moriQ Mesaj tarihi: Kasım 2, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 2, 2010 bugün accent era yı satıp eski arabamız astra nın 2008 model ini aldık. araç 1,3 cdti nb (sedan) enjoy paket ve siyah. eski astrada radyo nun kodu vardı. akü değiştirince falan çalışmıyordu. bunlarda varmı. vermediler çünkü. lastik basınçları nedir ? dizel ilk kullanıyorum. devir aralığı ne olmalı, nasıl kullanmalı. park sensörü var nası kullanılır. geri vitese takınca bi ses geliyor ama arkadaki arabaya yaklaşınca ötmüyor. ayarımı vardır yoksa arızamı ? siyah araç için boya koruyucu falan oluyordu. bunların maliyeti nedir. kışın yaptırmak mantıklımı ? şimdilik aklıma gelenler bunlar. şimdiden teşekkürler. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ispatipapaz Mesaj tarihi: Kasım 2, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 2, 2010 moriQ said: park sensörü var nası kullanılır. geri vitese takınca bi ses geliyor ama arkadaki arabaya yaklaşınca ötmüyor. ayarımı vardır yoksa arızamı ? şimdiden teşekkürler. park sensörü vitesi geriye taktığımızda çalışmayabaşlar, eğer böyle olmasaydı trafikte zırt pırt ötebilirdi. Vites geriye takıldığında park sensörü çalıştığına dair bir işaret vericektir(o bahsettigin ses gelicek ama susucak sonra) ve tamponda bulunana sensörler yakında bişi tanımlarsa bu sesin şiddetine göre sana bildirilir. ses çok az aralıklarla duyuluosa uzak çok sık bipliyorsa yaklaşıosun demektir ve son 10 cm fln kalınca dıııııt die öter (daha fazla yaklaşma manasında) bunun haricinden birşey olmuşşsa arıza vardır gidip göstermeni tavsiye ederim. sanayide 10dkda yaparlar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Tenekeadam Mesaj tarihi: Kasım 2, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 2, 2010 1,3 cdti corsayı, 2,5-4 arası kullanıyorum ben. Canavar gibi motor. Hayrını gor Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
nomsaR Mesaj tarihi: Kasım 2, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 2, 2010 dizel araçta 3.5 devirden aşağı düşmüyorum özel durumlar hariç. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Kasım 2, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 2, 2010 dizel araci o kadar bagirtmaya ne gerek var? max tork araligi zaten 1800-3500 , cdti biraz daha basincli/devirli bir motor oldugu icin 4000 lere kdar cikiyor teneke nin dedigi gibi. ama 3500 un altina indirmiyorum resmen overkill. performansli kullanimda 2500-4000 ideal, onun disinda sakin ama uyuz olmayan bi sekilde gitmek icin ise 2000-3500 ideal. yeni aracin da hayirli olsun, kazasiz belasiz kullanman dilegiyle. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Tenekeadam Mesaj tarihi: Kasım 2, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 2, 2010 turbolu motor bunlar. bassan basarsın,otobanda falan 160+ hızlarda 4k'nın üzerine çıkıyorum yoksa gerek yok. Zaten hızlanma gerekince yolda bırakmıyor araba seni Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Kasım 2, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 2, 2010 zaten yolda birakmamasinin sebebi tork bandinin turbo yuzunden alcak olmasi. yoksa devirlenmesinin sebebi turbo degil. zaten aracin performans ve tork bandina bakacak olursaniz 2500 den sonra tork da belirgin azalma, 4000 den sonra beygir olarak azalma okunabiliyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
moriQ Mesaj tarihi: Kasım 2, 2010 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 2, 2010 saolun park sensörü için dalmak gerekiyormuş tabiri caizse. zaten benzinliyide 2-4 arası kullanıyodum devarm onada. lastik basıncıyla boya koruma kaldı sadece. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Kasım 2, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 2, 2010 lastik basinci opel de nerede yaziyor bilmiyorum, ama surucu kapisini acinca kapi icerisinde veya mentesenin orada, benzin kapaginin icinde, veya stepne halisinin altinda bir etikette yaziyordur. ayrica el kitabinda da ayni etiketten olmasi lazim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
synthesizer Mesaj tarihi: Kasım 2, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 2, 2010 boya koruma, boyayı korumaktan ziyade, pasta ve cila için yaptırılmalı. cidden farkını görürsün. maslak meguiarsı dene derim. pazarlıkla ciddi fiyat kırabilirsin. malzeme gideri 40 lira aşağı yukarı o işlemin. ona göre fiyat kır :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Kasım 2, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 2, 2010 bilmedigim icin soruyorum; malzemeye kar dahil mi yoksa adama maliyeti mi budur? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
synthesizer Mesaj tarihi: Kasım 2, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 2, 2010 işçilik haricinde malzeme gideri bu Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Kasım 3, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 3, 2010 Selam, Sonax'da kampanya var. Nano boya koruma falan yapıyorlar ve 250TL gibi bir ücreti vardı. Yanında su kaydırıcı uygulaması ve lastik paspas veriyorlarmış. Siyah boya dert kaynağı resmen :) Lastik basıncı için ölçüyü bilmek gerekli. Yaklaşık bir değer söylenebilir ama en doğrusunu aracın kitapçığında bulabilirsin. Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar