana mazot tükettirir o kadar. Ayrıca arabanın kontağını kapamadan önce 1 dk rölantide dinlendirmen turbonun ömrünü uzatır. Eğer aniden kaparsan, karterde yağ birikip turbonun 100,000 devirde yağsız kalmasına ve aşınmasına sebep olabilirsin. Şimdiden güle güle kullan... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sbora Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2004 Turbonun içindeki tribunler çalıştıkça ısınmakta motor dinlendirilmeden durdurulduğunda turbonun soğutması da bi anda duruyor ve tribünler uzun süre sıcak kalıyo ver zarar görüyo doğal olaraktan. Sonrada performans amaçlı taktırılan turbo timer lar var kontak sonra turbo soğuyana kadar soğutmaya devam ediyor bu alet[signature][hline]Snowboy Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Prawler Mesaj tarihi: Ağustos 23, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 23, 2004 ford fusion derim ben c3 daha dar bence bence ford fusion daha iyi performans verir[signature][hline]Boş bir kağıt bir kalem bir de silgi.. Kağıt ömür demek,kalemle silgi ise benim hayatımı sen yazarsın sen silersin demek.. Sen neyi yazarsan güzel, sen neyi silersen güzel. İstediğin gibi yaşat,istediğin gibi öldür it's teargas in my eyes // Gizli bahçem Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
laverda Mesaj tarihi: Ağustos 23, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 23, 2004 ben saadece diesel olarak değerlendireceğim konuyu. şehir içi olsun şehir dışı olsun diesel araba benzinliye oranla daha az yakar . ancak diesel arabanın bakım masrafı da benzinliye oranla neredeyse 2 kat daha fazladır. bi de araç olarak ford derim çünkü servis olarak geniş bir ağ hizmeti sunarken parçaları da daha ucuz ..[signature][hline]lezzetsiz tosta yumruk atasım gelir.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Prawler Mesaj tarihi: Ağustos 23, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 23, 2004 yani kısacası aynı hesaba geliyor dizelle düz..[signature][hline]Boş bir kağıt bir kalem bir de silgi.. Kağıt ömür demek,kalemle silgi ise benim hayatımı sen yazarsın sen silersin demek.. Sen neyi yazarsan güzel, sen neyi silersen güzel. İstediğin gibi yaşat,istediğin gibi öldür it's teargas in my eyes // Gizli bahçem Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Shagrath Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2004 furd u tavsıye ederım ama dızel ı her zaman tercıh ederım bızım araba tdı ama bazen cıddı sorun çıkarıyor[signature][hline]tavuklar çiçek açmış poğaça nerede madem yuzme bılmıyodun niye çıktın ağaca? 23/7/2004 13:49 GMT +2 de şero demişki İki kedi tanırım birisi Türk Şerafettin biriside Gavur Garfield. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
navyamphs Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2004 Bi ara hesaplamıştım dizel almayı düşünürken. 60-70 bin kmde amorti ediyodu dizel kendini. Ayrıca dizelin o can sıkıcı gürültüsünü çekmekte cabası. (Audi, bmw gibi dizel kurdu bi arac almıcaksan tabe) Bide bakım masrafları abartıldığı kadar olmasa bile benzinliden yüksek. Son olarak Türkiyede hala kurum yapmayan mazot yok. Dizel pek tavsiye edilecek bişi deel şu anda. Lakin eğer yılda 100k km yi deviririm diosan dizel tek seçenek. Aracların içinden ben Fordu tercih ederdim. Pejo-Citroen ikilsi motor konusunda pek ii deiller, kaldıki dizel. Şimdiden hayırlı olsun.[signature][hline]Külliyen Yalan © Silthanas Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fistan Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2004 kalına kalına ancak bu iki araba arasında kalınır zaten. ehhe geçmiş olsun zor karar. benim tercihim ford fusion.[signature][hline]i love this game! tractor pulling Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar