Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

samsung yetkili servis


Valeron

Öne çıkan mesajlar

merhaba arkadaşlar şimdi konu biraz daha genel olduğu için herhangi bi yere açmadım buraya açtım.

bi monitörüm var samsung ve bozuldu ist,kadıköydeki samsung garanti servisine verdim,garanti kapsamında ürün aldılar. kadın 2 gün içerisinde hallolur dedi eğer parçaf alan değişmeyecekse,parça değişecekse 1 hafta 10 günü bulur dedi,tabi azami süreleri 30 iş günü.

şimdi
1.sorum; buraya herhangi bi ürün veren oldu mu ne kadar sürede aldı ?
2.sorum bunlar diyelim 30 iş gününde ürünmü geri vermediler,süre sonunda ürünün yenisini ellerinde yoksa bir üst modelini vermek zorundalar diye biliyorum doğru mu biliyorum ?
3.soruum bu tarz durumlara gelen insanların yazılarını okudum yok yeni ürün onayı gerekiomuş o onay da 2 haftadan önce çıkmıyomuş falanmış filanmış,bu tarz bi durumla karşılaırsam eğer böyle söylerlerse yani bana,ne yapmam gerek sizce nasıl bi yol izleyebilirim ?
4.sorum konuyla alakalı yasaya sahip olan var mı elinde veya bi internet sitesi linki falan bilen ?

teşekkür ettim ilginize
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

vaktiyle bizim 19" crt nin(550$+kdv idi zamanında fiyatı:)) 3 yıllık garanti süresinin dolmasına 6 ay kala monitörün anti glare tabakası kalkmıştı. Samsung un süper distribütörü Koyuncu, kullanıcı hatası lan o, ıslak bezle silmişsiniz diyip garanti kapsamınında mönitörün kılına bile dokunmamıştı.
Ondan beri bu marka mönitörleri kullanmama kararındayım.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

@Gallant

Sorunun kullanıcı hatası olamdığını düşündüysen samsung'a mail atsaydım keşke. Ana firmalar böyle durumlarda distribütörleri uyarabiliyor bildiğim kadarıyla. Ayrıca bozuldu diye okadar da üzülme. Bende de 19" syncmaster 957 var. Bozulsun da adam gibi ufak bir lcd alayım diye dua ediyorum., ama bozulmuyor ka... ...um alet.

@Valeron

2- Bir üst seviyedeki ürünle değil de aynısı, muadiliyle değiştiriyorlar yada para iadesi yapılıyor diye biliyorum.
3(ve 1)- Ürünün tamiri, değişimi yada para iadesi gibi konular tamamen firmanın yoğunluğuna ve iyi niyetliliğine kalmış bir durum.
4- İnternetten tüketici hakları diye arayıp, araştırman lazım :D
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Arıza Bildirimi : MODELİ:932NPLUS+TOPUZ
İşlem Durum : Tamir
İşlem Tarihi : 14/01/2010
Açıklama : BESLEME KONDANSATÖRLERİ DEĞİŞTİ. TEST OK..
Ücret : 0 USD + KDV


valla www.destekbilisim.com bu kadıköydeki servisin sitesi ordan bakım numaramla kontrol ettim.bugün öğlen aramıştım bişey gözükmüo demişlerdi siteyi söylemiş,ordan bakabilrisiniz demişlerdi.akşam bakınca bunu buldum.

yarın arıcam eğer hallolmuşsa ve alabilirsem yani hakikaten helal olsun :d
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...