razzo Mesaj tarihi: Ocak 2, 2011 Mesaj tarihi: Ocak 2, 2011 1500km de olan vw polomun direksiyonu eskiye nazaran ağırlaştı sanki. daha dogrusu bazen agırlasıyor bazen normale dönüyor.(hızla alakalı degil) şehir dışına çıktıgımda, bozuk orman yolunda giderken birden bu sorunu hissetmeye başladım ve cok rahatsız edici olmasa da hala devam ediyor. naapmak lazımdır?
Fistan Mesaj tarihi: Ocak 2, 2011 Mesaj tarihi: Ocak 2, 2011 hidrolik yağını kontrol et müşür eskimiştir dicem ama daha 1500 deymiş servise götürmek en iyisi nasıl olsa garantisi vardır 0 arabanın.
Sorlag Mesaj tarihi: Ocak 2, 2011 Mesaj tarihi: Ocak 2, 2011 sorun direksiyonda değilde,sende olabilir.
razzo Mesaj tarihi: Ocak 2, 2011 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ocak 2, 2011 yağda bir sorun yok gibiydi. lastik basıncına bakmaya fırsat bulamadım bu arada o da sorun olabilir belki... bide göstergelerde yanıp sönen herhangi birşey yok. bir arkadasımda golf var 2010 model. o da daha 10 bin km yi geçmemiştir ama onda da bu problem var. o da o şekilde kullanmaya devam ediyor. dedğim gibi cok rahatsız edici degil ama yine de hissetiriyor kendini.
razzo Mesaj tarihi: Ocak 2, 2011 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ocak 2, 2011 Sorlag said: sorun direksiyonda değilde,sende olabilir. ne bakımdan? =)
Sorlag Mesaj tarihi: Ocak 2, 2011 Mesaj tarihi: Ocak 2, 2011 hani belki çalışmaktan falan kolların yoruluyodur?
SeaGle Mesaj tarihi: Ocak 2, 2011 Mesaj tarihi: Ocak 2, 2011 Lastik havaları olabilir. Bide herkes yaşıyor mu bu duyguyu bilmiyorum da, bana bazen direksiyon çok yumuşak, bazen de çok sert geliyor. Aynı araç, aynı lastikler ve aynı lastik basıncında. Sanırım direksiyona oturmadna önce elinin kolunun zorlanması/rahat olması sonucu oluşan bi his. Öyle bişey olmasın?
razzo Mesaj tarihi: Ocak 2, 2011 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ocak 2, 2011 belki sende de aynı sorun vardır :P
razzo Mesaj tarihi: Ocak 2, 2011 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ocak 2, 2011 internette bakındığım kadarıyla her markada olan bir sorun neredeyse o yuzden belki senin kullandığın araçta da vardır öyle bir sorun :P umarım yoktur tabi.
SeaGle Mesaj tarihi: Ocak 2, 2011 Mesaj tarihi: Ocak 2, 2011 Bilmiyorum belki de :D Zemin ile alakalı da olabilir aslında. Orman yolu falan demişsin, orman yolu ile otoban asfaltı aynı değil. Buna bağlı olarak sürtünmeler ve sürtünmelerden dolayı oluşan tepki kuvveleri de farklı olacaktır. O farkedebilir belki?
razzo Mesaj tarihi: Ocak 2, 2011 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ocak 2, 2011 yok yok orman yolundan sonra da kullandım arabayı şehir içinde falan. eski hafifliği yok. bir ara o orman yolunda cukura girdim, sanki ondan sonra başladı bu problem.
Vulcan_Lionheart Mesaj tarihi: Ocak 3, 2011 Mesaj tarihi: Ocak 3, 2011 direksiyon hidrolik yağı eksilmiş olabilir ve lastik havalari kontrol...
Mr_Hand Mesaj tarihi: Ocak 3, 2011 Mesaj tarihi: Ocak 3, 2011 Bilmiyorum bunda da elektro-mekanik direksiyon mu var, ama arkadaşın golfte o şekilde. hidrolik yağıyla falan alakası yoktu yani. Arabanın akü bitmişti, farkında değiliz tabi; servise götürmüş arabanın direksiyonu yöneten elektronik devresini falan değiştirmişler. Kol gibi girdi tabi. komik olan o sırada tekrar çalıştı direksiyon, ama kısa bi süreliğine. 2 gün sonra yine aynı oldu, aküyü farketti eleman, değiştirdi ve problem ortadan kalktı. Dediğim gibi arabanda bu özellik var mı yok mu bilmiyorum ama anlamanın bi yolu araba park halindeyken çalıştırdığında direksiyonu çevirirsen, farların ve göstergelerin ışığının biraz kısıldığını görüyosun.
paramecium Mesaj tarihi: Ocak 3, 2011 Mesaj tarihi: Ocak 3, 2011 Selam, Sanki bu olay hidroliklerde de oluyor, pompa devreye girdiği için. Saygılar.
dylanN Mesaj tarihi: Ocak 3, 2011 Mesaj tarihi: Ocak 3, 2011 ya lastikleri fazla mı inik? yani ciddi bişey değil belki lastiklerdendir.
SeaGle Mesaj tarihi: Ocak 3, 2011 Mesaj tarihi: Ocak 3, 2011 Hidroliklerde dururken tam tur direksiyon çevirince devir de düşüyor.
razzo Mesaj tarihi: Ocak 3, 2011 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ocak 3, 2011 Mr_Hand said: Bilmiyorum bunda da elektro-mekanik direksiyon mu var, ama arkadaşın golfte o şekilde. hidrolik yağıyla falan alakası yoktu yani. Arabanın akü bitmişti, farkında değiliz tabi; servise götürmüş arabanın direksiyonu yöneten elektronik devresini falan değiştirmişler. Kol gibi girdi tabi. komik olan o sırada tekrar çalıştı direksiyon, ama kısa bi süreliğine. 2 gün sonra yine aynı oldu, aküyü farketti eleman, değiştirdi ve problem ortadan kalktı. Dediğim gibi arabanda bu özellik var mı yok mu bilmiyorum ama anlamanın bi yolu araba park halindeyken çalıştırdığında direksiyonu çevirirsen, farların ve göstergelerin ışığının biraz kısıldığını görüyosun. evet elektro mekanik direksiyon benimkinde de. lastiklere bakma fırsatım olmadı henüz. aküde problem olmasın daha 1 aylık araba =)
prozzak Mesaj tarihi: Ocak 3, 2011 Mesaj tarihi: Ocak 3, 2011 yeni kasa polo ların direksiyonları park manevralarında ilk döndürme esnasında ağırdır. Bunu mu kast ediosn?
razzo Mesaj tarihi: Ocak 3, 2011 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ocak 3, 2011 prozzak said: yeni kasa polo ların direksiyonları park esnasında ilk döndürme esnasında ağırdır. Bunu mu kast ediosn? yok abi tam tersi elektro-mekanik direksiyon sayesinde parkederken baya hafifliyodu direksiyon. zaten seyir halindeyken rahatsız ediyo cok olmasa da. böyle saniyelik aralıklarla değişim oluyo bazen.
synthesizer Mesaj tarihi: Ocak 3, 2011 Mesaj tarihi: Ocak 3, 2011 hea hidrolik degilse, servotronik mi ne o kafadaysa eger, onun beyninde sıkıntı vardır en basiti. belki sinyal verme bile akımı degistirecegi icin aksaklıga sebebiyet veriyodur. opelciler bilir opelin beyninin ne komik oldugunu, herşey elektronik hersey beyinde herşey birbirini bozuyo falan.
Kharon Mesaj tarihi: Ocak 3, 2011 Mesaj tarihi: Ocak 3, 2011 polo direksiyon sisteminde EHPS(electric hydraulic power steering) kullaniyor, servotronic benzer mantikta olmasina ragmen farkli calisan bi sistem. alette hidrolik sizinti/bosluk vs olsaydi sertlik veya olu noktalar kalici olurdu, burdaki senaryoda bazen var bazen yok galiba. problem muhtemelen elektrik kaynaklidir, devir falan dusuyormus yani, kesin farlar da titriyordur direksiyon cevirince vs. ama problemi tespit etmek guc, herhangi bi evresinde olabilir bazi araclar direk akusu bos geliyor, showroom da beklyen araclarin genelinin aku olmus oluyor falan. veya ehps pompasi ariza yapiyordur. sigortalama da problem vardir. sonradan teyp falan takildiysa topraklamada problem vardir vs. ayrica 1500 de ki arac icin niye konusyoruz ki git anahtari kafalarina at yapsinlar. asfdfsd
Öne çıkan mesajlar