Valeron Mesaj tarihi: Ocak 12, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 12, 2010 merhaba arkadaşlar şimdi konu biraz daha genel olduğu için herhangi bi yere açmadım buraya açtım. bi monitörüm var samsung ve bozuldu ist,kadıköydeki samsung garanti servisine verdim,garanti kapsamında ürün aldılar. kadın 2 gün içerisinde hallolur dedi eğer parçaf alan değişmeyecekse,parça değişecekse 1 hafta 10 günü bulur dedi,tabi azami süreleri 30 iş günü. şimdi 1.sorum; buraya herhangi bi ürün veren oldu mu ne kadar sürede aldı ? 2.sorum bunlar diyelim 30 iş gününde ürünmü geri vermediler,süre sonunda ürünün yenisini ellerinde yoksa bir üst modelini vermek zorundalar diye biliyorum doğru mu biliyorum ? 3.soruum bu tarz durumlara gelen insanların yazılarını okudum yok yeni ürün onayı gerekiomuş o onay da 2 haftadan önce çıkmıyomuş falanmış filanmış,bu tarz bi durumla karşılaırsam eğer böyle söylerlerse yani bana,ne yapmam gerek sizce nasıl bi yol izleyebilirim ? 4.sorum konuyla alakalı yasaya sahip olan var mı elinde veya bi internet sitesi linki falan bilen ? teşekkür ettim ilginize Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
xlaidehlevar Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 benimde samsung monutorum bozulmuştu 3 hafta sonra yapıp gondermıslerdı sonra yıne bozulunca yenısını gondermıslerdı. o 1 ay ıcınde duzelmezse yenısı gonderme olayıda dogrudur ayrıca. ama yapılır 2 hafta ıcınde merak etme Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Gallant Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 vaktiyle bizim 19" crt nin(550$+kdv idi zamanında fiyatı:)) 3 yıllık garanti süresinin dolmasına 6 ay kala monitörün anti glare tabakası kalkmıştı. Samsung un süper distribütörü Koyuncu, kullanıcı hatası lan o, ıslak bezle silmişsiniz diyip garanti kapsamınında mönitörün kılına bile dokunmamıştı. Ondan beri bu marka mönitörleri kullanmama kararındayım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rock Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 @Gallant Sorunun kullanıcı hatası olamdığını düşündüysen samsung'a mail atsaydım keşke. Ana firmalar böyle durumlarda distribütörleri uyarabiliyor bildiğim kadarıyla. Ayrıca bozuldu diye okadar da üzülme. Bende de 19" syncmaster 957 var. Bozulsun da adam gibi ufak bir lcd alayım diye dua ediyorum., ama bozulmuyor ka... ...um alet. @Valeron 2- Bir üst seviyedeki ürünle değil de aynısı, muadiliyle değiştiriyorlar yada para iadesi yapılıyor diye biliyorum. 3(ve 1)- Ürünün tamiri, değişimi yada para iadesi gibi konular tamamen firmanın yoğunluğuna ve iyi niyetliliğine kalmış bir durum. 4- İnternetten tüketici hakları diye arayıp, araştırman lazım :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Gallant Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 8 sene önceki olay, o zaman ne tüketici vardı ne de hakkı:)) Şimdi olsa zaten o distribütörün kafasındaydı o mönitör. Gerçi halen çalışıyor cihaz 10 senedir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
THARKAS Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 aynisi ile degistirir. elidne aynisi yoksa bir ustunu vermek zorunda. sen ikisinide reddedip para iadesi alabilirsin. 30 iş günü doldugunda eger urunu bireyselk ullanici olarak aldiysan. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ramocan Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 evim taşınırken 3.cu kattan düşürdüğüm monitoru sorgusuz sualsiz alıp tamir ettiler ve 1 hafta içinde geldi ve adamlar para bile almadılar. Samsung servisi son derece düzgün, bence sorun yaşamazsın... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Valeron Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 bu kadar temiz olduğunu bilmiodum biraz araştırıdğımda pek hoş sonuçlar almamıştım ama işallah görücez,2 günde oluyo eğer parça değişmicekse demişti yarın 2.günü bi ariim bakalım neymiş durum : ) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Valeron Mesaj tarihi: Ocak 14, 2010 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 14, 2010 Arıza Bildirimi : MODELİ:932NPLUS+TOPUZ İşlem Durum : Tamir İşlem Tarihi : 14/01/2010 Açıklama : BESLEME KONDANSATÖRLERİ DEĞİŞTİ. TEST OK.. Ücret : 0 USD + KDV valla www.destekbilisim.com bu kadıköydeki servisin sitesi ordan bakım numaramla kontrol ettim.bugün öğlen aramıştım bişey gözükmüo demişlerdi siteyi söylemiş,ordan bakabilrisiniz demişlerdi.akşam bakınca bunu buldum. yarın arıcam eğer hallolmuşsa ve alabilirsem yani hakikaten helal olsun :d Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Tatar Ramazan Mesaj tarihi: Ocak 14, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 14, 2010 Ekran kartın da bozukmuş yazmışsın öteki başlığa, napıyosun dostum sen bu PC ile, tepinme üstünde yazıktır:) kolay gelsin Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Valeron Mesaj tarihi: Ocak 14, 2010 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 14, 2010 :d abi ekran kartı zaten esir etti aldığımdan beri,2 sefer garantiye gitti. monitör de ilk defa karşılaştım ama aldığmdan beri pc'me format atmadım gururluyum :d Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cthulhu Mesaj tarihi: Ocak 15, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 15, 2010 yukarıda yazılanları bilmiyorum okumadım da 30 iş günü dolduğu anda samsung'u hiç ama hiç arama.en yakın tüketici derneği şubesine git, kağıdını göster onlar hallediyorlar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar