razzo Mesaj tarihi: Eylül 18, 2010 Mesaj tarihi: Eylül 18, 2010 Vw polo 1.4 benzinli motor dsg şanzman icin sıradayom ama internette okudugum kadarıyla bazı insanlar DSG den pek de memnun degiller. 5 bin km yi geçmemiş arabalardan gelen takırtı sesleri kullanıcılarını baya gıcık etmiş gibi gözüküyo. 2011 pololar için durum nedir bilgisi tecrübesi olan varsa paylasırsa sevinirim. hevesim kırılmıs durumda okuduklarım sebebiyle. olmadı manuel secicez yapıcak bişi yok... tesekkürler.
Aldarion Mesaj tarihi: Eylül 19, 2010 Mesaj tarihi: Eylül 19, 2010 DSG mükemmel bir teknoloji. Ayrıca yeni bir teknoloji sayılmaz artık, VW bütün sıkıntılarını çözmüştür bugüne kadar... 8ms lik vites değişimleri sunuyor, Ferrari'nin F1 şanzımanından daha hızlı yani. Zaten ferrari BMW falan da dsg teknolojisine geçti... Vites geçişleri hissedilmeyen, benzin tüketimini manuel şanzımandan daha da azaltan harika birşey yani o yüzden hiç tereddütün olmasın
Esh Mesaj tarihi: Eylül 19, 2010 Mesaj tarihi: Eylül 19, 2010 forumlarda dsg nin 60-80k aralığında kömürleri bitip sizi yol ortasında bıraktığını söyleyenler var. ama bahsedilen kömürün nerede ve hangi amaçla kallanıldığını bilmiyorum. bir de vites geçişleri bi süre sonra tak tuk ses yapmaya başlıyomuş sanırsam. Tahminimce torku yüksek arabalarda kullanılan dsg nin biraz zayıf kalması olabilir. ama cift kavramalı şanzuman artık otomatik vites standardı olmak zorunda.
Esh Mesaj tarihi: Eylül 19, 2010 Mesaj tarihi: Eylül 19, 2010 ford da powershiftli araçları sürüyor 2011 başında piyasaya. tiguan düşündüm bi ara, ama baktım ki hala tiptronik koyuyolar 6-7 ileri dsg yerine o nedenle kuga almaya niyetlendim gibi.
paramecium Mesaj tarihi: Eylül 19, 2010 Mesaj tarihi: Eylül 19, 2010 Selam, Kömür nedir abi ya?!? Balata deseler anlarım :) Saygılar.
Esh Mesaj tarihi: Eylül 19, 2010 Mesaj tarihi: Eylül 19, 2010 ewet abi ne alaka kömür çözemedim. klasik tamirci sıkışlarından olabilir.
Kendercik Mesaj tarihi: Eylül 19, 2010 Mesaj tarihi: Eylül 19, 2010 Otomobil dünyasının en güzide lisanı Türkçedir. "Kömürler bitti kanka"
barnacle Mesaj tarihi: Eylül 19, 2010 Mesaj tarihi: Eylül 19, 2010 Esh said: ford da powershiftli araçları sürüyor 2011 başında piyasaya. tiguan düşündüm bi ara, ama baktım ki hala tiptronik koyuyolar 6-7 ileri dsg yerine o nedenle kuga almaya niyetlendim gibi. sen hala araba almadın mı ya sdfd
razzo Mesaj tarihi: Eylül 19, 2010 Konuyu açan Mesaj tarihi: Eylül 19, 2010 dsg nin vites gecislerindeki basarisi tartisilmaz ama ilerde sirf bu sanzuman yuzunden arabadan takir tukur sesler gelirse arabadan sogurum diye korkuyorum. Ayrica polo dsglerde hill holder olmadigi icin yokusta kayma problemi de var. Buna ragmen hala dsg mi almaliym bilmiyorum...
Esh Mesaj tarihi: Eylül 19, 2010 Mesaj tarihi: Eylül 19, 2010 barnacle said: Esh said: ford da powershiftli araçları sürüyor 2011 başında piyasaya. tiguan düşündüm bi ara, ama baktım ki hala tiptronik koyuyolar 6-7 ileri dsg yerine o nedenle kuga almaya niyetlendim gibi. sen hala araba almadın mı ya sdfd yok ya almadım. bi de sürekli karar deiştiriyorum asdfsa. henüz overallda beklentimi karşılayacak bişi bulamadım.
synthesizer Mesaj tarihi: Eylül 19, 2010 Mesaj tarihi: Eylül 19, 2010 o takır tukur sesler 7 ileri kuru kavrama dsglerde kronik gibi bişey, %50 ihtimalle oluyo neredeyse. yavas hızdan tumseklerden gecerken şakırtı diye de anılıyor aynı problem. ama sesten başka bi etkisi yok.
Aldarion Mesaj tarihi: Eylül 19, 2010 Mesaj tarihi: Eylül 19, 2010 Bende var o ses. Hiçte abartıldığı gibi değil. Camlar kapalı gezersen duymazsın bile. Camın açıkken kulağın ısırıyor bir tek ama rahatsız edici bir ses değil... Mekanik tıkırtı... Bu kadar teknolojik araba da da olsun bi zahmet.
prozzak Mesaj tarihi: Eylül 20, 2010 Mesaj tarihi: Eylül 20, 2010 Geçen sene Eylül ayında sıfır km 1.4 dsg Polo aldım annemlere. Şuanda 23bin Kilometrede herhangi bir sorun yok. Geçen haftalarda arabayı bozcaada ya kadar kullanıp geri geldim. Yolda herhangi bir sorun yaratmadı. Oldukça da keyifli.
Öne çıkan mesajlar