sharky Mesaj tarihi: Ağustos 10, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 10, 2004 dll ile bir ilgisi yok.. POL `e Packet Hook gibi bir sistem getirildi.. Bu da belirli paketleri gordugu zaman belirli scriprtleri calistirmasi demek oluyor. Ister koruma amacli kullanirsiniz, ister baska amacli.[signature][hline]Q: How many IBM cpu's does it take to do a logical right shift? A: 33. 1 to hold the bits and 32 to push the register. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
LordHeartus Mesaj tarihi: Ağustos 10, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 10, 2004 diger emularla karsılastırıldıgında nası bi sonuc verir? prof. anlamda bunda calıstınmı? linux isletimi,pol yuksek sistem istemiyor sanırım,tabanı escript fakat bu taban c# nin yerini tutabilecegini sanmıyorum. ve aos clientları icin destekli bu da cok uygun.[signature][hline] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sharky Mesaj tarihi: Ağustos 10, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 10, 2004 prof. anlam ? Valla kanimca POL veya RunUO core gelistiricileri bile profesyonel olarak calismiyorlar bu isle.. Ama evet POL ile herhalde 3-4 senelik bir tecrubem var. Tam bilemiyorum simdi kac seneliktir. Linux destegi istiyorsaniz, POL den baskasini dusunmemelisiniz. POL ozellikle redhat ve slackware icin ozel paket cikariyor abartip.. Ayrica 0.95 ile ( 0.96 yolda ) cok daha az kaynak kullaniyor.. Guc olayina gelince.. Elbetteki C# cok daha guclu bir dil.. Problem burda degil.. Siz bir oyun sunucusunuz, bir mainframe degil. Burada fazla guc gerekmiyor, cunku zaten Client tarafina yapabileceginiz bir sey yok.. Ha RunUO da oturup ne bileyim item datasini bir SQL veritabaninda tutturabilirsiniz isterseniz, oturup yazarsiniz.. Evet bunu POL de yapamazsiniz, ama bu POL `un bu is icin gucsuz oldugunu degil, gerekli seylerle donatildigini gosterir.. RunUO `nun C# i ile, POL `un eScript inin farklari sunlar.. eScript ve C# ile oyun ici gayet guzel seyler yazarsiniz, akliniza gelen neredeyse tum fantazileri yaparsiniz.. C# da daha cok ugrasirsiniz, eScript de daha az.. C# da yaptiginiz daha uzun surer, eScript `te daha kisa. ( zaman acisindan ).. eScript de sacma buglar ortaya cikmaz.. Hicbir zaman bir char i eksik tanimladiniz diye bir hata vermez eScript.. C ile PHP nin farki gibi.. Internetteki tum web sayfalari C ile de yazilabilir.. Oturur guzel guzel yazarsiniz sonra CGI olarak calistirirsiniz.. PHP de yapamadiginiz binlerce seyi yapabilirsiniz.. Ama PHP su anda yeterince guclu ve daha kolay degil mi ? C# ile eScript de boyle.. Fazla low level dusunmeniz gerekmiyor.. eScript bir UO emulatoru ile yapilmasi gereken herseye destek veriyor.. Bunlarin hepsini C# la da yapabilirsiniz, eScript le de.. C# `in farki, ornegin gunun birinde oyunun disinda bir sistem yazip da bunu oyun ici ile birlestireceksiniz, o zaman bunu yapabilirsiniz... Ya da ne bileyim gidip de /etc/passwd yi okutup sak diye bir gump ile yazdirabilirsiniz.. Ama ne gerek var ?[signature][hline]Q: How many IBM cpu's does it take to do a logical right shift? A: 33. 1 to hold the bits and 32 to push the register. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar