C3nK Mesaj tarihi: Ağustos 2, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 2, 2004 Ya unuttum nerden yapioduk kac x kasabilecegi 7x 8x filan sphere.ini de olmasi lazim ama bulamadim ? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ultrAslan Mesaj tarihi: Ağustos 2, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 2, 2004 [SKILLCLASS 0] DEFNAME=Skillclass NAME=Skill işte STATSUM=3000 SKILLSUM=800.0 STR=100 INT=100 DEX=100[signature][hline] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
C3nK Mesaj tarihi: Ağustos 2, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 2, 2004 said: Xharloan, 02 Ağustos 2004 17:06 tarihinde demiş ki: [SKILLCLASS 0] DEFNAME=Skillclass NAME=Skill işte STATSUM=3000 SKILLSUM=800.0 STR=100 INT=100 DEX=100 cok saol Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ultrAslan Mesaj tarihi: Ağustos 2, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 2, 2004 hatırlatma: üstteki mesaj alıtı (quote) yapılmas ;)[signature][hline] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
C3nK Mesaj tarihi: Ağustos 2, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 2, 2004 [Bu mesaj cenkgala tarafından 02 Ağustos 2004 17:36 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
C3nK Mesaj tarihi: Ağustos 2, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 2, 2004 cok saol ama sanki sphere.ini den ayarlaniodu prd alinti yapmam bi daha Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
mixser Mesaj tarihi: Ağustos 2, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 2, 2004 bak arkadasim c:spherescriptsspheretables.scp e gir. Altlara dogru bir skilclass vardir. onu ayala kendine gore Ornek: [SKILLCLASS 0] DEFNAME=Skillclass NAME=Skill işte STATSUM=3000 SKILLSUM=12000 //Skillcap 12x oldu Bunun gibi. STR=100 INT=100 DEX=100 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
DIEMASTER Mesaj tarihi: Ağustos 2, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 2, 2004 Bu arada ayriyetten skill gain scp si kullanıyorsan onlardada ufak ayar yapman gerekli[signature][hline]Diemaster never kill , never destroy and never forgive Slayertr Developer || MSN [Bu mesaj DIEMASTER tarafından 03 Ağustos 2004 01:55 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Pingu Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2004 peki stat cap? verdiğin ornekteki 3000 mi? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar
mixser
Altlara dogru bir skilclass vardir. onu ayala kendine gore
Ornek:
[SKILLCLASS 0]
DEFNAME=Skillclass
NAME=Skill işte
STATSUM=3000
SKILLSUM=12000 //Skillcap 12x oldu Bunun gibi.
STR=100
INT=100
DEX=100
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş
DIEMASTER
Slayertr Developer || MSN
[Bu mesaj DIEMASTER tarafından 03 Ağustos 2004 01:55 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş
Pingu
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş