forçen Mesaj tarihi: Mart 6, 2010 Mesaj tarihi: Mart 6, 2010 teknosa dan aldığım kvk garantili nokia telefonum var. 3 kere salak saçma sebeplerden sorun çıkardı ve aylarca kullanamadım. daha sonra yenisini istedik yaklaşık 1 ay daha bekledikten sonra finlandiyadan yenisi geldi. fakat şimdi bu telefon da sorun çıkarıyor. duyduğum kadarıyla tüketici hakları derneğine belli bir arızadan sonra verildiğinde telefonu geri iade edip verdiğimiz parayı (ya da paranın bir kısmını) alabiliyor muşuz. bu olayı kaç arızadan sonra yapabilirim? şuan 4. arızası bu
khalad Mesaj tarihi: Mart 6, 2010 Mesaj tarihi: Mart 6, 2010 Şu anda yapabiliyor olman lazım sanırım. Servise gönderme haklarının olmaması gerekiyor. Zante teknosa nın servis anlayışı çok kötü.
alperozg Mesaj tarihi: Mart 6, 2010 Mesaj tarihi: Mart 6, 2010 ben almıştım paramı. şu an hakkın direk parayı ödemeleri lazım. bi bilekçe daha yaz tüketici haklarına 4 kez garantiye girdi bıktım artık paramı istiyorum diye direk karar çıkar
Mayhem Mesaj tarihi: Mart 6, 2010 Mesaj tarihi: Mart 6, 2010 başlıkta anlatım bozukluğu var. geri iade diye birşey yok. iade etmek zaten geri vermektir.
Dartanian Mesaj tarihi: Mart 6, 2010 Mesaj tarihi: Mart 6, 2010 Aynı arızdan 3 kere farklı arızalardan 5 kere diye biliyorum yanlış hatırlamıyosam
alperozg Mesaj tarihi: Mart 6, 2010 Mesaj tarihi: Mart 6, 2010 bence bilerek yazmış telefonu iade etmek istemiş ama onlar geri vermişler, amacına ulaşamamış "iade-i geri" yani "geri iade" olmuş
Öne çıkan mesajlar