-all Mesaj tarihi: Kasım 21, 2009 Mesaj tarihi: Kasım 21, 2009 Doğuş VW'in ABT chiplerini, yine VW grubuna dahil araçlara garanti kapsamını bozmadan takabiliyormuş €1000'dan, doğru mudur bu? sonuçta legal değil bildiğim kadarıyla.
Cairne Mesaj tarihi: Kasım 22, 2009 Mesaj tarihi: Kasım 22, 2009 Dogus oto yaz google a ara de boyle boyle duydum dogrumu en dogrusunu onlar soyler herhalde Birde eger oyle bisey varsa ve garantiyi bozmuyorsa bi anlasma bisi olabilir ama en mantiklisi aramak bence :/
xlaidehlevar Mesaj tarihi: Kasım 22, 2009 Mesaj tarihi: Kasım 22, 2009 evet doğrudur. penta oto yapıp 2 sene garanti veriyor
nuwanda Mesaj tarihi: Kasım 22, 2009 Mesaj tarihi: Kasım 22, 2009 sdc vw lere yapiliyor bu islem gruptaki diger markalara yapmiyor dogus su anda.. ama ne zaman sorsaniz audiye falan onumuzdeki ay belli olcak efendim diyorlar =)
Sintisyzer Mesaj tarihi: Kasım 22, 2009 Mesaj tarihi: Kasım 22, 2009 mesela 1.4 tsi 160hp @5800rpm motoru 210hp @6100rpm e çıkarıyolarmış, 240Nm tork da 290Nm ye çıkıyo
Vodan Mesaj tarihi: Kasım 22, 2009 Mesaj tarihi: Kasım 22, 2009 1100 Euro'ya bunu yapıp 2 yıl'da garanti veriyorlarsa, 2.0 TSI almanın bir manası kalmıyor ama.. Nasıl bir pazarlama metodudur ki bu?
Sintisyzer Mesaj tarihi: Kasım 22, 2009 Mesaj tarihi: Kasım 22, 2009 2.0 tfsi chiplediginde rahat 265hp oluyo cunku :D tabi bu arada 2.0 tsi yok, 2.0tfsi var
paramecium Mesaj tarihi: Kasım 23, 2009 Mesaj tarihi: Kasım 23, 2009 Selam, Aslında 1.4 motor da TFSI ama artık F'i yutuyorlar diye biliyorum :) Bence 1.8T motor almak daha mantıklı. 1.4'e o kadar yüklenmek bana güven vermez : Saygılar.
Sintisyzer Mesaj tarihi: Kasım 23, 2009 Mesaj tarihi: Kasım 23, 2009 tfsi denince turbolu fsi, tsi denince twin scroll, turbo+superchargerlı oldugu anlasılıyo ya hani, ondan bi nüans farkı var. bana da enteresan geliyo stock ustune 50hp çıkarmak, ama heryerde aynı geyik, inanılmaz bi potansiyel var vs falan diye. garanti de sagladıklarına göre demekki bi tutarlılık var
paramecium Mesaj tarihi: Kasım 23, 2009 Mesaj tarihi: Kasım 23, 2009 Selam, said: 1.4 TSI aspiration hot-film air mass meter, cast alloy throttle body with electronically controlled Bosch "E-Gas" 'drive by wire' throttle butterfly valve 90 kW & 92 kW variants — two-part plastic intake manifold, turbocharger incorporated in exhaust manifold with maximum boost pressure 1.8 bar, water-cooled intercooler integrated into intake manifold 103 kW to 125 kW variants — multi-ribbed belt-driven fifth-generation Eaton Roots-type positive displacement supercharger operated by a magnetic clutch integrated in a module inside the water pump, internal step-down ratio on the input end of the synchronisation gear pair, and KKK turbocharger with integrated wastegate connected in series, administrated by a control flap, 2.5 bar pressure at 1,500 rpm, front mounted intercooler (FMIC) Sadece 103kW ve 125kW'lık motorlarda çift aşırı besleme var. Diğerleri klasik turbo ile sadece. said: DIN rated motive power and torque outputs 90 kW (122 PS; 121 bhp); 200 Nm @ 1,500-3,500 rpm — Golf Mk5 from in 2007 92 kW (125 PS; 123 bhp); 200 Nm @ 1,500-4,000 rpm — CAXC; Audi A3 and SEAT Leon 103 kW (140 PS; 138 bhp); 220 Nm — Touran from early 2006, Golf Mk5 110 kW (150 PS; 148 bhp) @ 5,800 rpm; 240 Nm @ 1,750-4,000 rpm — BMY; VW Golf Mk5, VW Tiguan 118 kW (160 PS; 158 bhp); 240 Nm @ 1,750-4,500 rpm — Golf Mk6, Scirocco Mk3 125 kW (170 PS; 168 bhp) @ 6,000 rpm; 240 Nm (MEP 21.7 bar) @ 1,750-4,500 rpm (200 N·m @ 1,250-6,000 rpm), rev limit: 7,000 rpm — BLG; Golf Mk5 GT 133 kW (181 PS; 178 bhp) ???? — SEAT Ibiza Cupra Saygılar.
Sintisyzer Mesaj tarihi: Kasım 23, 2009 Mesaj tarihi: Kasım 23, 2009 paramecium said: Selam, said: 103 kW to 125 kW Sadece 103kW ve 125kW'lık motorlarda çift aşırı besleme var. Diğerleri klasik turbo ile sadece. Saygılar. 103kW ve 125kW arasındaki motorlarda var, 118kW lik 1.4 158hp scirocco motoru dahil yani
Sintisyzer Mesaj tarihi: Kasım 23, 2009 Mesaj tarihi: Kasım 23, 2009 ama evet 1.4 125ps lk olanlarda SC yok onu biliyodum bi itirazım yok zaten vwde 125hplik olanlar TSI ( kırmızı I ) diye geçiyo ama audide 1.4 TSFI diye geçiyo
paramecium Mesaj tarihi: Kasım 23, 2009 Mesaj tarihi: Kasım 23, 2009 Selam, İçine ettiler motor etiketlerinin :P Koy paşalar gibi TSI ekini; duruma göre harflarin içini sırayla boya falan. Saygılar.
-all Mesaj tarihi: Kasım 24, 2009 Konuyu açan Mesaj tarihi: Kasım 24, 2009 benim de merak ettiğim kısım ABT chipler sadece VW'a özel mi diye düşünüyordum, ama doğuş'un parayı bastıran her vw ailesi arabasına abt chip taktığını duyunca merak ettim.
Aldarion Mesaj tarihi: Kasım 27, 2009 Mesaj tarihi: Kasım 27, 2009 Takıyorlar ya. Arkadaşlımda A4 var 2.0 TFSI, 200 beygirden 265 e çıkardılar çiple...
Sintisyzer Mesaj tarihi: Kasım 28, 2009 Mesaj tarihi: Kasım 28, 2009 aynı motor işte, sciroc 2.0 tfsi da aynen 265 e çıkıyo
THARKAS Mesaj tarihi: Mart 14, 2010 Mesaj tarihi: Mart 14, 2010 peki fren sistemi ile oynamak gerekiyormu chip olayindan sonra?
paramecium Mesaj tarihi: Mart 14, 2010 Mesaj tarihi: Mart 14, 2010 Selam, Fren tamamen opsiyon statüsünde yurdumda yapılan modlar sonrası. Bence en önemli mod frenler için yapılmalı ki brembo set fiyatları oldukça yüksek : En azından benim gördüklerim öyle. Saygılar.
Öne çıkan mesajlar