Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Dell Garanti Servisi


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
Yakın bir arkadaşımın Dell laptop'ı bozuldu, ben ilgileneceğim tamiriyle. Dell'in garanti servisi için yurtdışını aramak gerekiyor. Aradım bugün, prosedürü sordum, öncelikle telefonda yardım etmeye çalışacaklarını, ardından çözüm bulunamazsa teknik servise gönderileceğini söyledi, sonra da "Tornavidanız var mı yanınızda? Ram'leri ve Hard Diski deneyeceğiz" dedi. Ben direkt olarak "Laptop'ı kendim açarsam garanti kapsamı dışında kalmaz mı?" diye sordum ama belli parçalar için kullanıcının bu işlemleri yapabildiğini söyledi.

Şimdi adamın söylediği mantıklı, ram'lerden veya hard diskten kaynaklı olabilir problem, onu geçtim, Dell gibi bir firma şirket politikası olarak "Ehehehe sen açtın laptop'ı garantisi gitti" gibi bir kafada olamaz diye düşünüyorum. Yine de emin olmak istiyorum, var mıdır Dell'in teknik desteğini kullanan? Garanti konusunda sıkıntı çıkarıyorlar mı? Servise göndermemiz durumunda hızlı bir şekilde ilgileniyorlar mı?
Mesaj tarihi:
Kastığım falan yok, Dell'in sitesine girince uluslararası bir numara veriyor teknik servis için, aradığımda da bu tornavida muhabbetini yaptılar işte.

Standart prosedür bu mudur diye merak ettim ben de.
Mesaj tarihi:
dell'in garanti ve teknik servisinden iyisi yok

dediklerini yap, garanti gitti eeheueh diye bişi yok dell'de

benim dell laptopta işlemci üstünde kendi alıp taktığım copper heatsink+farklı fan varken gelip anakartı komple değiştirdiler.

gelen eleman 10dk'da kasayı komple açıp anakart değiştirip, geri toplayıp gitti.
Mesaj tarihi:
Abi DELL o kadar iyi ki bu konuda, aradiginda senin gitmene bile gerek kalmiyor, adamlar birini gonderip yaninda hallediyorlar.

Yurtdisini aramak gerekebiliyor bu arada evet ama ucretsiz bir hatlarinin da olmasi gerek.
×
×
  • Yeni Oluştur...