Sparkcaster Mesaj tarihi: Eylül 3, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 3, 2010 tam map sorusu sayılmaz, şimdi bişey yaparken blueprint kullandığım oluyor viewportta çizgiler çıkması gerektiği gibi keskin hatlarla çıkmıyor, antialiasing sorunu yani uygun image precision ile render ederken çıkması gerektiği gibi çıkıyor, nasıl ayarlicam viewportta da öyle çıkması için http://imgur.com/xmb1Z.jpg benim istediğim soldaki kalite, çıkan sağdaki kalite Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rasmon Mesaj tarihi: Eylül 3, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 3, 2010 customize >> preferences viewports tabına gel. Ordan Driverın göründüğü yerde configure driverı seç. AA yı enable yap background ve download texture sizeları yükselt, Match Bitmap Size as closely as possible yapıp texel lookupı anisotropic falan yap düzelmesi gerek. yapamazsan ss alıp yapiyim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sparkcaster Mesaj tarihi: Eylül 3, 2010 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 3, 2010 evet bi düzelme oldu eyvallah, şimdi ordaki bütün sizeları kökledim genel performansta renderda felan zorlanmalar olur mu sora geri çekeyim mi bütün değişiklikleri, yani ağır sahnelerde ekstra zorlayacaksa bilgisayarı felan Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rasmon Mesaj tarihi: Eylül 3, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 3, 2010 olay zaten viewportta olduğu için renderla alakası yok, render ilk olarak cpu daha sonra ram e bakan bi halt. viewport ise ekran kartı. viewportta sıkıntı olmuyosa sorun yoktur. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar