Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Bright Wizard ile Soccerer'i karşılaştırırsak?


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
Arkadaşlar ikisi birbirinin mirror u diye biliyorum ama eski mesajlarda gördüğüm kadarıyla pekde öyle değilmiş. Bilen yada oynayan arkadaşlar aralarında ki farkı açıklayabilir mi? Birbirinden üstünlük sağlayacak özellikleri(Skilleri) varmı?
Mesaj tarihi:
Aslında oyun stiline bakıyor bu işler warhammer in güzelliği burda aslında bw/sorc için konuşmak gerekirse bol cc ability istiosan bw dir.Bw de armor debuf resist debuf heal debuf uzun süreli snare ve movement reduce menzilli knock down gibi güzellikler var . bu yüzden iyi oynayan bi bw ye karşı teke tekde pek bir şansın olmuyor sorc olarak. sorcda yok onlar sorc pure dmg cc olayları az .aslına bakarsan ne kadar yüksek dmg de versen bu claslarla skill sıralamasını ayarlayamassan verdiğin dmg pek bir işe yaramıyor önemli olan dotlar ve blastların aynı anda rakip üstünde patlamasını sağlamak.bölece healerler heali basamadan 5 sn içerisinde 7-10 k dmg rakibine verirsin tek çekmiş gibi görülür karşı taraftan biraz ama normalde 3 dot ve 2 blast spelle yaparsın onu
Mesaj tarihi:
Alfred said:

Şahsi fikrim;

Son patchelerle

ST; ikiside hemen hemen aynı,

AOE; BW bariz üstün hatta t4 te bomb grubu olmayan Order wb kalmadı.

aoe skill sayısını karşılaştıralım mı bwde mi fazla sorcta mı ?
Mesaj tarihi:
!!Fayda!!(aka efficiency) Yoksa belkim squiq de bile bw den fazla skill vardır...

Hem bazen nerde çokluk orda pokluk demiş atalar valla aynı etkiyi 1 tuşla yada 1 treeyle hem single hem aoe yapabiliyorsam onu tercih ederim...
Mesaj tarihi:
:D

Bende de zea dps var daha beteri :D... son zamanlarda aoe grup oluşturmaya çalışıyoz zea, choppa base li ama olmuyo alışamadık boyna kesiyolar :D

:D ben ortlama dmg aynı kast etmiştim :D, yoksa evet baya bi fark var mg turu açısından :D...

Bence de kimse aoe oynamasın ben haric :D
Mesaj tarihi:
off karak norn da çok kötü olurdu aoe olmasa Rg,uprising,boc, blob ile legio ,moonlapse, blob un combatı saatlerce sürerdi her gece :) uğraşırdı elemanlar birbirlerini öldürecez die :)
Mesaj tarihi:
arkimod said:

off karak norn da çok kötü olurdu aoe olmasa Rg,uprising,boc, blob ile legio ,moonlapse, blob un combatı saatlerce sürerdi her gece :) uğraşırdı elemanlar birbirlerini öldürecez die :)



Abi çok güzel olmazmıydı ya??
Mesaj tarihi:
bilmemki olmazdı heralde orvrde ortam çok kalabalık tek tek adam öldürmek baya zaman alır fps düşüklüğünden lag dan falanda single olarak hedef alması zor olur ama sc ler birazdaha güzel olmaya başladı 1.3.6 dan beri aoe sorc/bw sc yapacaksa ST geçiyor daha bi mücadele yaşanıyor güzel oluyor sc lerde aoe ye karşıydım zaten ancak kalabalık ortamlarda kullanılmasını savunurdum ben çok iyi oldu
şu "aao" bufu sebebiyle zerg vs zerg azalır belki dedikdide pek bşy olmadı gine durum aynı
Mesaj tarihi:
inc derail

AAO niye zerg azaltsın ki. Neden öyle bir söylemleri oldu, bundan da öte neden insanlar o söyleme inandılar anlamadım. Sayılar dengelendikçe AAO kayboluyor. AAO gidince oyuncu da gidiyor. Zergün karşısına adam koymak dışında işlevi olmayan bir bonus. Yanlış anlaşılmasın hayvan gibi memnunum ama denge getirdiği birşey yok. Sadece zerge karşı durmayı ödüllendiriyor. Yeterince kişi karşı durarsa da o ödülü geri alıyor, pişman oluyorsun. :)

Zergü engellemenin üç yolu var:
1- Pop cap. Berbat bir sistem. Kaldırıldı.
2- Instanced. Bir başka berbat sistem. Nispeten çekilir.
3- Alternatif sunmak. En iyisi bu. RvR packin bunu yapacağını söylüyorlar ama söküğünü dikemeyen firmaya inanır mısın inanmaz mısın :D
Mesaj tarihi:
1 yol var sadece gibi...

3. bir oyanabilir kesim. Ve siege ve city capture nin DAOC a benzetilmesi veya aynı olması...
(evet evet biliyorum git daoc oyna diyosunuz bana :D)
Mesaj tarihi:
3rd ficiton gerçekçi değil meil ama bence şart imbalans durumlara otomatik balans oluyor...

Bu arada bu tür oyunlarda bence
CC=ANTİ CC >asist train>DMG=Heal

Sen bir oyunda DMG>everything dersen o oyunu bitirirsin benim gibi daoctan gelen 1000 küsür oyuncunun da hayal kırıklığına uğraması bu yüzdendir.

CC basit ve kısa, bence CC hayattaki en onemli şey olmalı insanlar anti cc cooldownları actif olması için yalvarmalı vs...

Asist train yapamayan gruplar direk elenmeli,

Şu anki mantık ise aoe dmg bas bas bas ne asist train ne cc hiç bi şey yok...
Mesaj tarihi:
Aynı oyunu mu oynuyoruz? Daha yeni aoe nerflendi. Oyunda CC'den bol birşey yok. Mağlup olunca ya çat diye indiğinden birşey yapamıyorsun ya da dövüşün çoğunu disabled geçirdiğinden. Çat diye öldüysen o da muhtemelen seni heallayan adamın disabled olmasından.

Healerından DPS'ine herkes basıyor. Hiç aoe stagger yemedin mi? Aoe root, aoe snare, aoe knockdown. Sorun aksine CC fazlalığı veya anti CC diye birşey olmaması. Resolute Defense cooldown fazla uzun. Kalanlar ise ya removal veya yarım immunity. Immunityden yana değilim, onun yerine mevcut CC dengelermeli. Damage varsa healing de var ki bombing nerften, healer sov + defensive sov'dan sonra healing bariz üstün. Assist train her zaman vardı zaten. En en en aoe focused wb'de bile tankların assist yapar.
Mesaj tarihi:
Wb Vs Wb ikiside organize pug değil...

WB CC attı Bw-Sorc içeriye daldı patlamaya başladı...

CC bitti bumudur cc den anladığımız..

Yane bw veya sorc un içeriye dalması için gerekli zamanı için CC gerekiyorsa ok doğru diyon CC çok kulanışlı süper bi şey...

Healer ın CC yemesi evet bu benim anlayışımla gerçek CC dir hiç bi itirazım yok Zealot olarak brakın yanlış yer durmamdan ötürü sabaha kadar CC de kalayım.

Denklemde cc=anti cc olması zaten mecburi... Ancak sadece CC için kullanılan bir toon olmadığı sürece CC kavramı yok oyunda.

Oyunu 1.5 yıldır oynuyorum CC atılmış bir WB ye Diğer WB nin asist train mdps lerinin direk healera yönlenmesi healerların deactive olması sonucu diğer wb nin kaybetmesini yaşamadım. CC yiyip karşı tarafın aoe sinin benden güçlü olması nedeniyle çok kaybetiğim savaş olu ancak.

Eğer zaten yukardaki şart sağlanmış olsaydı CC yan özellik yerine ana özellik olurdu... Bu zerg mantığıyla (40 feet içine kümelenmiş 120 oyuncu) 1 wab tarafından ağır hasarlar verilir çok ağır yenilgiler alınırdı kesilirdi. Pug kavramı kalkardı ortadan çünkü salak bir mdp veya tank yerine az ama öz oynayan wb ler olurdu kimse sayı üstünlüğü için kasmazdı...

Şu anda zaten CC ye bakış açımız çok farklı senle. Sabaha kadar tartışırız bu mevzuyu... Ama oyudna gerçek bir CC yok sırf CC için speclenmiş adamın bütün görevi CC anti CC olan toon oluncaya kadar benim gözümde de olmayacak.
Mesaj tarihi:
Damage ile bozulan tek CC stagger. Root, snare, knockdown, knockback selamlarını sunar. Ranged DPS'de bile CC varken yok veya efektif değil diyemezsin.

İstediğin kadar AoE vur, healerlar CC yemedikleri sürece senin vurduğundan fazla heallayacaklardır, yatırdığını da kaldıracaklardır.

1.5 sene oynayıp da Quake/Heaven's Fury/Repentance/mirrorının adı neyse, bunlara rastlamadıysan isabet olmuş, benim de sabaha kadar açıklayasım yok.
×
×
  • Yeni Oluştur...