Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

[tutorial] field büyüsü kullanan npc'ler.


Faust

Öne çıkan mesajlar

selam arkadaşlar.
bu tutorialda, npclerin field büyüsü atmalarını sağlayacağız.
eğer npc'nin ne olduğu hakkında fikriniz yoksa lütfen bu sayfayı kapatın ;)

yazı Asclepius'un izni ile türkçeye çevrilmiştir.
orjinal script yazarı: Rudenid

npc'ye şöyle bir event verelim:

said:

ON=@SkillStart
IF (( = 019)||(=skill_magery)) // eğer npc magery kullanıyorsa
IF !()
RETURN 0
ENDIF
ACTARG1=28
TARGP= // hedefi belirle (player)
ACT=0
RETURN 0
ENDIF


not: scripti test etmedim. bir sorun olursa mesaj bırakınız.
tşkler.

edit: smileyler silindi.[signature][hline]faust @ noir

[Bu mesaj Faust tarafından 11 Temmuz 2004 16:55 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Simdi bu olay biraz Ai ye girdigi icin ziplamak durumunda hissettim kendimi.

Bir spellcaster Ai `yi yapmak, tum Ai lar icindeki en zorlarindandir.. Buyulerin nasil kullanilmasi gerektigi, v.s.. datasi fazla ve hesaplamasi cok ugrastirici seyler.. Oncelikle target `in hangi yone baktigini bulmalisiniz.. Field` i tepesine atarsaniz, tamamen gereksiz olur.

Mesela en basit ornek olarak, stone field icine bir NPC yi alip icine firefield cekerek adami kizartabilirsiniz..

Nasil olur.. Adamin face`ine gore 2-3 x veya y yanina stone field atilir, sonra bunun adama gore tam simetrisine, ve sonra da yan taraflara.. Tabii bu durumda adam move edecegi icin, once bir paralyze atmak ise yarayabilir.. ( UO da bole bir buyu vardi herhalde. ? ) Adam iceri hapsedildikten sonra fire field cekilir, ve tekrar paraylze atilir ki, eger icerdeki bir spellcaster ise, dimension door turevi birsey atmasin ( UO da bu teleporttu galiba ? ).

Boylelikle, cok basit kurallarla target `i etkisiz hale getirmeye calisan bir buyucunuz olacaktir. ;) Izlemek pek eglencelidir bu tur seyleri.[signature][hline]Q: How many IBM cpu's does it take to do a logical right shift?
A: 33. 1 to hold the bits and 32 to push the register.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
  • Yeni Oluştur...