Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

spherede sorun


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
sphere inide light olayını ayarlıyamadım en aydınlık seviyee olmasını isyedim ama kap karanlık[hline]
Selam ben Çelik,Arçelik.Ya Sen Kimsin?
Sırrı,Bekçi Sırrı.
Nerelisin?
Erzincan.
İçindenmi?
İçinden.
Mesaj tarihi:
Ordaki sayıyı ne kadar az yaparsan o kadar aydınlık olur.

Oyun içi komutu:

sector.light x

Not: "x" yerine 0-30 arası bir sayı yazın.Sayılar küçüldükçe aydınlık seviyesi artıcaktır.[hline]Shock The Bizkit

Locus&Sylveria Emeklisi
Mesaj tarihi:
saolun birde menuleri nereye yerlestircem pepelek.com/scripts den indirdiğim skill menülerini ? allah rızası için yardım edin[hline]
Selam ben Çelik,Arçelik.Ya Sen Kimsin?
Sırrı,Bekçi Sırrı.
Nerelisin?
Erzincan.
İçindenmi?
İçinden.
Mesaj tarihi:
Her menüdeki, dialogu başlatan itemin scriptini bulup, o itemin scriptinin altına;

ON=@DCLICK
dialog ******

ekliyceksin.

Not: * lere dialogun ismini yazıcaksın.

Örnek:

ON=@DCLICK
dialog d_blacksmith[hline]Shock The Bizkit

Locus&Sylveria Emeklisi
Mesaj tarihi:
off anlamadım elinde hazır varmı birde sen ankaradan mısın[hline]
Selam ben Çelik,Arçelik.Ya Sen Kimsin?
Sırrı,Bekçi Sırrı.
Nerelisin?
Erzincan.
İçindenmi?
İçinden.
Mesaj tarihi:
Pardon cafeden eve geldim bide yemek yedim.Ondan mesajını görücek vaktim olmadı.

Şimdi mesela diyelimki tinkering menüsünü serverına koymak istiyosun.

spherescripts deki sphereitemslerde tinker die arat.Bir tanesinde tinker's tools'un scriptini bulursun [ITEMDEF ile başlayan yazılar yani.script :)

O scripte verdiğim triggerı ayhnen yazman lazım.Tekrar yazıyorum.

ON=@DCLICK
dialog d_********
return 1


dialog d_******** deki ****** ler ise, tinkering menüsündeki dialogtur.yani tinkering menüsü scriptinde dialog d_tinkering diyorsa, ******* yerine tinkering yazman lazım.
Yani d_tinkering.[hline]Locus&Sylveria Emeklisi

The Bizkits
Mesaj tarihi:
nese vazgeçtim ha baksana ben sana telneti versem yaparmısın ?[hline]
Selam ben Çelik,Arçelik.Ya Sen Kimsin?
Sırrı,Bekçi Sırrı.
Nerelisin?
Erzincan.
İçindenmi?
İçinden.
Mesaj tarihi:
bastan anlatsan simdi benim blidğiim script menuleri sphere skill diye yerde ben oraya atıyorum nese du bastan anlatırsan bana anlıyacağımı ümid ediyorum[hline]
Selam ben Çelik,Arçelik.Ya Sen Kimsin?
Sırrı,Bekçi Sırrı.
Nerelisin?
Erzincan.
İçindenmi?
İçinden.
Mesaj tarihi:
anbladımda yerini bulamıyorum simdi sphere skillde eski menu var onun yerinemi atcam ?[hline]
Selam ben Çelik,Arçelik.Ya Sen Kimsin?
Sırrı,Bekçi Sırrı.
Nerelisin?
Erzincan.
İçindenmi?
İçinden.
Mesaj tarihi:
Sphereskill ile hiçbir alakası yokki :)

Şimdiii tamamen baştan anlatıyorum adım adım.

Şimdi tinkering menüsü açıyorsun elindeki.Yani pepelekten çektiğini.Onu açtığında en üstte;

[FUNCTION f_skill_tinkering]
DIALOG d_skill_tinkering

yazar.

Şimdi kapatabiliriz.

Daha sonra C:spherescripts teki sphereitemsb6.scp isimli dosyayı buluyorsun.Onu açıp içinden;

[ITEMDEF 01ebc]
DEFNAME=i_tinker_tools
TYPE=T_TINKER_TOOLS
WEIGHT=2
CATEGORY=Items by Professions
SUBSECTION=Tinker
DESCRIPTION=Tinker's Tools
SKILLMAKE=TINKERING 35.0,t_tinker_tools
RESOURCES=4 i_ingot_iron

yazılı dizini buluyorsun.Ve bu dizinin sonuna,

ON=@DCLICK
DIALOG d_skill_tinkering
return 1

ekliyorsun.Yani script,

[ITEMDEF 01ebc]
DEFNAME=i_tinker_tools
TYPE=T_TINKER_TOOLS
WEIGHT=2
CATEGORY=Items by Professions
SUBSECTION=Tinker
DESCRIPTION=Tinker's Tools
SKILLMAKE=TINKERING 35.0,t_tinker_tools
RESOURCES=4 i_ingot_iron

ON=@DCLICK
DIALOG d_skill_tinkering
return 1

halini alıyor.Daha sonra kaydet diyerek dosyayı kapatıyorsun.Ve böylece tinkering menün kullanmaya hazır hale geliyor.

Diğer menüleride bu örnekten yola çıkarak kendi kendine çalışır hale getirebilirsin.[hline]Shock The Bizkit

Locus&Sylveria Emeklisi
Mesaj tarihi:
cok tesk ederim arkadasım birde carpı nasıl yapcağımı soylesene yane nereye ne eklicem cok saooool[hline]
Selam ben Çelik,Arçelik.Ya Sen Kimsin?
Sırrı,Bekçi Sırrı.
Nerelisin?
Erzincan.
İçindenmi?
İçinden.
Mesaj tarihi:
mesela bir bowcraft menusu, ne ile acılır? dagger la acilsin.

Simdi nasıl yapacağımıza gelelim.
Sanırım dagger "sphereitemb3.scp" nin içindeydi oradan dagger' ı buluyoruz ve en alta, altakileri ekliyoruz .


on=@targon_item //secilen bir item ise...
if (=i_log) //eğer secilenin id si "i_log" ise...
src.dialog d_bowcraft //bowcraft menusu acilsin....
return 1//basa dönsün (olay bitsin)
Mesaj tarihi:
Np.

Yalnız şunu bilki herşeyde bir yerden sonrası senin yapman gereken iştir.Birazda kendin bulmalı, kendin uğraşmalısın.[hline]Shock The Bizkit

Locus&Sylveria Emeklisi
Mesaj tarihi:
sphere 55i yi kurduk.
scripts klasorunun içindeki "sphereitem3.scp" 'in içine giriyoruz...

Oradan bir arama yapacaz, aratacağımız kelime "0f51" (Tırnaklar yok :D )

Dagger i bulduk simdi....alltaki "HITPOINTS={31 40}" in HEMEN ALTINA...
ASAĞIDA VERDİĞİMİ EKLİYORSUN... (!)

on=@targon_item //secilen bir item ise...
if (=i_log) //eğer secilenin id si "i_log" ise...
src.dialog d_bowcraft //bowcraft menusu acilsin....
return 1//basa dönsün (olay bitsin)
Mesaj tarihi:
yaw mesela carpın saw ile açılmasını istiyorum soyle yaptım
ON=@DCLICK
DIALOG d_skill_carpentry
return 1
yaptım olmadı

[Bu mesaj mastermage tarafından 08 Şubat 2003 21:53 tarihinde değiştirilmiştir]
×
×
  • Yeni Oluştur...