Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Zerg Başlığı


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
betada yukardeyeken bole regen oluyolardı, normal halleri bile deil regen oluyodu.

regende bi sorun yok bence en hoş niteliği roachın regen ve burrow move kesinlikle onlar nerf yememeli, illa bişi nerfliyceklerse geri kalan seyleri nerflesinler.
Mesaj tarihi:
ama düşünürseniz zaten yer birimleri ağırlıklı tasarlanmış sc2 de roach tipi bir birim olmazsa zerg hiç bir şey yapamaz,stimpack aç 3-5 marine,5 tane mara yanına 1-2 hellion gg yaz çık,mesela enteresandır ht de yıldırım atarken damage upgrade oluyor ama infestorda bunu göremiyoruz.Bunun yanında colosus gerçekten çok ciddi bir birim doğrudan oyun kazandırıyor.Terran bence hala reaper kullanmalı,süpriz atak için
Mesaj tarihi:
Lelouch said:

dünden beri 10 zergle mac yaptiysam 7 si full hydra kalani hyda roach


mass hidra gidenlerin çaresi baneling ama, hidra + roach gidenlere karşı iş zor oluyor biraz.

aslında benim aklıma birşey geldi. karşısına zerg gelmesini istemeyenler, zerglerin favorisi olan mapleri map preferens'ten işaretlesinler. Birazcık ta olsa z v z şansını düşürür bu tahminim. ama denemedim bilmiyorum. teori yalnızca :)
Mesaj tarihi:
DeathWarrioR said:

ladder 1v1 deki herkes zerg olmuş. midem bulandı yaa

birde bütün zergler istisnasız fast baneling yapıolar. tutamazsan sıçtın yani.

Zaten zamanım yok fazla, bıraktım ladder'ı falan. Custom atıp çıkıyorum. Geçer bu Zerg sevdası yakında.
Mesaj tarihi:
Bordomavi said:

Lelouch said:

dünden beri 10 zergle mac yaptiysam 7 si full hydra kalani hyda roach


mass hidra gidenlerin çaresi baneling ama, hidra + roach gidenlere karşı iş zor oluyor biraz.

aslında benim aklıma birşey geldi. karşısına zerg gelmesini istemeyenler, zerglerin favorisi olan mapleri map preferens'ten işaretlesinler. Birazcık ta olsa z v z şansını düşürür bu tahminim. ama denemedim bilmiyorum. teori yalnızca :)


protoss olup bane yapınca kızıyor karşı taraf fsddf
Mesaj tarihi:
Lelouch said:

Bordomavi said:

Lelouch said:

dünden beri 10 zergle mac yaptiysam 7 si full hydra kalani hyda roach


mass hidra gidenlerin çaresi baneling ama, hidra + roach gidenlere karşı iş zor oluyor biraz.

aslında benim aklıma birşey geldi. karşısına zerg gelmesini istemeyenler, zerglerin favorisi olan mapleri map preferens'ten işaretlesinler. Birazcık ta olsa z v z şansını düşürür bu tahminim. ama denemedim bilmiyorum. teori yalnızca :)


protoss olup bane yapınca kızıyor karşı taraf fsddf


z v z konuşuyorduk ta ondan :)

mass hidraya colo veya zealot ağırlıklı gideceksin. Roach + hidraya ise bolca colo.
Mesaj tarihi:
1v1 mapte 10 zergden 9 u ling rush kasıyor. Shakuras Plateu ve Blistering Sands hariç kalan 3 1v1 mapide map preferencesda iiaretledim. hani 9 rush ın 7 sini tutuyorum, artık zerg varsa scout yollasamda 7 pylyon 10 gateway yapiyorum allahın emride, zevk almıyorum 7-8 dakikalık maçtan. Adam zerg rush faillasın, 3 gateway bas 12 zea go gg. Bayıyor beni.

Birde pvz de p banelingi erken scout edemeyip makro agırlıklı fe alırsa üzülüyor, cübkü normalde p birimlerine karsı baneling cost effective olmaktan cok uzak, ama fe gidip banelingleri tutacak forceunuz olmazsadaha sonra linglerle kötü oluyorsunuz.
Mesaj tarihi:
bakas said:

Zergler size bir sorum olacak, karşıdaki toss ht mi gitse daha üzülürsünüz colo mu?

İkisini birlikte çıkıp HT'leri Colossus'ların önüne kalkan yaparsa benim moralim bozulabilir bayağı.
Mesaj tarihi:
Ht yi adam gibi kullanan tabi bir kaç tane yapmak lazım,1 kişiyle oynadım adam eritti resmen orduyu
ama sayısı fazla olan colosus ve stalker kombosuna hiç bir şey yapamıyorsun,ancak infestor falan kullanıcaksın
Mesaj tarihi:
bi protoss olarak, spawndan önce hatchery atip turtle yapan zerge kaçıncı dakkada girişmem gerekiyor ? 12 civarı dakika hep zirvede oluyor benim grafik millete karşı

bi de herkes aynı mı oynar ya, zergling muta, roach muta

muta kadar kafanıza taş düşsün
Mesaj tarihi:
Lelouch said:

bi protoss olarak, spawndan önce hatchery atip turtle yapan zerge kaçıncı dakkada girişmem gerekiyor ? 12 civarı dakika hep zirvede oluyor benim grafik millete karşı

bi de herkes aynı mı oynar ya, zergling muta, roach muta

muta kadar kafanıza taş düşsün

Muta zorunlu birim gibi bir şey malesef. Anca Hydra basıcan ki Muta ile uğraşmayacaksın, ama o da yavaş kalıyor creepsiz.
Mesaj tarihi:
1 gate phoenix bas 3 gate sonra expand 5-6 phoenix gibi phoenixi bırak, gate sayınıa rttırıp yava ysva sbaskı kur işte. cok commit etme ama, sindire sindire yen adamı.
Mesaj tarihi:
genellik tek savaş sonrası bitiyor oyun, çok hırslı oynuyorum, resmen tek savaşta parça parça etmek, baseine tecavüz etmek istiyorum. İyi turtle yapılınca da geri çekilmiyorum inat

Hep bu yüzden kaybediyorum, huk gibi
Mesaj tarihi:
abi eminnmim huk gibi kaybetmiyorsundur.

daldın olmuyosa olmuyo yanı, kırabilceğin base var kıramıycağın. at expandi, containde dur biraz geri cekil. zergde zerg işte adam absıyosa işci basamıyodur. herkez fruitdealer değil.
Mesaj tarihi:
phoenix basan protossa corruptor basın. direk dövüyor. eskiden phoenixler hep oyun düzenimi bozarlardı. artık phoenix gördüğüm an basıyorum 5 corruptor, oyun sonuna kadar phoenixi kesiyor.

bunun dışında protossa karşı infestor çok önemli birim. neutral paraside ile colossusları ele geçirdikten sonra geri kalanı almak çok kolay oluyor. map ortalarındaki tepeliklere infestor droplarsanız birer tane çok işe yarıyor.
×
×
  • Yeni Oluştur...