forgiver Mesaj tarihi: Aralık 5, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 5, 2010 kaskodan değişen parça paslanırsa değşim, boya vs. yapılır mı garanti süresi ne kadardır Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
synthesizer Mesaj tarihi: Aralık 5, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 5, 2010 kaskonun degil yapan yerin sagladıgı garantiye baglidir muhtemelen, gerci kasko da orayla calisarak bu riski almis denebilir Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
forgiver Mesaj tarihi: Aralık 6, 2010 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 6, 2010 yetkili servis, kaputu değiştirmişlerdi komple. faturası vs. si var. altında 2 tane ufak delik var ordan biraz çürümüş, işçilikden dolayı zaten götürecektim değişen parçanın bu tip bir garantisi varsa daha çok işime yarar Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Aralık 6, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 6, 2010 Selam, Yetkili servislerin her türlü müdahalelerinin bir garantisi var diye biliyorum. Yalnız bu sürenin 1 yıl olduğu aklımda kalmış. en düşük garanti süresinini yasal olarak 2 yıl olmasından dolayı 2 yıl da olabilir. Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
forgiver Mesaj tarihi: Aralık 9, 2010 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 9, 2010 said: Başvurunuzla ilgili belirtmek isteriz ki RENAULT Yetkili Servisleri tarafından yapılan bakım ve onarımlarda kullanılan orijinal Renault parçalar ve yapılan tüm onarımlar, parçanın satışından veya üretici firma önerilerine uygun yapılmış onarım tarihinden itibaren aşagıda belirtilen süre ve kilometreler için Yedek Parça ve Onarım Garantisi kapsamındadırlar. Binek araçlar : 2 yıl veya 60.000 km (hangisi önce dolarsa) Ticari araçlar : 2 yıl veya 100.000 km (hangisi önce dolarsa)Ayrıca satış sonrası ürün ve hizmetlerimiz ile ilgili yöneltmiş olduğunuz sorularınıza, aracınıza ait bazı detaylı bilgilerle (şasi no, ekipman seviye kodları...) birlikte bakım/onarım, yedek parça kataloğu gibi belli bir dokümantasyon çerçevesinde, servis uzmanlığı kapsamında yanıt verilmesi gerekmektedir, bu doğrultuda başvuru konunuzla ilgili olarak yetkili bir Renault servisine danışmanızı tavsiye ederiz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar