ZaugnaKhaldun Mesaj tarihi: Nisan 12, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 12, 2010 Selamlar, Morfare'den geçen senenin başında almış olduğum bir vaio laptopum var windows vista'lı. kafamda birkaç soru var, cevap arıyorum. Birkaç güne kendilerini arayıp da bilgi alacağım ama şimdilik birkaç soruma cevap alsam çok güzel olur. 1-) DVD-Rom'da bir sorunlar var hatası benden kaynaklanmayan, bunun için tamire vermek istiyorum ama ne kadar sürede ürünü geri alabilirim, bilgisayarsız yaşayamam. 2-) Klavyenin içi pis durumda, bir temizlikten geçmesi gerekiyor ama kendim açmaya cesaret edemiyorum. a-) Ben açarsam garantisi bozulur mu? b-) Teknik servisine versem ne kadar ücret alırlar? 3-) Orijinal olmayan Windows 7 yüklenmesi durumunda garanti iptal olur mu? Windows 7 yüklersem Backup DVD oluşturabiliyor muyum tekrar Win 7'de? Teşekkür ettim şimdiden. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ZaugnaKhaldun Mesaj tarihi: Nisan 13, 2010 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 13, 2010 up Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Crawler Mesaj tarihi: Nisan 13, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 13, 2010 1- Max garanti suresi 30gundur. 30gun icinde bir cevap vermek zorundalar. 2- Genelde laptoplarda garanti etiketleri cpu uzerinde olur. Ram hdd klavye gibi bilesenler ileri dogru degisebileceginden onlarda etiket olmaz. Ama acarken dikkat et tahrifat yapmamaya calis yinede. 3- Cok nadir bazi firmalar, orjinal yazilim silmissin hede hodo diyebiliyor ama genelde pek bir problem cikmiyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar