Cairne Mesaj tarihi: Ocak 12, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 12, 2010 merhabalar yaklasık 46 gun once hp grantisine bilgisayarımı verdim o gunden beri ne arayan var ne soran urun takibe girdigimdede arıza bulunamadı diyor bunun nedeni nedir ? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
_catastrope_ Mesaj tarihi: Ocak 12, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 12, 2010 Böyle durumlarda arayıp sorması en iyi, online takipte hep bi aksaklık oluyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Genel Yönetici orc_lord Mesaj tarihi: Ocak 19, 2010 Genel Yönetici Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 19, 2010 telefonla arayıp sormalısın. muthemelen ilk önce size yeni bir ürün önerecekler. kabul etmezseniz para iade işlemlerini başlatacaklar. para iadesi işlemleride yaklaşık olarak 2-3 hafta sürüyor. bence çok beklemeden arayarak ulaşın ve bilgi alın. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Baggio Mesaj tarihi: Ocak 19, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 19, 2010 İyi sabır varmış :p Takvim günü değil de iş günü hesabı yap önce, 30 iş gününü geçmişse direk yenisini vermek zorundalar, o yönde baskı yaparsın. Geçmediyse de 2-3 günü kalmıştır, hiç uyandırma şimdi arayıp da, bekle dolunca ara. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
nutella yerim Mesaj tarihi: Ocak 19, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 19, 2010 benzer durum benim başıma gelmişti para iadesi aldım Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Katharsis Mesaj tarihi: Şubat 3, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 3, 2010 46 gün geçti ise tüketici haklarına göre para iade talep etme hakkın var dostum , kullan ve kurtul HP'inden derim. Bi daha da bulaşmamanı yerine (kişisel tavsiyedir tabi takdir senin ) Asus'u değerlendirmeni öneririm. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Archangel_ Mesaj tarihi: Şubat 4, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 4, 2010 Cairne said: merhabalar yaklasık 46 gun once hp grantisine bilgisayarımı verdim o gunden beri ne arayan var ne soran urun takibe girdigimdede arıza bulunamadı diyor bunun nedeni nedir ? markayı kötülemek gibi olmasın ancak hp de aktif çalışan iken hp bilgisayarı ile sorun yaşayan bir arkadaşımın anlattığına göre; aradan 4 ay geçmiş, bu arada çok elzem bir işi olmadığı için o laptop işini çok kurcalamamış. sonunda canına tak edince müşteri hizmetlerine hp çalışanı olduğunu, işlemin neden bu kadar geciktiğini vs sitem ederek sormuş, geçiştirildikten sonra hp den supervisor u kendisini arayıp telefonda güzelce bir kaymış, "sana özel değil, herkes için normal prosedür bu" anatemalı bir konuşma yapmış.toplam 5 ay sonra arkadaşım kendininkinden oldukça üst düzey yeni bir laptop almış.ilk fırsatta hp den ayrıldı... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cairne Mesaj tarihi: Şubat 6, 2010 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 6, 2010 ben umidi kestim mahkeme sonucunu beklicem Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar