Kerhuzad Mesaj tarihi: Ağustos 14, 2004 Mesaj tarihi: Ağustos 14, 2004 evet coder bugün bağlantılar hakkında bi açıklama yaptı ve dediki spherede verilen mesajlar şu kadar büyüktür runuoda daha küüktür falan dedi peki biz bu sphere de verilen mesajları bağlantı programı içinde bi dosya sunarak playerın makinasından verdiremezmiyiz? aslında bu olmaz bişey heralde olacak olsaydı çoktan yapılırdı ama yinede içimde kalmasın sorayım
Larethian Mesaj tarihi: Ağustos 14, 2004 Mesaj tarihi: Ağustos 14, 2004 bildiğim kadarıyla yapılamıyor .[signature][hline]Her şey daha iyi bir Online Gaming için... Arqas World Sphere Server v.1.0 , Class Transfer System , Level system , UO:Aos destekleyerek ve daha bir çok yenilik ile hizmetinizdedir.Account alımları aktifdir. ADA.NET Sponsorlugunda Turkiyenin en uzun ömürlü shardlarından biri olarak sizlere hizmet vermeye devam ediyoruz.
Kerhuzad Mesaj tarihi: Ağustos 14, 2004 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ağustos 14, 2004 hımm keşke olsa ya
robert Mesaj tarihi: Ağustos 14, 2004 Mesaj tarihi: Ağustos 14, 2004 Hmm sendpacket diye bişi vardi ama nekadar işe yarar bilemeyecem... Araştırırm..[signature][hline]It's better to lose my life than to lose my trust.
Larethian Mesaj tarihi: Ağustos 14, 2004 Mesaj tarihi: Ağustos 14, 2004 yanlış hatırlamıyorsam www.sphereserver.com sitesinde bunun bir açıklaması wardı send packet die aratırsan bulursun sanırım[signature][hline]Her şey daha iyi bir Online Gaming için... Arqas World Sphere Server v.1.0 , Class Transfer System , Level system , UO:Aos destekleyerek ve daha bir çok yenilik ile hizmetinizdedir.Account alımları aktifdir. ADA.NET Sponsorlugunda Turkiyenin en uzun ömürlü shardlarından biri olarak sizlere hizmet vermeye devam ediyoruz.
Mum_Chamber Mesaj tarihi: Ağustos 14, 2004 Mesaj tarihi: Ağustos 14, 2004 localized message clientın desteklediği birşey. yapılamıyorsa sphere'in herşeyi source'a koyalım da kimse birşey ekleyemesin mantığından yapılamıyordur.[signature][hline]en ince yerim bileğim..
Kerhuzad Mesaj tarihi: Ağustos 14, 2004 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ağustos 14, 2004 bu konu hakkında bilgisi olan arkadaşlar lütfen yazsın o sendpacket olayınıda araştırıp ne olduğunu anlatırsanız sevindirik olurum
taz Mesaj tarihi: Ağustos 14, 2004 Mesaj tarihi: Ağustos 14, 2004 irc.tragena.net #sphereevo burada sorarsan en iyi onlar yardımcı olur sanırım...[signature][hline]who is tazmanyak?
robert Mesaj tarihi: Ağustos 15, 2004 Mesaj tarihi: Ağustos 15, 2004 Sanırım buldum... Predefined Message (Variable # of bytes (always 0x32 at present)) · BYTE cmd · BYTE[2] len (0x32) · BYTE[4] id · BYTE[2] body · BYTE type (6 – lower left, 7 on player) · BYTE[2] hue · BYTE[2] font · BYTE[2] type (0x0007 so far) · BYTE[2] message number (0xA120 base) · 0xA12D – “You cannot use skills.” · 0xA2E2 – “But that’s not dead!” · 0xA5F3 – “Help request aborted.” · 0xA5F0 – “Please enter a brief description (up to 40 characters) of your problem:” · BYTE[0x20] – speaker’s name Server message Note, type could be part of message number… http://cvs.sourceforge.net/viewcvs.py/*checkout*/freeuoclients/Docs/detailed_packets.htm?rev=HEAD&content-type=text/html bu sayfayi bir incele istersen..[signature][hline]It's better to lose my life than to lose my trust.
taz Mesaj tarihi: Ağustos 15, 2004 Mesaj tarihi: Ağustos 15, 2004 ya bence bu kadar kasmaya gerek yok bu olay için.. bu arada robert packet guide ile nası yapabiliriz ben bu olayı anlamadım? ilgisi ne yani konuyla..[signature][hline]who is tazmanyak?
robert Mesaj tarihi: Ağustos 15, 2004 Mesaj tarihi: Ağustos 15, 2004 src.sendpacket 0C1 w10 d w10 7 w68 w1 w1 w1 0 böyle bişi olması lazım..[signature][hline]It's better to lose my life than to lose my trust.
Öne çıkan mesajlar