Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

hp ürün garanti


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
merhabalar yaklasık 46 gun once hp grantisine bilgisayarımı verdim o gunden beri ne arayan var ne soran urun takibe girdigimdede arıza bulunamadı diyor bunun nedeni nedir ?
  • Genel Yönetici
Mesaj tarihi:
telefonla arayıp sormalısın. muthemelen ilk önce size yeni bir ürün önerecekler. kabul etmezseniz para iade işlemlerini başlatacaklar. para iadesi işlemleride yaklaşık olarak 2-3 hafta sürüyor. bence çok beklemeden arayarak ulaşın ve bilgi alın.
Mesaj tarihi:
İyi sabır varmış :p Takvim günü değil de iş günü hesabı yap önce, 30 iş gününü geçmişse direk yenisini vermek zorundalar, o yönde baskı yaparsın. Geçmediyse de 2-3 günü kalmıştır, hiç uyandırma şimdi arayıp da, bekle dolunca ara.
  • 3 hafta sonra ...
Mesaj tarihi:
46 gün geçti ise tüketici haklarına göre para iade talep etme hakkın var dostum , kullan ve kurtul HP'inden derim. Bi daha da bulaşmamanı yerine (kişisel tavsiyedir tabi takdir senin ) Asus'u değerlendirmeni öneririm.
Mesaj tarihi:
Cairne said:

merhabalar yaklasık 46 gun once hp grantisine bilgisayarımı verdim o gunden beri ne arayan var ne soran urun takibe girdigimdede arıza bulunamadı diyor bunun nedeni nedir ?

markayı kötülemek gibi olmasın ancak hp de aktif çalışan iken hp bilgisayarı ile sorun yaşayan bir arkadaşımın anlattığına göre; aradan 4 ay geçmiş, bu arada çok elzem bir işi olmadığı için o laptop işini çok kurcalamamış. sonunda canına tak edince müşteri hizmetlerine hp çalışanı olduğunu, işlemin neden bu kadar geciktiğini vs sitem ederek sormuş, geçiştirildikten sonra hp den supervisor u kendisini arayıp telefonda güzelce bir kaymış, "sana özel değil, herkes için normal prosedür bu" anatemalı bir konuşma yapmış.toplam 5 ay sonra arkadaşım kendininkinden oldukça üst düzey yeni bir laptop almış.ilk fırsatta hp den ayrıldı...
×
×
  • Yeni Oluştur...