nutella yerim Mesaj tarihi: Kasım 18, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 18, 2009 aradan uzun zaman gecmesine ragmen halen sinirim gecmedi ve aslında bu yazıyı yazmak icin sinirimin yatısmasını bekliyordum fakat anladım ne kadar beklesem de sinirim yatısmayacak en iyisi bir an once yazayım dedim bir sure once teknolojix magazasından bir bilgisayar aldım,alırken magazada calıstırıp gosterdiler herhangi bir sorun yoktu fakat eve geldigimde (aradan 1 saat gecmeden) bilgisayarın surekli kilitlendigini acılmadıgını ve kullanırken surekli reset yedigini gordum,aradım durumu anlattım ertesi gun gel dediler isi gucu bıraktım gittim,dukkana geldigimde "sen bilgisayarı bırak yenisini verelim fakat o elimizde yok en iyisi bi sure bekle yenisini getirtelim" dediler,tamam sorun degil dedim,aradan 1 hafta gecti ne aradılar ne sordular en sonunda ben aradım yeni urunun geldigini dukkanda bekledigini soylediler,gittim aldım tekrar eve geldim aradan 1 saat gecmeden bilgisayarda tam tamına aynı sorunlar cıktıgını gordum,yine aradım telefonda boyle bir seyin olma ihtimalinin 0 oldugunu bu urunden binlerce sattıklarını soylediler,dolayısıyla tepem attı,telefonda "yarın getir bakalım" dediler,goturdum ve artık urunun iadesini talep ettigimi kibar bir dille soyledim fakat urunu teslim ederken dukkanda acıp gosterdiklerini o zaman calıstıgını yani sorunu benim kullanmamdan dolayı olustugunu soylediler,ben para iade talebinde ısrar ettigimi kibar bir dille tekrarladım,bunun ustune magaza calısanı beni azarladı hakaret etti ve hemen magazadan cıkıp gitmezsem guvenlik cagıracagını soyledi,ben tabi bunu duyunca bir an dumur oldum bu gibi bi durum basıma ilk defa geliyordu fevri bir harekette bulunmamak icin kendimi tutarak magazayı hemen terk ettim,bi sure ne yapabilecegimi dusundum,tuketici haklarına ve bunun gibi bir kac kurulusa daha gidip olayı anlattım sonra teknolojixin ana merkezini arayıp bu elemanının davranısından bahsettim telefonda karsımdaki kisi bana konu hakkında bilgisi olmadıgını ve elemanına mutlaka kotu bir davranısda bulundugumu yoksa bu gibi bir durumun soz konusu olamayacagını soyledi,ben de aksini soyledim daha sonra telefonda bana hakaret etti ben bu kadar şerefsizlige dayanamayıp telefonu kapadım ve artık hakkımı tamamen hukuki yollardan arayacagımı soyledigimde bana istedigin kadar ugras paranı alamazsın avukat tutsan aylarca surer dava dedi,bunun uzerine ben dersimi isimi gucumu herseyimi bırakıp avukatmıs hukuk burosuymus 1 hafta dolastım en sonunda durumu dayanamayıp babama anlattım,o da ankarada maliye bakanlıgında cok yakın bir arkadası oldugunu ve paramı hemen vermezlerse ustlerine gideceklerini soylettirecegini soyledi,bunu maliye bakanlıgındaki kisi arayıp soyledikten 1 saat sonra param yattı,gel gelelim cıkartılacak derse bu magazadan sakın ha sakın omru hayatınız boyunca bir urun ne alın ne aldırın,anladım ki kibarca rica ederek bu memlekette isler yurumuyo illa bir yerde bir tanıdıgın olacak yazarken dahi cok sinirlendim su yazıyı sinirden bi ton imla hatası yapmısımdır neyse siz okuyun sonra magdur olmayın aman ha Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paspatur Mesaj tarihi: Kasım 18, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 18, 2009 Bu durumlarda en etkili yöntem sağlam bir şikayet maili döşeyip ilgili firmaya ait en yukardaki adamlara ulaşmasını sağlamaya çalışmaktır. Mutlaka geri dönülüyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Joker Mesaj tarihi: Kasım 18, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 18, 2009 şuan piyasadaki firmaların % 70'i böyle çalışıyor. buna en büyükler dahil Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
nutella yerim Mesaj tarihi: Kasım 18, 2009 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 18, 2009 ben firma yoneticilerinin nasıl bir mantaliteye isletmecilik anlayısına sahip oldugunu anlamadım musteri hizmetlerini arayınca sikayetimi kibarca soyledim adam beni azarladı sinirlenince yapı olarak dili dolasan kekeleyen bir insanım kilitlendim telefonda sinirden konusamadım hadi anlıyorum bu gibi durumlarda elemanlar elbet sirketin kesin davranısını musteriye karsı tutumunu yanlıs aktarabilir eyw ama bilader aldıgın elemana da bir dikkat et be kardesim Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dasaaa Mesaj tarihi: Kasım 18, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 18, 2009 üstteki yazının verdiği mesaj şudur: nokta ve virgül kullanımı önemlidir. ne bilgisayarı bu, laptop mı normal masa üstü bilgisayar mı? bi de bu teknolojix istanbul şirketi değil sanırım.. duymadım hiç. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
fizban Mesaj tarihi: Kasım 18, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 18, 2009 sinirlenince karşıdakini susturacak kadar sahte hukuk bilgisi olan bir adam olarak söylüyorum ki, bağırıp çağırarak hakkını alabiliyorsun. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
cado Mesaj tarihi: Kasım 18, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 18, 2009 geçmiş olsun çok kötü bir durum.paranı geri alabilmene sevindim.isminide ilk kez duydum istanbulda değil heralde.neyse bundan sonra görsemde uzak dururum Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
nutella yerim Mesaj tarihi: Kasım 18, 2009 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 18, 2009 paspatur said: Bu durumlarda en etkili yöntem sağlam bir şikayet maili döşeyip ilgili firmaya ait en yukardaki adamlara ulaşmasını sağlamaya çalışmaktır. Mutlaka geri dönülüyor. onu da yaptım adamlar gram sallamadı,ben basıma gelen haksızlıkda magdur oldugumu bunu acıkca dile getirdigimde belirttigimde mutlaka hakkımı alacagımı sandım ama nafile avukatlık bürosunda durumu anlattıgımda adam bana ingilterede yasadıgını mı zannediyorsun burası turkiye dedi,eh esseklik etmisim hak hukuk gibi seylere inanarak buyuk ders oldu bana parayı alamasam da uzulmeyecekdim cok buyuk bir tecrube kazandım keske su basıma gelen durumu resmetmek gibi bir imkanım olsa da cerceveletip odama assam her sabah kalktıgımda baksam artık satıcılara ısletmecılere markalara potansiyel beni dürtmek isteyen insan gozuyle bakıyorum Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dark_Soul Mesaj tarihi: Kasım 18, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 18, 2009 isminden belli zaten,bide bu bilişim firmaları vatan dan tut teknosaya kadar bu kadar embesil çalisanı nerden buluyolar anlamıyorum,ne adamda teknik bilgi var ne diksiyon var hicbise yok,ürün hakkında kitapcigi ezberleyip oyle konusuyolar,soyle az pro bi soru sorsan ya kitlenip "bunu su arkadasa sorim 1sn" yada gotunden salladıgı surat ifadesinden belli olan bir sekilde sacma sapan alakasız şeyler söylüyolarlar,topuna kibrit suyu... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
nutella yerim Mesaj tarihi: Kasım 18, 2009 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 18, 2009 dasaaa said: üstteki yazının verdiği mesaj şudur: nokta ve virgül kullanımı önemlidir. ne bilgisayarı bu, laptop mı normal masa üstü bilgisayar mı? bi de bu teknolojix istanbul şirketi değil sanırım.. duymadım hiç. yazımın sonunu oku Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dreagloth Mesaj tarihi: Kasım 18, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 18, 2009 İmla hatası yapmamışsınki, imla yok. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paspatur Mesaj tarihi: Kasım 18, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 18, 2009 fizban said: sinirlenince karşıdakini susturacak kadar sahte hukuk bilgisi olan bir adam olarak söylüyorum ki, bağırıp çağırarak hakkını alabiliyorsun. o zaman bunu dene Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
canola Mesaj tarihi: Kasım 18, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 18, 2009 adam serbest çalışmış. abi noktalar virgüller nerde Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
tinkibinki Mesaj tarihi: Kasım 18, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 18, 2009 Çalışanları bilerek özellikle hırtlardan seçiyorlar yerine göre bence. Özellikle elektronik bölümlerinde öyle adamlarla karşılaşıyorsun ki.. Mesela d&r'da falan, yemin ediyorum çevre liselerden çalışan alsan konuya daha hakim olur. İnsanları, karşılarına önce abuk sabuk kişiler çıkararak yıldırmaya çalışıyorlar. Sen diretirsen de en kötü "çalışanımızın davranışlarından dolayı özür dileriz" diyip, hakkını veriyorlar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
smarthan Mesaj tarihi: Kasım 18, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 18, 2009 Dark_Soul said: isminden belli zaten,bide bu bilişim firmaları vatan dan tut teknosaya kadar bu kadar embesil çalisanı nerden buluyolar anlamıyorum,ne adamda teknik bilgi var ne diksiyon var hicbise yok,ürün hakkında kitapcigi ezberleyip oyle konusuyolar,soyle az pro bi soru sorsan ya kitlenip "bunu su arkadasa sorim 1sn" yada gotunden salladıgı surat ifadesinden belli olan bir sekilde sacma sapan alakasız şeyler söylüyolarlar,topuna kibrit suyu... aynen katılıyorum.ati hd4850 almak için gittiğimde adam bana zorla hd2600 satmaya çalışmıştı :D . ondan iyidir bu fln dio bide :D bu arada teknolojixi nasıl duymadınız ya :S tv de bilem reklamı çıkmıştı bi ara. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
mani Mesaj tarihi: Kasım 18, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 18, 2009 tüketici hakları derneğine başvur. yasal olarak bi ürünü kullansan dahi belli bir süre içerisinde iade ettiğin zaman paranı geri alabilmen lazım. bu hangi ürünlerde kapsam dışıdır detaylı bilmiyorum ama sanmıyorum bilgisayar ürünleri kapsam dışı olsun. yada tanıdık bir avukat arkadaşın yada akraban var ise onunla birlikte mağazaya git. maksat göz korkutmak. anlat durumu avukatıda yanımda getirdim de dizlerinin bağı çözülür zaten orda bulunan müşteri temsilcisinin yada mağaza müdürünün. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Laurelin Mesaj tarihi: Kasım 18, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 18, 2009 fizban said: sinirlenince karşıdakini susturacak kadar sahte hukuk bilgisi olan bir adam olarak söylüyorum ki, bağırıp çağırarak hakkını alabiliyorsun. budur Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Tenekeadam Mesaj tarihi: Kasım 18, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 18, 2009 Çok tırt bir avukatlık bürosuna gitmişsin,ben ayakkabımın parasını 2 ay içinde aldım geri.Mahkeme ve avukat paraları karşı tarafa yıkıldı üstüne. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Osuran_boga Mesaj tarihi: Kasım 18, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 18, 2009 tenekeadam seni tebrik ederim uraştığın için keşke herkes uraşsa.kimi bilgisizlikten kimi sisteme inancı olmadığından boşveriyor üreticiler satıcılar çok şımardı.topik sahibi arkadaşta cidden yine iyi dayanmışsın sinirin geçmez tabi nasıl geçsin adamlar aynı şeyi yapmaya devam ediyodur kesin.ayrıca cidden benim de dikkatimi çok çeker teknolojik ürünler satan mağazalara manavda çalışmış adamları mı yerleştiriyolar napıyorlar yaw ne desem ne sorsam hep aynı boş bakış birde anlamasan seni şeedecektik tavrındalar.vatandan pc alırken bana hiçbir tavsiyede bulunmayan adamlar tanıdığım birisine bu ondan daha iyi şu şöl bu böle diyerek benim tavsiye ettiğimden farklı bir pc satmışlar.tahmin emiştim zaten aynı şeyi söyleyen çok oldu Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
RRa Mesaj tarihi: Kasım 18, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 18, 2009 ben yazıyı okurken adamlar ne avrat bıraktım ne ana bıraktım ama mutlu sonla bitti sözlerimi geri aliyorum :) dostum sen halletmişsin meseleni daha sinir yapma boşver her zaman daha üst makamlara ulaşmak gerek bu durumlarda üstüne ulaştin tinlamadi mi bi üstüne o da mi aynı onunda üstüne herkezin bir üstü vardır Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Çokakýllýadam Mesaj tarihi: Kasım 18, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 18, 2009 Nutella abi bence olayı burada bitirmemelisin ciddiyim. Yani yanlarına kalmamalı bu yaptıkları. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
RRa Mesaj tarihi: Kasım 18, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 18, 2009 cam indirme devri kapandı, hukuk da zor işe sabir ister, para ister... allaha havale etsek? en temizi gibi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Tatar Ramazan Mesaj tarihi: Kasım 18, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 18, 2009 Yıllar önce Gold bir anakart için beni 6 ay süründürmüştü taa ki garantisi bitene kadar. Sonunda teknik serviste kafalarına kartı atıp başka yerden yeni kart almıştım, ondan beri bu badem bıyıklardan bişi almam. Gerçi diğer firmalarından (başta teknosa ki onların 2. kalite mal sattıklarına inanıyorum:)) onlardan pek farkı yok, sadece biraz Kadıköy Eksen'e güveniyorum, hem ucuz hem de yardımseverler genelde, zaten nette en az şikayet alan firmalardan biri. edük: Aslında bu tarz mesajları ulaşabildiğimiz her forumda paylaşalım ki, hem daha az kişinin canı yanar, hem de bu uyanıkların sayısı azalır zamanla. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Efrasiyab Mesaj tarihi: Kasım 18, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 18, 2009 RRa said: ben yazıyı okurken adamlar ne avrat bıraktım ne ana bıraktım ama mutlu sonla bitti sözlerimi geri aliyorum :) Sözlerini niye geri alıyorsun ki? Adamlar müşteriye olan saygılarından halletmemişler, vergi kaçırdıkları için maliye yüzünden işini halletmişler. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Estel_Anorien Mesaj tarihi: Kasım 18, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 18, 2009 iki de paragraf yapsaydın çeşni olurdu. ama adam değil bunlar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar