wastiee Mesaj tarihi: Kasım 27, 2002 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 27, 2002 hayir, gumpmaker tasarim icin sadece. Herhangi bir emulatore ozel degil. Dialog Studio'ya rakip olmaz cunku Dialog Studio sphereserver icin ozel bir program, sadece tasarim degil, script de yaziliyor. GumpMaker'in amaci tum emulatorlerde kullanilabilmesi, sadece SphereServer'da degil.[hline]wastiee Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sharky Mesaj tarihi: Kasım 27, 2002 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 27, 2002 Süper program. Ben Scripter 'ı kullanırdım bu tür işler için, bu çok daha stabil ve güzel.. Bence olması gerekenler bir kaç toolbox ve kısa yollar, daha ince selected outline çizgileri.. Ve ayrıca hız diyeceğim ama sanırım her harekette bir daha okutmuşsun. Ha gözüme çarpan şu andaki tek bug ise, Textlerde büyük ve küçük harflerin dikey hizalanması.. Büyük harfler ve küçük harflerden oluşan bir text yazıldığında ilginç duruyor. Bu arada Options 'ta Preferences gibi bir şık açılabilir. Bu şıktan da wireframe olarak Resize, Move yaptırılması seçilebilir. Yukarda bahsettiğim toolbox ta ise Move Front,Back türevi olaylar, Text için Alingment ayarları ( centered yapılabilir size i belirlendiğinde ) gibi şeyler olabilir. Tebrik ediyorum, ellerine sağlık.[hline] Ethernass.. A new world.. www.ethernass.com [Bu mesaj ShARkY tarafından 27 Kasım 2002 23:26 tarihinde değiştirilmiştir] [Bu mesaj ShARkY tarafından 27 Kasım 2002 23:30 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ceday Mesaj tarihi: Kasım 28, 2002 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 28, 2002 hmz ben bi ara bakmıstım, epey güzel bişi idi ancak reload özelligi yoktu o sırada. acaba onu ekledin mi wastiee ? :=) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dark_Boy Mesaj tarihi: Kasım 28, 2002 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 28, 2002 Wastiee güzel program ama eksik cok en son ben kullanırken cok fazla gump ekleyince eklenmiodu yane eklemek sınırlıydı yada bug wardı... güzel ama, gelişmesi şart bence 2 gün daha kas. 2 kat daha geliştir :D[hline]Özel Mesaj Gönder. Add to Contack List Sent to mail. Geronimo Uo Shard Owner Skymaster Yakında............... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sharky Mesaj tarihi: Kasım 28, 2002 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 28, 2002 Freeware bir program yapan adana son söylenecek laf bu Dark_Boy.. Programda eksik olmasa herhalde sürümü 0.2 den daha üst bir sürüm olurdu.. Genel program terminolojisinde 1.0 sürümünden aşağıdaki tüm sürümler 'Beta, Alpha' türevi test sürümleridir.. Daha yapıcı olalım.. Kendime denmiş gibi hissettim bir an..[hline] Ethernass.. A new world.. www.ethernass.com Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dark_Boy Mesaj tarihi: Kasım 28, 2002 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 28, 2002 said: ShARkY, 28 Kasım 2002 15:56 tarihinde demiş ki: Freeware bir program yapan adana son söylenecek laf bu Dark_Boy.. Programda eksik olmasa herhalde sürümü 0.2 den daha üst bir sürüm olurdu.. Genel program terminolojisinde 1.0 sürümünden aşağıdaki tüm sürümler 'Beta, Alpha' türevi test sürümleridir.. Daha yapıcı olalım.. Kendime denmiş gibi hissettim bir an..[hline]Ethernass.. A new world.. www.ethernass.com walla kardes azda olsa bizde biraz bişiler yazmayı bilioruz c++ ile ama senin dediğinde dahada mantıksız ben ona sadece geliştirmesini emir etmedim iyi olacağını soyledim ve bana alphla beta fln deme cünkü ben ona geliştirmesini önerdim. Program cok boktan ah... bole programmmı olur mu dedim???? dediğim sadece sudur, geliştirirse güzel olur yani versiyon atlarsa. hiç adam üzerinde durmuo bunu kastetmistim(uzun süredir veyada biz bilmiyoruz.) oda onun bileceği iş sadece bir dilek bilmem simdi analtabildimmi?........................[hline]Özel Mesaj Gönder. Add to Contack List Sent to mail. Geronimo Uo Shard Owner Skymaster Yakında............... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
wastiee Mesaj tarihi: Kasım 28, 2002 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 28, 2002 sharky; daha ince olmasi mumkun degil outline cizgilerinin, bir pixel zaten :p cok yava$ move'lar falan, sebebi ba$tan okunmasi degil hdd'den (memoryde tutuluyor, ancak 200 saniye gibi bir sure icinde bir data'ya eri$Ilmedigi zman siliniyor memoryden), fakat invert edip redraw falan etmesi, win32api'nin image olaylarini kullandigim icin fazlasiyla yavas oldu buyuk ve kucuk harf olayini ekliyorum TODO'ya, bakicam ilgilendigim anda :) preferences icin daha erken sanirim, ama o tur bir wireframe resize ozelligi istege bagli olarak, bayagi kullanisli olur sanirim, onu da ekliyorum TODO'ya :) text icin centered olabilir size'i belirtildiginde demissin, nedir kastettigin sey tam olarak? yani, text rectangleini, kullaniciya ba$ka bir rectangle cizdirtip onun icinde align etmek mi kastin? move back / front tarzindaki $eyler sag tu$ menusunden yapiliyor $u anda sadece, ilerde toolbox gibi bir $ey eklendiginde orda da olur - ceday; yok hala eskisi gibi duruyor, vaktim olmadi hic Dark_Boy: hic oyle bir sorunla karsilasmadim? yani, dusunuyorum, olmasi cok mumkun degil, tek limit ruler'larda var, 255 tane "tabstop" (tam olarak tabstop olmasalar da :p) olabiliyor en fazla her birinde. ama gump'lar konusunda sInIr yok? tam olarak neden kac tane eklenince sorun ba$ladigini falan soyleyebilirsen bakarim sebebine saolun ucunuz de :)[hline]wastiee Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
wastiee Mesaj tarihi: Kasım 28, 2002 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 28, 2002 $u anda yapilmasi gereken en onemli $ey linked list'lerin vectorlere donu$turulmesi, bu programi yazdigimda cok anlamiyordum c++ ozelliklerinden, c agirlikli yazmistim linked list'lerin vector haline gelmesi de baya bir ugra$tiracak bir $ey, o yuzden kodunu acmaya korkuyorum programin uzuncadir, cok da vaktim yok, yani bir defada ba$layip bitirmek lazim oyle buyuk bir degi$ikligi, yoksa tum kod cali$maz hale gelir :p[hline]wastiee Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
OwnerRavenLoft Mesaj tarihi: Kasım 28, 2002 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 28, 2002 wastiee... programın gerçekten çok güzel ama tek sorun export ettikten sonra scripte baktığımda hep line0= line1= gibi yazıların olması. Örneğin; ----------------------------------------- [Command] line0=nodispose line1=page 0 line2=page 1 line3=resizepic 30 18 83 572 366 line4=text 232 37 5 0 [Data] line0=Deneme ------------------------------------------- Bunun yerine Dialog Studio 'daki gibi export edince ------------------------------------------- [DIALOG d_xxxxx] nodispose page 0 page 1 resizepic 30 18 83 572 366 text 232 37 5 0 [DIALOG TEXT] Deneme ------------------------------------------------ gibi olsa daha iyi değilmi?[hline] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dark_Boy Mesaj tarihi: Kasım 28, 2002 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 28, 2002 veyada adam seçse sphere içinmi wolfpack içinmi vs vs vs.... bide areakadaki pano rengi yerine oyunmus gibi olsa adam ebatları daha güzel ayarlaya bilse biraz daha pratik hale gelse çok olan sütü bişi olur... :) zaten ole ama dahada iyisi neden olmasın?[hline]Özel Mesaj Gönder. Add to Contack List Sent to mail. Geronimo Uo Shard Owner Skymaster Yakında............... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sharky Mesaj tarihi: Kasım 28, 2002 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 28, 2002 said: wastiee, 28 Kasım 2002 16:36 tarihinde demiş ki: sharky; daha ince olmasi mumkun degil outline cizgilerinin, bir pixel zaten :p Gerçekten mi ? :) ResizePic'in yanlarından herhalde kocaman gözüküyor. Göz yanılması :) said: text icin centered olabilir size'i belirtildiginde demissin, nedir kastettigin sey tam olarak? yani, text rectangleini, kullaniciya ba$ka bir rectangle cizdirtip onun icinde align etmek mi kastin? Evet bu. Bir text koyup, sonradan resize ettiğinde resizing rectangle resized olarak duruyor, fakat text doğal olarak resize edilmiyor.. Bu tür bir şeye göre Right/Centered/Left Align koyulabilir buna.. Hatta ve hatta Vertical Align bile koyulabilir.[hline] Ethernass.. A new world.. www.ethernass.com Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
wastiee Mesaj tarihi: Kasım 28, 2002 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 28, 2002 OwnerLoft ve Dark_Boy; biliyorum o olayi, export olayi gecici bir cozum olarak yazildi. sphere specific bir $ey koymak istemedim, sphere'e ozel bir $ey degil cunku bu program, yazarken de pol icin plan yaptim hep, $u anda herhangi bir emulatore ozel bir $ey olmasa da. export sisteminin amaci da o, $u anda sadece .ini dosyasi var, idare eder, tum emulataor kullanicilari tarafindn anla$ilabilecek ve de "bu kod bu emulatore ozel, benim kullandigimda calismayabilir" diye dusundurtmeyecel sekilde olmasini istedim idareten bir $ey koydugum icin Yoksa planlarimda, export to -> pol script (using gumputil.inc) ve export to -> pol script (not using gumputil.inc) gibi $eyler vardi, ve de tabi ki diger emulator kullanicilari kendi kullandiklari emulatorun stndartini yollarlarsa onlari da ekliyecektim (yani, pol'leri kendim yapicaktim bildigim icin) ama daha o seviyeye gelmedi program :) Dark_Boy 'un arkaplan hedesine; guzel fikir, renk yerine background resmi kullanma ozelligi guzel olabilir sharky; $imdi, ordaki size'i kendin belirttigin seydeki rectangle, gumpmaker 'a ait bir sey degil, uo clientinin kullanacagi rectangle (gump komutlarinda iki tip text var, biri TEXT, oburu CROPTEXT (adini yanli$ hatirliyo olabilirim)). O yuzden onun icinde textin nereye yaslanacagi konusunda bir $ey yapamam fakat, kullaniciya ikinci bir rectangle cizdirip, text'in cevresindeki rectangle'i kullanicinin istegine gore top/middle/bottom ve left/center/right olarak ayarlanabilmesi mumkun, yani, kullanicinin referans olarak kullanilmak uzere yarattigi ikinci buyuk rectangle 'in icinde, text 'in cevresindeki, sinirlri gosteren rectangle align edilebilir[hline]wastiee Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
OwnerRavenLoft Mesaj tarihi: Kasım 28, 2002 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 28, 2002 E adamlar sphere için büyük bir gump yapsalar hiç bir işlerine yaramayacak. Söylediğin gibi programa öyle bir fonksiyon eklemelisin ki export > pol , export > sphere gibi yazdırma işlemleri olmalı...[hline] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sharky Mesaj tarihi: Kasım 28, 2002 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 28, 2002 @wastie: Tamamdır. Bu da gayet kullanışlı olabilir. @Ownerravenloft: Şaka mısın ?[hline] Ethernass.. A new world.. www.ethernass.com Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
wastiee Mesaj tarihi: Kasım 28, 2002 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 28, 2002 bi onceki mesajda aciklamistim ayni seyi? said: wastiee, 28 Kasım 2002 19:19 tarihinde demiş ki: OwnerLoft ve Dark_Boy; [...] Yoksa planlarimda, export to -> pol script (using gumputil.inc) ve export to -> pol script (not using gumputil.inc) gibi $eyler vardi, ve de tabi ki diger emulator kullanicilari kendi kullandiklari emulatorun stndartini yollarlarsa onlari da ekliyecektim (yani, pol'leri kendim yapicaktim bildigim icin) ama daha o seviyeye gelmedi program :) [...][hline]wastiee Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sharky Mesaj tarihi: Kasım 28, 2002 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 28, 2002 Adama laf ederken, biz kendimiz aynı şeyi yapmışız.. Soruyu sildim buradan.. Cevap zaten daha önce verilmiş. [Bu mesaj ShARkY tarafından 28 Kasım 2002 23:06 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dark_Boy Mesaj tarihi: Kasım 28, 2002 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 28, 2002 wastiee bence sen otur bir gün o programın basına bütün emulatorler için ozelik ekle spheremi wolfpack mı fln die sorsun biraz daha fonsiyon ekle sonra....arkaya fln resim koyki adam ilk basta yapar yapmaz ebatlarını gorebilsin ve program ingilizce... sen samırım bir türksün bence türkce olmalıydı sonra ingilizce olmalıydı dil desteğide olsun yani bu sekilde yaparsan cok mükemmel olur tabi ben gene hatırlatıyorum ben emir değil sadece görüşlerimi aktarıyorum yapıp yapmamak sana kalmıs bişi.....[hline]Özel Mesaj Gönder. Add to Contack List Sent to mail. Geronimo Uo Shard Owner Skymaster Yakında............... [Bu mesaj Dark_Boy tarafından 28 Kasım 2002 23:09 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sharky Mesaj tarihi: Kasım 28, 2002 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 28, 2002 said: Dark_Boy, 28 Kasım 2002 23:08 tarihinde demiş ki: ...tabi ben gene hatırlatıyorum ben emir değil sadece görüşlerimi aktarıyorum yapıp yapmamak sana kalmıs bişi..... :D[hline] Ethernass.. A new world.. www.ethernass.com Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Slider Mesaj tarihi: Kasım 30, 2002 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 30, 2002 arkadaşlar yardımcı olursanız sevinirim ben westee nin programını indirdim acmaya calısınca can not open art.mul dio ben bu işlerde yeniyim walla kusura bakmayın :)[hline][Assasins] Drax Human Warrior ¯¯':..ICQ..:'¯¯ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Slider Mesaj tarihi: Kasım 30, 2002 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 30, 2002 ahah ne salak admım ya uo nun içine attım çalıştı pardons :D[hline][Assasins] Drax Human Warrior ¯¯':..ICQ..:'¯¯ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Neteryil Mesaj tarihi: Nisan 27, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 27, 2003 slm lar arkadaslar wastiee eline saglık basarılarının devamını dılerım.fakat tam olarak cozemedım cok kısa bılgı verırsenız sevnıırm.iyi calısmalar[hline]Ulasmak Istedigin Yıldız Asla o Kadar Uzak Degil. ZodyaG Admin ICQ=(160053851) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
d3n1z Mesaj tarihi: Nisan 28, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 28, 2003 Ben calistiramadim Error cannot open art.mul[hline]-Deniz- Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sky_ Mesaj tarihi: Nisan 28, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 28, 2003 sayfa açılmıyo gençler :D önceki güzeldi bakalım bu nasıl olmuş ana bi download edebilsem[hline]Kings Of Cahos Me!!! Xeria Staff Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ardaaltunel Mesaj tarihi: Nisan 28, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 28, 2003 wastiee gumpmaker lbr desteklemiyomu?kurunca art.mul + verdata.mul istiyo Art.mul'u art.mul diye deistiyiorum orda duran verdata.m2l yi kopyaliip verdata.mul olarak deistiroyum.gumpmaker calisio.bu sefer sphere console hata veriyor. her seferinde deistirip silmelimiyim? [Bu mesaj ardaaltunel tarafından 28 April 2003 16:52 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
malmsteen Mesaj tarihi: Ekim 16, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 16, 2003 Client teki Username password yazılan bolumdeki gri dikdortgen gump ım handle numarasını bilen war mı? Sakın biraz ara demeyin coq ugrastım... Goruntusu... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar