di Mesaj tarihi: Nisan 20, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 20, 2010 Selamlar, En noob oldugum konulardan biri ve merak ettigim seyler var. Hakim oldugunuz kadar cevaplayabilirseniz sevinirim. Genel soru : Hazir karakterler ve hazir cizimler ile, daha cok scripting yaparak animasyonlar hazirlamak istiyorum. Baslangic onerileriniz neler olur ? Ilk yapmak istedigim "hello world" tadinda birseyler olacagindan sikmayacak bir Quick Quide gayet guzel olurdu. Daha spesifik soru : WOW Model Viewer yazilimi ile World Of Warcraft oyununun karakterlerini gorebiliyor, oyun icindeki hareketlerini izleyebiliyor ve dilersem 3DS de dahil olmak uzere bir kac farkli formatta export edebiliyorum. Merak ettigim ise su; 3D Studio Max formati karakterin hareketlerini de barindiriyor mudur ? Olabilirlik mumkun ise bunu 3D Studio Max yazilimi icinden nasil kontrol edebilirim ? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rasmon Mesaj tarihi: Nisan 20, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 20, 2010 3ds dosya formatı farklı bişey, *.max format başka bişey. Yani 3dsmax 3ds formatı dosya olarak açmaz, mevcut sahneye yine import eder. Ama dediğin gibi 3ds formatı da eğer animasyonuyla kaydedilmiş ise max ile açtığında zaten play e bastığında animasyonun oynaması gerek zaten frameleri göreceksin animasyon varsa. diğer scripted tarzı animasyon içinse nasıl bişey yapacağına göre değişir. Mesela iyi bi fizik motoruna sahip reactor plugini var 3dsmax için araba motorundan her halta şeyi var. Onun dışında oldschool yöntem şeklinde track view diye aratırsan bazı formülasyonlar var işini görebilir. edit: bi de tabi ünlü "biped" var aratırsan bi ton örnek çıkar karşına. (maxin insan anatomisine uygun iskelet sistemiyle eş çalışanbi animasyon sistemi) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar