SeaGle Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2010 Baştan belirteyim nette aradım lakin güvenemiyorum zıhızıhı, size güvenirim. Ama burda arama yapmadım konuyla ilgili, varsa affola. Şimdi beyler bayanlar, şu sıcak asfalt mıdır ne nanedir, biliyorsunuz zift yapıştırıyor aracın belirli yerlerine. Babam gaz yağıyla çıkar onlar falan dedi de, çok uzun süreden beri var onlar, acaba yeniyken mi halleder gaz yağı, yoksa uzun süre durduysa da çıkarır mı? Bide kendi gaz yağı dedi de, şimdi sürerim birşey olur, 1 ay bıdı bıdı eder başımda ahaha, boyaya zarar verir mi bu nane? Metalik boya Boyaya zarar vermez derseniz uzun süredir bildiğim ama uygulayamadığım -olm korkuyorum arabası kıymetli sdfgh- yıkama sonrası gaz yağıyla parlatma hedesini de uygulamayı düşünüyorum. İyi sonuç yaratıyor mu, uğraşmaya değer mi? Birde gaz yağını nerde bulurum en kolay? Sağolun şimdiden. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2010 genelde mazot kullaniliyor o is icin, gazyagida olur dogrudur. ama lekeleri gecirdikten sonra artiklari iyi silmek lzm, yoksa kir pislik inanilmaz yapisiyor. gazyagi da ayni sekilde katran/tuy etkisi yapar muhtemelen. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2010 Selam, Toz pislik inanılmaz yapışıyor. Çünkü parlatmanın temelinde yüzeyi yağlandırma yatıyor. Sana tavsiyem zift için satılan spreylerden alıp temizlemen. Ben kullanıyorum şu ucuz olanlardan alıp, sorunsuz çıkartıyor. Aklında olsun; sıktığın sıvı aşırı uçucu olduğu için acele etmen gerekiyor silmek için. Parlatmak istiyorsan da (tabi boyada pasta işleminin gerekmediğini düşünerek söylüyorum) Sonax'ın kırmızı sprey kutuda "hızlı cilası" mevcut. Araç ıslakken bunu kullan ve kurula. Güzel parlatıyor ve inanılmaz kaydırıcı oluyor. Çabuk kirlenmiyor araç. Eğer bulaşık deterjanı ile değil de Sonax şampuan ile falan yıkarsan da uzun süre kalıcı oluyor. Benim araca uygulayalı 2 aydan fazla oldu, dün yıkamaya çalışırken üstünde su durmadı ;) Gazyağı+üstüpü ikilisi eskide kaldı. Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esh Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2010 bulaşık deterjanıyla araba yıkamayın abi. cilasını alır acımaz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
PATA Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2010 Arap sabunu verken bulaşık deterjanı ne zaten abi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Ağustos 23, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 23, 2010 Selam, Onların daha kötü bir alışkanlıkları var; lastikleri sertleştiriyorlar. Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
SeaGle Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2010 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2010 Birde lastik dendi şey sorayım, söyle silikon galiba adı, beyaz bi sıvı satılıyor temizlikçilerde. Paneli falan çok güzel parlatıyor, fazla yağımsı şey bırakmadan. Ben lastiklerin yanaklarına da onu sürüyorum, sorun yaratır mı acep? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Chemical Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2010 paramecium said: Selam, Toz pislik inanılmaz yapışıyor. Çünkü parlatmanın temelinde yüzeyi yağlandırma yatıyor. Sana tavsiyem zift için satılan spreylerden alıp temizlemen. Ben kullanıyorum şu ucuz olanlardan alıp, sorunsuz çıkartıyor. Aklında olsun; sıktığın sıvı aşırı uçucu olduğu için acele etmen gerekiyor silmek için. balata temizleyici spray galiba bu Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Ağustos 25, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 25, 2010 Selam, Balata temizleyici çok daha güçlü birşey. Onu boya üstünde kullanma :P Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
SeaGle Mesaj tarihi: Ağustos 28, 2010 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 28, 2010 Yeni konu açmadan buradan sorayım dedim. Şu, piyasada enjektö temizleyici diye satılan katkılar falan var ya, ne gibi bi artısı olur? Nasıl tepkiler görünce kullanmak gerektiğini anlarız? Zararı var mıdır? Edit: Bir de carbon clean denen nane, plx. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Ağustos 30, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 30, 2010 Selam, Zamanlar motorun içersinde kötü yanma işleminden dolayı veya yakıt kalitesinden ötürü kurum oluşabiliyor. Carbon clean denen işlem ile motor yakıt harici bir sıvı ile bir süre çalıştırılarak temizleniyor. Enjektör uçlarındaki kurumlar ile silindir içersindeki kurumlar temizleniyor. Ben 1 kere yaptırmıştım, ne fark etti desen birşey söylemem güç. Ustamın 'işe yarıyor, senin aracın da km'si oldukça yüksek, gel yapalım' demesiyle yaptırmıştım. Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
SeaGle Mesaj tarihi: Ağustos 30, 2010 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 30, 2010 Peki, bazıları da internette "kmsi yüksek araçlarda biriken kurum aşınmayı kapatıyor, karbon clean yapınca kompresyona negatif etki yapıyor" diyorlar. Ne kadar doğrudur ki. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Ağustos 30, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 30, 2010 tek silindirli motor tamiri yaparken kurum temizlenmez mesela, motorda ufak catlak, veya genlesmeden oturu bosluklari doldurur o kurum, afterrun oil ile de kurumun dagilmamasini ve yanma odasinin temizligini saglariz. ayni hadisenin normal araclar icin de gecerli oldugunu, motor rektefiye ederken kurumlari mahsus temizlemediklerini konusmustuk volvo da motor mekanigi bi arkadasim ile. edit: ek: bu ozellikle yuksek kompresyonlu, yuksek devir ceviren araclar icin daha da gecerli. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar