Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Runuo imdaaak


Hergonan

Öne çıkan mesajlar

runuo rc1.0.zip ile birlikte geliyor zaten. oradan alabilirdin.

said:

using System;
using Server.Items;

namespace Server.Items
{
[FlipableAttribute( 0x1415, 0x1416 )]
public class PlateChest : BaseArmor
{
public override int BasePhysicalResistance{ get{ return 5; } }
public override int BaseFireResistance{ get{ return 3; } }
public override int BaseColdResistance{ get{ return 2; } }
public override int BasePoisonResistance{ get{ return 3; } }
public override int BaseEnergyResistance{ get{ return 2; } }

public override int InitMinHits{ get{ return 50; } }
public override int InitMaxHits{ get{ return 65; } }

public override int AosStrReq{ get{ return 95; } }
public override int OldStrReq{ get{ return 60; } }

public override int OldDexBonus{ get{ return -8; } }

public override int ArmorBase{ get{ return 40; } }

public override ArmorMaterialType MaterialType{ get{ return ArmorMaterialType.Plate; } }

[Constructable]
public PlateChest() : base( 0x1415 )
{
Weight = 10.0;
}

public PlateChest( Serial serial ) : base( serial )
{
}

public override void Serialize( GenericWriter writer )
{
base.Serialize( writer );
writer.Write( (int) 0 );
}

public override void Deserialize(GenericReader reader)
{
base.Deserialize( reader );
int version = reader.ReadInt();

if ( Weight == 1.0 )
Weight = 10.0;
}
}
}
[signature][hline]en ince yerim bileğim..
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...