shapshal Mesaj tarihi: Temmuz 27, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 27, 2004 frpde ordu savaşlarını falan dm olarak nasıl yönetiyorsunuz? büyük ordularla yapılan savaşlara katlan bi karakter var mesela nası yönetebilirizs?[signature][hline]Gitar Azmanı ------------ Pascal, 25 Mayıs 2004 01:30'da demiş ki: Ya ciddi ciddi biriylee kavga etmek istiyorum. Olmadı kırmızı ışıkta bekleyip camı açık taksi şöförlerine tokat atacam... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fzoul_Chembryl Mesaj tarihi: Temmuz 27, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 27, 2004 süper zor bir olay.dm olarak kasmak istiyosan bu tip bi olaya girersin ancak o da baya bi mazoşistlik demek oluyo. adamları grupla initiativeler her grup için aynı olsun.mesele goblin öncü piyadeler bir grup hobgoblin okçular dier grup orc süvariler dier bir grup filan. tokken olarak önceden bir sürü kağıt kes onların üzarine adam olarak numara ver mesela 30 goblin için g-1.....30 orc için o-1....20 filan gibi. her biri için ayrı ayrı attack roll atman gerekicek ki en ıcık kısım da bu olucak işte.ama savaşın sonunda grup kazanırsa konuşacak bir sürü güzel anıları olacaktır ki kalabalık savaşın tek güzel yanı da bu olsa gerek.[signature][hline]Serve no one but BANE!!! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
b1vRiP Mesaj tarihi: Temmuz 27, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 27, 2004 walla ben bi kere çok büyük bi savaşa katmıştım en temizi bi bölgeyi bunların korumasına vermek gibi bişi şey yapmıştım mesela savaşırken bööle bi gruplaşma oluo die düşündüm bu gruba işte 20 tane orc flm düşüo[signature][hline]Bivrip Ardenia UO Shard Owner Ardenia|Arama Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Temmuz 27, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 27, 2004 ben olsam direk savaş sırasında özel görev verirdim. :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Grudge Mesaj tarihi: Temmuz 27, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 27, 2004 DM guide ve complete warriorda belirtildiği gibi. savaşlar backgroundda kalmalı. oyuncular bu savaşlarda Strike-force/Crack Commando Squad görevi falan yapabilir gayet güzel bi şekilde. özellikle complete warriorda bir grup PC'in savaşın kaderini ne şekilde etkileyebileceği netlikle örneklendirilmiş. (fantasy warfare chapterı) ayrıca savaş alanı genelde 1. level karakterlerle doludur. ve misal 12. level ve üstündeki herhangi bi karakter (legend lore büyüsüyle hakkında bilgi alabileceğiniz karakterler. özellikle spellcasterlar) bir orduya denk olabildiği için savaş alanlarından uzak tutulmaları gerekebilir...[signature][hline]The search for an ultimate, unifying explanation for all things is a fruitless endeavor, a step in the wrong direction. This is why, in a universe of chaos, we must constantly adapt. - Bene Gesserit Azhar Book [Bu mesaj Grudge tarafından 27 Temmuz 2004 22:52 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
shapshal Mesaj tarihi: Temmuz 27, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 27, 2004 grudge haklısın da yine de ordu savaşının keyfi olur veya ne bilim paladin's guild başka bi kötü guilda saldırır kule kuşatması yapar 100e 100 50ye 50 vs. şeklinde deneyimli adamlarla güçlü adamlarla bi savaş olur. ilk cevaptaki şey çoooook uzun ve kasıcı olur ve playerlar da sıkılır.bir grubu tek karakter gibi yapsam acaba nasıl olur? mesela orc öncü mızraklılar için tek zar karşılarındaki köylü/militialar için tek zar yapsam..playerın bölüğü savaşa girdiğinde de tek tek savaştırsam?[signature][hline]Gitar Azmanı ------------ Pascal, 25 Mayıs 2004 01:30'da demiş ki: Ya ciddi ciddi biriylee kavga etmek istiyorum. Olmadı kırmızı ışıkta bekleyip camı açık taksi şöförlerine tokat atacam... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Grudge Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2004 oyuncuların savaş içindeki yerlerine bağlı biraz da. eğer savaşı dışardan izliyolarsa zarlara falan hiç gerek yok. savaş alanını tasvir edebilirsin gaz bi müzik eşliğinde mesela. illa oyuncular sahaya inecekse kolay gelsin :) pek tercih edeceğim bi yöntem diil (düşündüğünün aksine son derece can sıkıcı olabiliyor). ama d&d miniatures handbookta bildiğim kadarıyla kalabalık çatışmalar için bişeyler yazılmıştı.[signature][hline]The search for an ultimate, unifying explanation for all things is a fruitless endeavor, a step in the wrong direction. This is why, in a universe of chaos, we must constantly adapt. - Bene Gesserit Azhar Book Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Hamatula Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2004 savaşların sadece insalardan meydana gelmediğinide unutmamak gerek.Gerek karada gerek havada her türlü egzotic binek,bir çok değişik alet(surlara çıkmak için,kapıları kırmak için,daha neler neler) okçular,kulelerden yağ döken adamlar...yapabileceğimiz o kadar çok şey varki...bence meydandaysa biri onun karşısına kim geldiyse onla teketek bir dövüş gibi yapmamız...eğer düşman sayısı fazlka müttefik sayısı azx ise(etraft) o zamamn 2 ye 1 yasda 4 e 1 gibi savaşlarda yapılabilir.düşmanların ağ,kargı gibi egzotik şeylerde kullanabileceği unutmak gerek...bien üzerinde dövüşlerde zevkli olur.... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
HalbadaR Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2004 Eğer karakteriniz yeterince güçlü ve popüler ise şu fikir işe yarayabilir: Troy'u izleyenler bilir,ilk savaş sahnesinde iki ordu komutanı gelip konuşuyor ve o kadar insanın ölmesini engellemek için eski usül bir düello yapıyorlar. İki taraf da en iyi savaşçısını çıkarıyor ve bu ikisi kapışıyor. Kazanan adamın ordusu savaştan galip gelmiş sayılıyor ve kimse ölmüyor yani tek kişi ölüyor. Her savaşta bu yöntem kullanılmaz ama işe yarayabilir bence tek sefer için. Zaten bir oyuncu bir campaignde kaç kez savaş görür ki? Yooo aslında çok kez görebilir,neyse susiim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Valindel Mesaj tarihi: Temmuz 31, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 31, 2004 eğer büyük bir combattan bahsediyor (10-15 baba herifin kapışması veya 10larca orcun gruba saldırması gibi) bu biraz zor da normal bir şekilde yapılabilir, ama hayır dersen kafandan makul bir ayarlama yapabilirsin. Ordu savaşı ise: Grubu ordulardan uzak tut. Orduları gruptan uzak tut. Olmazsa grubu savştır, orduların kalanını kafadan yaz. Ya da Troy daki gibi kansız bişiler düşün.[signature][hline]I wanna ROCK!!! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dragonfire Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2004 Asl1nda boyle buyuk meydan savaslar1 için düzenlenmis bir sistem mevcuttu ama bulmak laz1m onu ki ad1n1 bile hat1rlam1yorum. Ama illa savas olacaksa soylede birseyler yap1labilir ; -Savas tarihi bir savassa ve sonucu belli ise savasa katilan oyuncular bellirlenmis yuzdelere gore zar atarlar. Bunun sonunda att1klar1 yuzdelere gore savastan sag yada olu c1karlar. Sag c1kanlarda yaral1, ag1r yaral1 yada yara almadan kurtulmmus olmak 1c1n b1r yuzdel1k daha atarlar. -Savas DM in uydurdugu bir savas ise ozaman sonucu icin DM 1-2 zar sallar. Bence Grudge'nin dedigi gibi fazla kurcalamamak laz1m savaslar1 onun yerine explorer yada defend gorevler1 veriebilir oyunculara.[signature][hline]"what is locked can be opened; what is hidden can be found; what is yours will be mine." Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar