Cassiline Mesaj tarihi: Ekim 4, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 4, 2010 Yakın bir arkadaşımın Dell laptop'ı bozuldu, ben ilgileneceğim tamiriyle. Dell'in garanti servisi için yurtdışını aramak gerekiyor. Aradım bugün, prosedürü sordum, öncelikle telefonda yardım etmeye çalışacaklarını, ardından çözüm bulunamazsa teknik servise gönderileceğini söyledi, sonra da "Tornavidanız var mı yanınızda? Ram'leri ve Hard Diski deneyeceğiz" dedi. Ben direkt olarak "Laptop'ı kendim açarsam garanti kapsamı dışında kalmaz mı?" diye sordum ama belli parçalar için kullanıcının bu işlemleri yapabildiğini söyledi. Şimdi adamın söylediği mantıklı, ram'lerden veya hard diskten kaynaklı olabilir problem, onu geçtim, Dell gibi bir firma şirket politikası olarak "Ehehehe sen açtın laptop'ı garantisi gitti" gibi bir kafada olamaz diye düşünüyorum. Yine de emin olmak istiyorum, var mıdır Dell'in teknik desteğini kullanan? Garanti konusunda sıkıntı çıkarıyorlar mı? Servise göndermemiz durumunda hızlı bir şekilde ilgileniyorlar mı? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
kertenkel Mesaj tarihi: Ekim 4, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 4, 2010 dell müşteri hizmetleri eve teknik servis yolluyor, neden yurtdışını arıyorsun ki? hayır yani adamlar randevuyla evine teknik servis yolluyor, ne kasıyorsun? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cassiline Mesaj tarihi: Ekim 4, 2010 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 4, 2010 Kastığım falan yok, Dell'in sitesine girince uluslararası bir numara veriyor teknik servis için, aradığımda da bu tornavida muhabbetini yaptılar işte. Standart prosedür bu mudur diye merak ettim ben de. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
kertenkel Mesaj tarihi: Ekim 4, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 4, 2010 dell'in garanti ve teknik servisinden iyisi yok dediklerini yap, garanti gitti eeheueh diye bişi yok dell'de benim dell laptopta işlemci üstünde kendi alıp taktığım copper heatsink+farklı fan varken gelip anakartı komple değiştirdiler. gelen eleman 10dk'da kasayı komple açıp anakart değiştirip, geri toplayıp gitti. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Absolut Mesaj tarihi: Ekim 5, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 5, 2010 Yurtdışını aramana gerek yok. Yerli servisi canavar gibi DELLin. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
di Mesaj tarihi: Ekim 5, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 5, 2010 Abi DELL o kadar iyi ki bu konuda, aradiginda senin gitmene bile gerek kalmiyor, adamlar birini gonderip yaninda hallediyorlar. Yurtdisini aramak gerekebiliyor bu arada evet ama ucretsiz bir hatlarinin da olmasi gerek. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cin Ruhi Mesaj tarihi: Ekim 5, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 5, 2010 Kasanın service tag'ından hangi şirketten servis alabileceğini öğren, atıyom koç sistem. Onlar gelip çözerler problemi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Marinero Mesaj tarihi: Ekim 5, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 5, 2010 bu dell harbi böyle mi çalışıyor ya :) bilmiyordum ve şok oldum.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar