Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Arms Vs Fury (PvP)


solidhammer

Öne çıkan mesajlar

Furyde rage sorunu yalnızca ne zmn oluyor biliyormusun mesala kendi hitime göre söylüyorum (ki kaba bi hesapla furynin armsa göre daha fazla rage gaini olduğunu hesaplamıştık) %12x%12 miss aymı anda denk gelirse ayrıca dediim gibi stun diminshedlar armsı çok etkiliycek ben throwdown yiyipte acı çektiğimi hatırlamıyorum. ayrıca interceptin 4 saniye stunı, heroic furyle root/snareden çıkıp birdaha intercept atmak paha biçilemez. Arms vs fury sngle olarak bakıyosan olaya beni arms olarak duelde alan göremedim belki denk gelmemişimdir, arena veya bg de diyorsan dahada rahatım.

Ama illa fury ezer demiyorum armsa göre arenada, kendi gözlemime göre gelicek patchden sonra illa arms oynanmalı olayı iyice kalktı gözümde.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Juggernaut 5 sn Charge süresi uzatmayacak artık. Rapid Charge glyphi ile birlikte Charge CD'si 13 sn gibi bir şey olacak. Charge stun süresi de 3 saniyeye çıkacak.

Juggernaut nerfü ile Intercept'i shared CD'ye sokmaları Warrior'un abartılı stun lock olayını kaldırmak. Charge, TD, Intercept yapama diye.

HS'ye gelen nerfün yanında Lambs to the Slaughter ve Mortal Strike'a gelen bufflar da var. Hele LttS baya baya abartılı bir buff olacak ve HS'nin nerfünü kapatacak gibi geliyor bana. Tek problem target switch anında Warrior'un çıkardığı saçma burst yavaşlatılmış olacak. Yalnız arkasında dispeller ile targetının üstüne kalmaya devam eden Kollar Savaşçısına gelecek QQlara hazır olun bence.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Problem blizzardın mobility için tüm warriorları furye mecbur bırakması zaten. Kimse kötü demiyor furye pvp için ama arms kadar stabil bir tree değil pvpde.

Demek istediğim arms ile ne zaman ne vuracağını hemen hemen kestirebiliyorsun açtığın Cdler ile. Fury ise tam bir muamma. Adam gibi pvp armora hit kasamıyacağından 3 saniye içinde 50 k damagei mı vericeksin yoksa ragesiz mi kalıcaksın belli değil. Fury benim için arada bir keyif için oynanır BGlerde yanımda healer arkadaşlarla ama açıkçası devamlı oynamak zorunda kalmak istemyiorum. Fakat bu nerfle birlikte arenada insanları furye mecbur bırakıyorlar.

Tüm warriler furye dönünce yine QQ yu basıcak diğer classlar kaçamıyoruz diye ki, fury ağaçının mobility daha yüksek 40 saniye leap+heroic fury+intercept ve interceptin +1 sn stun glypi ile. CS+Raging Blow ile. Daha saçma sapan damageler görüp yine forumlar dolup taşar.

Çözümü de basit aslında, intercept değişikliği yerine buglı heroic leapi ve hatta üstüne inner ragei alsınlar ikisnin yerine defansif bir skill eklesinler gayet yerinde bir değişiklik olur.

6 senedir charge+intercept stance dance kombosuyla yaşamış bir warrior olarak birçok nerf gördüm ama böylesine saçma bir değişikliği hiç görmemiştim. Umarım live servera geçmez bu değişikliklerin hepsi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

buarada fury warrioru en az 1 ay kadar önyargısız oynarsanız (özellikle armsa çok alışkın olanlara söylüyorum) hiçte öyle sanıldığı kadar ah şurda vuramıyorum miss miss rage yok fln olmuyor yani. Ukalalık olsun diye sölemiyorum ama l2p fury, rage kontrolü bambaşka ve alıştığında problem yaratmıyor. Bikere shoutları 30 saniyede bir atıp 30 rage alıyosun ikincisi total de armsa göre daha yüksek bi rage gaini var. Tek problem double miss denk gelirse ama onada yerinde kullanılan shoutlar, veya rage harcamayan skille gcd harcayıp bi sonraki white hitle yola devam etmek gerekiyor (buarada 45k heroic throw critlediğimi gördüm avarage 25-30k crit) bide heroic leap'e fix gelirse daha bişey istemiyorum. %60-65 hp dolduran enraged regeneritoun deathwish recklessnes Daha da bufflanan raging blow hepsi vazgeçilmezim oldu.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Yanlız şöyle bir durum var. Bahsedilen 30 sn de bir +10 rage li shout muhabbeti arms talent gittiğindede alınıyor zaten. Ayrıca interceptin 15 sn oluşundan bahsediliyor fakat 20+25 olsada çift charge + throwdown dan bahsediyoruz burada. Gördüğüm kadarıyla sadece birkaç kişi bahsetmiş colossus un resetlendiğinden ki bu sıkça olan birşey. Colossus göz ardı ediliyor sanki ama bir çok durumda warrior u kurtaran özelliktir o kanımca. Helede dotları bırakıp ayı olmuş ölümünüzü bekleyen bir feral druide colossus ardından 30k o.p atmak ayrı bir tad. Fury warrior kötü diyemem hatta arkasında healer varsa BG de tadından yenmez. Ancak arena veya 1v1 durumlarında Arms a pekde yaklaşabileceğini düşünmüyorum. Adını hatırlamıyorum kusura bakma konuyu açan arkadaş bladestorm u heroic fury ile kıyaslamış ama bladestorm eskisi kadar parlak görünmesede birçok durumda halen en kral işleri yapabiliyor. Özellikle blinkini harcatıp İce block a sokabildiysen bir mage i tadından yenmiyor. Mastery ve Stance dance olayı tambir muamma zaten. Stance dance her halukarda yapılması gereken birşey ama 2 macroya bakar 2 saniyeni almaz. Mastery olayında ise PvP de fury nin arms a yaklaşma payı yok kanımca. Efsane bir masterymiz var arms da.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Charge ve throwdown dminished reduce olucak stunda biliyorsundur, çift charge dediğini anlayamadımda intercept gg artık armsta. 3 saniye charge + 3.75 throwdown. Mage faktörüne değinirsek Furynin armsa göre 10 kat daha efektif olduğunu söliyebilirim 1v1 de. Bladestormla heroic furyi karşılaştırmamın nedeni snare roottan çıkarması ki %70 bunun için kullanılıyor. Evet 6 saniye magein novasına freezine immune oluyorsunda sanmıyorum ben azıcıkta işini bilen magee bladestormla 6 saniye dmg yapabi (çift ice block arada zaman var tabide blink vs heleki 14 saniyede bi charge atabildiğin için blinkide ben olsam ya çok rahat bladestorma saklarım).

30 saniye shout ve +10 rage konusuna gelirsek allah aşkına 2 talent ona harcıycak arms varmı piercing howlu aldıktan sonra 1 talent kalıyor Armsta gerekli talentlara verdikten sonra onuda gidip kimse shouta harcamaz yani arms için daha önemli talentlar varken. Gerçi belki artık HS %35 nerflendiği için %15 crit alnmaz diycemde genede Deadly calm açıkken seve seve gene arms Heroic strike kullanıcak %15 crit ve ardından %100 crit gözardı edilemez.

Son olarak masteryi nekadar kasabilirsin ki bütün statları ressilence a harcarken pvp gearda %8 hit cap en az 14-16 expertise soft cap e pvp yapıyosun mecburen birazda crit kasıcan en az %15-17. üstelik düşük critinden dolayı %20 şansla gelen yani 5 vuruştan 1inde %100 wep dmg critlemessede komik vuruyor. Kötü demiyorum güzel masteryi ama açıkcası bana göre çok da iyi değil.

Furynin masterysini ezer demişinde (ki gene tartışılır)bence furynin ki oldukça iyi %50-60 arası daha güçlü bir enreged regeneration (ki arenada öyle yerlerde kurtarıyorki defansive stance a geçip shieldwalla birlikte kullanınca) ayrıca masteryi ragingblowuda aynı oranda güçlendiriyor ki RB çok çok sağlam vuruyor. 2.4dkda bi 30 saniye açtığımız deathwish %32-35 dmg artışı sağlıyor buda nerdeyse yüksek ressilence ı sıfırlıyor anlamına geliyor. Hele birde %9 şansla proclıyan enragein %16 dps artışı sağlaması ve bunların hepsinin masteryden etkilenmesi Masteryi oldukça önemli kılıyor.

Hala söylüyorum fury>arms demiyor ki belkide haklı olabilirsiniz 2.2k+ ratingte arms>furyde olabilir ve belkide bende mecbur kalıp armsa geçicem ama fury kısa sürede armsa göre 1.5 kat güçlü nukü olsun uzun combatta targetın yakınında kalabiliyorsa (dispellerle freedomla cart curt) arms kadarda güzel dps yapabileceğine inanıyorum. Şuanda ara verdim wowa 1 ay kadar geri döndüğümde yüksek ratinglere geldiğimde yeniden değerlendiricem kısmetse. Ama gerek dayanıklılık gerek dps gerek nuke oldukça sağlam fury. Tek düşüncem belkide dediğiniz gibi oyun uzayınca trinketler cddeyken critick yerde atılan throwdown ve açılan deadlycalm fark yaratıyor olabilir onun dışında eminim ki fury ftw.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

abi zaten juggernaut nerfinin atılma sebebi charge, intercept, throwdown ile çok fazla oyun bozup mobil olmasaydı warriorun.

charge+throwdown üst üste atmayacaksın zaten, dr rogue stunlarını bile etkilerken (cs+ks yok artık) warriorun atması saçma olurdu. ama charge'ın stun süresinin uzaması td'yı cc olarak kullanmaya da olanak sağlayacak. arenada yalnız değilsin sonuçta. kill'e giderken sırtındaki rogue u stun edip healerına charge atabilirsin misal. stunlock yapmak gibi bir işlev ve amaç yok yani ortada.

arms her türlü arenada tercih edilecek talent olacak yine bence. daha önce de dediğim gibi arena ortamında rng den ziyade senin kontrolünde çıkan damage çok daha önemli. nerede ne vuracağını kestiriyorsun armsda td, deadly calm vs ile ki col. smash cd resetlemek paha biçilemez bir talent.

bir de arms'a mastery kasmak zor diyorsan fury'e hit kasmak çok daha zor derim ben de. doğru düzgün rage alabilmek için hit gem abanıp reforgelamak bile gerekiyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ayrıca ben armsta masteryi kasmak zor demedim, masteryi kasmak pvp de zor dedim. Çünkü armsın critide oldukça düşük furyde gene %7 crit alıyorsun talenttan. Masteryi iki spectede biraz kasılır yani primary stat değil. Hit konusunda da %12 missim var oldukça rahatım ama bi kaç pve itemını kaldırmak zorunda kalınca %15 e fln çıkıcaktır miss. 2x2H taşıman birazda olsa stat toparlamanda yardımcı oluyor 2H lardan birini hit ve crit veren PvE epic silahı kullanırsan büyük ölçüde sorunu hallediyor. Ve ileriki Gearlarda hit,expertise vbz yüzde ile alakalı statlar daha kolay toparlanacağından hitin negatif yönü git gide azalıcaktır.

Edit: benim statlardaki şuanki seasona göre furydeki izlenimim şu; %15 altında miss %20 crit 14-15 expertise gayet yeterli gerisi ressilence ve str. Talenttan %7 crit ve specten %3 hit geldiğini düşünürsek ve hitide hardcap yapma zorunlulğu olmadığıdını(tabi buda tartışılır) armstan çok da fazla stat sıkıntısı çekmiyoruz demektir 1 fazladan 2H silah statlarınıda ekleyince.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Arms

* Heroic Strike now scales from 93% of Attack Power, up from 75% of Attack Power.

Fury

* Cleave now scales from 45% of Attack Power, down from 56.2% of Attack Power.
* Bloodthirst now scales from 80% of Attack Power, up from 62%.
* Raging Blow now deals 145% weapon damage, up from 80%.
* Unshackled Fury now Increases the benefit of abilities that cause or require you to be enraged by 44.8% (up from 37.6%). Each point of Mastery increases enrage effects by an additional 5.6%. (Up from 4.7%)

OMFG owned
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Mastery kasmak cok zor deil gayet senin hit i 2 item deiştirip 2 reforge yapman gibi kasılıyor aslında ve gayette kullanışlı. Crit den bahsediorsn ama OP gibi bir skill varken crit sorunu yok arms warrior un. Alan kalmamış diyorsun ancak ben gayet alıyorum shout improve layan talent ı çoğu yerde can kurtarıyor verdiği rage.Kaldıki almasa bile Arms da rage sıkıntısı yok gibi birşey. Bunun yanı sıra bladestorm u sadece roottan kurtulmak için kullanan warrior a warrior demem. Çok extrem durumlar olmadıkça. Mage biraz biliyorsa demişsinde. Gelicek patch le pek mümkün olmıcak gibi görünüyor ancak şuanki charge + intercept muhabbeti varken bilen bi warrior her türlü blinki harcatıyor. Şahsen 2 sene mage de oynattım ama iyi olan bi warrior sana onu bi şekilde harcatmayı başarıyor. Fury nin burst u güzel katılıyorum sana ancak bir rogue a feral a karşı dodge atmaktan perişan oluyor. Ayrıca fury nin mage e karşı daha efektif olduğunu söylemişsin. Kastın heroic fury ise kendi-peti-üstündeki barrier i kırıldıgında nova atan bi class a karşı 30 snde bir atılan heroic furynin anlamı 0 dır. Daha shatter var ring var vs..
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Heroic fury sadece intercepti sıfırlamıyor novadanda çıkarıyor o yüzden charge + intercept + 1 snare/rootan kurtulma + interceptin oluyor early combatta. HF yi kullanıp direk intercepti kullanırsan ztn pek anlamı yok intercepti erişemediğin durumda kullanıcaksın araya heroic leapide sıkıştır rootan çıkıp intercepti hemen atma yani

Üstelik olay sadece mobiltyde değil Armsta OP critliyor evette sen önce rend koyucan üstüne colossus atıcan üstüne mortal atıcan üstüne op hepsi arasında gcd var zaten kısıtlı duruyorsun adamın yanında. Bi heroic strike gcd de değil onunda dmgi %35 düşücek. Yani armsta adamın yanında durman lazım en az bi 6 saniye ki dmg yapmaya başlayabil. Ama mage gibi extreem bi targetta colossusla bile uğraşmayıp (sonuçta %20 dmg artışı olucak ama adamın yanında kalamıyorsun pek) recklessnes deathwish açıp (uygun yerde tabi ve adamın yanında olman gerekmiyor bunları açmak için) dibine yapıştınmı RB(inanılmaz bufflanmış 4.0.6da)+HS instant yapıştırıp üstüne bloodthirst vurdunmu inanılmaz can yakıp adamı paniğe sokuyorsun ztn Recklessnes debuffından da kuryuluyorsun ondan sonra oyun mage i yakalıyıp son vuruşları yapmaya kalıyor. Furynin burstü sadece yüksek hasarları değil kısa zamanda targetın melee rangeinde azda kalıyor olsan yapabilmesi.

Rogue ve feral konusunda da (daha da bufflanmış masteryi ve dolayısıyla Enraged regen) enraged regen açıp defansive stanceta cdleri harcatınca adama heroic leap+ intercepti koydunmu oyun alehine dönüyor. Evet dodge problem ama o 4 saniye stunda adamın anasını ağlatıyorsun. Bu olayı rogue eveasin açtığında yapıcaksın. Full canla ve 4 saniye stunla rogue stealth değilken ve cdleri harcamışkenki gibi başlıyorsun. Sonra dismantle ve disarm yediğinde yada shadow priden disarm (artık hepsi 4 saniye gerçi pvp4 set bonusuyla) sen elinde silah yokkende ap bazlı Bloodthirstü vurabiliyorsun. Son olarakta defansive stance a geçtiğinde zor durumlarda gene main handinde 2h silah ve off handinde shield oluyor RB dışında herşey aynı vuruyor nerdeyse. Evet furynin armsa göre zor yanları var ama daha iyi yanlarıda var.

Biton yazdığım bu wall of textlerde şunu anlatmaya çalışıyorum fury sanıldığı gibi armstan kötü olmadığını düşünüyorum sadece "farklı".
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...