eeee Mesaj tarihi: Haziran 4, 2004 Mesaj tarihi: Haziran 4, 2004 staff lar için bir script arıyorum.Nasıl söylesem staff ların çevresinde dumana benzer bişeyler çıkıyor.etrafında renkli.kal val a benziyor.ama renkli bilen varsa bana yollaya bilir mi?
Sorj Mesaj tarihi: Haziran 4, 2004 Mesaj tarihi: Haziran 4, 2004 .add i_staff quarter src.admin.go.undernet.flanders.be.eu.undernet.org şaka şaka nasıl bişey biraz daha açarmısın benim kelime dâârcîîm kît dâ ondan[signature][hline]morning morning where are you going? Sabah sabah nereye gidiyorsun? Cable Mail Aysikyu Click Me And Type Something
Korax Mesaj tarihi: Haziran 4, 2004 Mesaj tarihi: Haziran 4, 2004 Arkadaşın bahsettiği şey bi komut yada örneğin robe'a tıklayınca efektlerle invisden çıkma gibi bişey.Componentlerle uğraşmak için birebir :) paticik.com/scripts aratırırsan bulabilirsin.Orada olması lazımdı.[signature][hline] _o_ _o_ _o_ _o_ ..| ....|.....|.....| ./ ./ ../ ../ Tey,Tey,Teyyy.. Soldan Sağa:Paskal,Koraks,Tora ve Llama,Paticiğin Resmi,Tescilli Halaycıları.. Powered bY Korax & Pascal. Pati halay ekibi kurucuları ve başları..
RRa Mesaj tarihi: Haziran 4, 2004 Mesaj tarihi: Haziran 4, 2004 Functionun altinda bundan 6 tane ekliyceksin. newitem i_fire_column act.type t_normal act.p act.MOVE 1,-2 act.attr attr_decay act.timer 2[signature][hline]Ra Ownz www.unlive.net Herkes kendi kaderinin efendisidir Vote Unlive Bize katıl kendi tercihlerinin hükümdarı ol. [email protected]
Lucas Mesaj tarihi: Haziran 4, 2004 Mesaj tarihi: Haziran 4, 2004 eheh .fixmix ve .scriptmaster ı söylüorsun.istiyorsan msn veya mail ver yolliyim.[signature][hline]Indinolla UO Shard High Council Gün Gelir Sokaklarda Yatarsam Şaşma ama Gün Gelir Vezir Olur Çökerim Başına...
Bolubeyi Mesaj tarihi: Temmuz 2, 2004 Mesaj tarihi: Temmuz 2, 2004 [itemdef i_staff_robe] name=staff robe id=i_robe_gm armor=500 type=t_clothing on=@create name=staff robe color=0810 attr=04 hitpoints {5000 6000} ON=@DCLICK SRC.INVISIBLE src.Devaroux src.Devaroux2 src.Devaroux3 src.Devaroux4 on=@click message return 1 on=@pickup_pack if < 2) remove return 1 endif on=@equip if ( > 6) src.targ.color=0455 src.targ.name=Owner Robe src.title=Exodus Staff src.fame=0 src.karma=0 src.kills=0 src.gm=1 src.privshow=1 src.events +e_plevel7 src.events +e_staff elseif ( > 5) src.targ.color=01 src.targ.name=Admin Robe src.title=Exodus Staff src.fame=0 src.karma=0 src.kills=0 src.gm=1 src.privshow=1 src.events +e_plevel6 src.events +e_staff elseif ( > 4) src.targ.color=0485 src.targ.name=Developer Robe src.title=Exodus Staff src.fame=0 src.karma=0 src.kills=0 src.gm=1 src.privshow=1 src.events +e_plevel5 src.events +e_staff elseif ( > 3) src.targ.color=070d src.targ.name=Gamemaster Robe src.title=Exodus Staff src.fame=0 src.karma=0 src.kills=0 src.events +e_plevel4 src.events +e_staff elseif ( > 2) src.targ.color=025 src.targ.name=Seer Robe src.title=Exodus Staff src.fame=0 src.karma=0 src.kills=0 src.events +e_plevel3 src.events +e_staff elseif ( > 1) src.targ.color=0554 src.targ.name=Counselor Robe src.title=Exodus Staff src.fame=0 src.karma=0 src.kills=0 src.events +e_plevel2 src.events +e_staff elseif ( < 2) src.sysmessage Staff' a ait olan esyalari kullanamazsiniz. src.targ.remove endif return 0 on=@unequip if ( > 6) src.events -e_plevel7 elseif ( > 5) src.events -e_plevel6 elseif ( > 4) src.events -e_plevel5 elseif ( > 3) src.events -e_plevel4 elseif ( > 2) src.events -e_plevel3 elseif ( > 1) src.events -e_plevel2 endif return 0 /////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// [itemdef i_staff_horse] name=staff horse id=i_pet_horse type=t_script on=@create color=0810 attr=14 on=@dclick if !(( == c_man) || ( == c_woman) || ( == c_man_gm)) elseif !() src.newitem i_mt_horse_staff src.act.link src.act.more2 src.act.more1 c_staff_horse src.act.equip src.update remove else endif return 1 /////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// [events e_plevel2] on=@click if ( > 1) if (=1) if (=2) message Counselor return 1 else return 0 endif [events e_plevel3] on=@click if ( > 1) if (=1) if (=3) message Seer return 1 else return 0 endif [events e_plevel4] on=@click if ( > 1) if (=1) if (=4) message GM return 1 else return 0 endif [events e_plevel5] on=@click if ( > 1) if (=1) if (=5) message Developer return 1 else return 0 endif [events e_plevel6] on=@click if ( > 1) if (=1) if (=6) message Admin return 1 else return 0 endif [events e_plevel7] on=@click if ( > 1) if (=1) if (=7) message Owner return 1 else return 0 endif /////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// [events e_staff] on=@login src.slogin on=@logout src.slogout on=@death hitpoints= return 1 [itemdef i_staff_chat] name=staff chat id=i_memory type=t_eq_script layer=30 [function staffchat] src.newitem i_staff_chat src.act.cont src.tag.staffchat 1 src.sysmessage Staffchat: Aktif return 1 [function s] msgstaff return 1 [function sysmessagecounselor] var.old_p var.old_region_events var.old_region_flags var.old_act region.flags=0 region.events -0 p 11 11 0 1 newitem i_memory act.cont act.sayua 063 0 0 1 act.remove p region.flags region.events act [function sysmessageseer] var.old_p var.old_region_events var.old_region_flags var.old_act region.flags=0 region.events -0 p 11 11 0 1 newitem i_memory act.cont act.sayua 99 0 0 1 act.remove p region.flags region.events act [function sysmessagegm] var.old_p
Bolubeyi Mesaj tarihi: Temmuz 2, 2004 Mesaj tarihi: Temmuz 2, 2004 prd orda stafa iki tıklayarak ayzmışım kusura bakam robeye çift tıklayarak demek istedim orada[signature][hline]Strahd Zarovich[Bolubeyi]
NotoriuS Mesaj tarihi: Temmuz 2, 2004 Mesaj tarihi: Temmuz 2, 2004 Zaten Sorunun Cevabını Almışsındır Dostum... :)[signature][hline] §layer _____ _______ _________ __________ Life Or Dead -_--_§pawn§layer_--_-
Khazab Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2004 Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2004 said: Bolubeyi, 02 Temmuz 2004 15:29 tarihinde demiş ki: prd orda stafa iki tıklayarak ayzmışım kusura bakam robeye çift tıklayarak demek istedim orada O zaman robe scriptinin altında @Dclick ve scriptleri ekleyeceksin.[signature][hline]
wolcano Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2004 Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2004 Dostum al sana Script Amenteste Roxside De bu scriptleri kullaniyor al işine yarar. ********************************************** [PLEVEL 2] scriptmaster [function scriptmaster] if !(&statf_insubstantial) src.invis 1 src.newitem 03709 src.sound 0207 src.act.p src.act.timer 1 src.act.attr attr_decay src.act.move n 1 src.newitem 03709 src.act.p src.act.timer 1 src.act.attr attr_decay src.act.move s 1 src.newitem 03709 src.act.p src.act.timer 1 src.act.attr attr_decay src.act.move e 1 src.newitem 03709 src.act.p src.act.timer 1 src.act.attr attr_decay src.act.move w 1 src.newitem 03709 src.act.p src.act.timer 1 src.act.attr attr_decay src.act.move near 1 src.newitem 03709 src.act.p src.act.timer 1 src.act.attr attr_decay src.act.move sw 1 src.newitem 03709 src.act.p src.act.timer 1 src.act.attr attr_decay src.act.move nw 1 src.newitem 03709 src.act.p src.act.timer 1 src.act.attr attr_decay src.act.move se 1 else src.invis 0 src.newitem 03709 src.sound 0207 src.act.p src.act.timer 1 src.act.attr attr_decay src.act.move n 1 src.newitem 03709 src.act.p src.act.timer 1 src.act.attr attr_decay src.act.move s 1 src.newitem 03709 src.act.p src.act.timer 1 src.act.attr attr_decay src.act.move e 1 src.newitem 03709 src.act.p src.act.timer 1 src.act.attr attr_decay src.act.move w 1 src.newitem 03709 src.act.p src.act.timer 1 src.act.attr attr_decay src.act.move near 1 src.newitem 03709 src.act.p src.act.timer 1 src.act.attr attr_decay src.act.move sw 1 src.newitem 03709 src.act.p src.act.timer 1 src.act.attr attr_decay src.act.move nw 1 src.newitem 03709 src.act.p src.act.timer 1 src.act.attr attr_decay src.act.move se 1 endif [PLEVEL 2] fixmix [function fixmix] if !(&statf_insubstantial) src.invis 1 src.newitem i_fx_explode src.act.color 0bb7 src.sound 0203 src.act.p src.act.timer 2 src.act.attr attr_decay src.newitem i_fx_glow_spike src.act.color 0bb7 src.act.p src.act.timer 2 src.act.attr attr_decay src.act.move n 2 src.newitem i_fx_glow_spike src.act.color 0bb7 src.act.p src.act.timer 2 src.act.attr attr_decay src.act.move s 2 src.newitem i_fx_glow_spike src.act.color 0bb7 src.act.p src.act.timer 2 src.act.attr attr_decay src.act.move e 2 src.newitem i_fx_glow_spike src.act.color 0bb7 src.act.p src.act.timer 2 src.act.attr attr_decay src.act.move w 2 src.newitem i_fx_glow_spike src.act.color 0bb7 src.act.p src.act.timer 2 src.act.attr attr_decay src.act.move near 2 src.newitem i_fx_glow_spike src.act.color 0bb7 src.act.p src.act.timer 2 src.act.attr attr_decay src.act.move sw 2 src.newitem i_fx_glow_spike src.act.color 0bb7 src.act.p src.act.timer 2 src.act.attr attr_decay src.act.move nw 2 src.newitem i_fx_glow_spike src.act.color 0bb7 src.act.p src.act.timer 2 src.act.attr attr_decay src.act.move se 2 //**2. tur src.newitem i_fx_glow_spike src.act.color 0bb7 src.sound 0207 src.act.p src.act.timer 2 src.act.attr attr_decay src.act.move n 3 src.newitem i_fx_glow_spike src.act.color 0bb7 src.act.p src.act.timer 2 src.act.attr attr_decay src.act.move s 3 src.newitem i_fx_glow_spike src.act.color 0bb7 src.act.p src.act.timer 2 src.act.attr attr_decay src.act.move e 3 src.newitem i_fx_glow_spike src.act.color 0bb7 src.act.p src.act.timer 2 src.act.attr attr_decay src.act.move w 3 src.newitem i_fx_glow_spike src.act.color 0bb7 src.act.p src.act.timer 2 src.act.attr attr_decay src.act.move near 3 src.newitem i_fx_glow_spike src.act.color 0bb7 src.act.p src.act.timer 2 src.act.attr attr_decay src.act.move sw 3 src.newitem i_fx_glow_spike src.act.color 0bb7 src.act.p src.act.timer 2 src.act.attr attr_decay src.act.move nw 3 src.newitem i_fx_glow_spike src.act.color 0bb7 src.act.p src.act.timer 2 src.act.attr attr_decay src.act.move se 3 //**3.tur src.newitem i_fx_glow_spike src.act.color 0bb7 src.sound 0207 src.act.p src.act.timer 2 src.act.attr attr_decay src.act.move n 4 src.newitem i_fx_glow_spike src.act.color 0bb7 src.act.p src.act.timer 2 src.act.attr attr_decay src.act.move s 4 src.newitem i_fx_glow_spike src.act.color 0bb7 src.act.p src.act.timer 2 src.act.attr attr_decay src.act.move e 4 src.newitem i_fx_glow_spike src.act.color 0bb7 src.act.p src.act.timer 2 src.act.attr attr_decay src.act.mo
soydaner Mesaj tarihi: Temmuz 6, 2004 Mesaj tarihi: Temmuz 6, 2004 Bosuna yormussun kendını calısmnıyor Scp
Sorj Mesaj tarihi: Temmuz 6, 2004 Mesaj tarihi: Temmuz 6, 2004 yuh be yinede bi teşekkür edersin lan adama oha be boşuna yorulmuşun bürst ya cevaba bak gel sen yaz ozaman allahım ya höbürüst ya ne diyim artık...[signature][hline][ quote ]Erutan, 06 Temmuz 2004 16:11 tarihinde demiş ki: [ quote ]Erutan, 06 Temmuz 2004 15:21 tarihinde demiş ki: ya boké gibi oyun oynanmaz sırf para için yapılmış oyun [ /quote ] krono trigger bile 10 kat daha iyi frp olmamasına rağmen :D ... bu arada sanırım ilk kendi mesajını quote yapan insan benim? :D[ /quote ]
wolcano Mesaj tarihi: Temmuz 6, 2004 Mesaj tarihi: Temmuz 6, 2004 demek sen calistiramadin alala ozaman ben nasil kullaniyorum serverda vayy be script hatasi nerde acaba.[signature][hline]I WanT To KiLL Mé
soydaner Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2004 Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2004 Adam Cok Amatorce Yazmıs Al Sana Scp ozaman [PLEVEL 5] scriptmaster [function scriptmaster] if !(&statf_insubstantial) src.invis 1 src.newitem 03709 src.sound 0207 src.act.p src.act.timer 1 src.act.attr attr_decay src.act.move n 1 src.newitem 03709 src.act.p src.act.timer 1 src.act.attr attr_decay src.act.move s 1 src.newitem 03709 src.act.p src.act.timer 1 src.act.attr attr_decay src.act.move e 1 src.newitem 03709 src.act.p src.act.timer 1 src.act.attr attr_decay src.act.move w 1 src.newitem 03709 src.act.p src.act.timer 1 src.act.attr attr_decay src.act.move near 1 src.newitem 03709 src.act.p src.act.timer 1 src.act.attr attr_decay src.act.move sw 1 src.newitem 03709 src.act.p src.act.timer 1 src.act.attr attr_decay src.act.move nw 1 src.newitem 03709 src.act.p src.act.timer 1 src.act.attr attr_decay src.act.move se 1 else src.invis 0 src.newitem 03709 src.sound 0207 src.act.p src.act.timer 1 src.act.attr attr_decay src.act.move n 1 src.newitem 03709 src.act.p src.act.timer 1 src.act.attr attr_decay src.act.move s 1 src.newitem 03709 src.act.p src.act.timer 1 src.act.attr attr_decay src.act.move e 1 src.newitem 03709 src.act.p src.act.timer 1 src.act.attr attr_decay src.act.move w 1 src.newitem 03709 src.act.p src.act.timer 1 src.act.attr attr_decay src.act.move near 1 src.newitem 03709 src.act.p src.act.timer 1 src.act.attr attr_decay src.act.move sw 1 src.newitem 03709 src.act.p src.act.timer 1 src.act.attr attr_decay src.act.move nw 1 src.newitem 03709 src.act.p src.act.timer 1 src.act.attr attr_decay src.act.move se 1 endif [PLEVEL 6] fixmix [function fixmix] if !(&statf_insubstantial) src.invis 1 src.newitem i_fx_explode src.act.color 0bb7 src.sound 0203 src.act.p src.act.timer 2 src.act.attr attr_decay src.newitem i_fx_glow_spike src.act.color 0bb7 src.act.p src.act.timer 2 src.act.attr attr_decay src.act.move n 2 src.newitem i_fx_glow_spike src.act.color 0bb7 src.act.p src.act.timer 2 src.act.attr attr_decay src.act.move s 2 src.newitem i_fx_glow_spike src.act.color 0bb7 src.act.p src.act.timer 2 src.act.attr attr_decay src.act.move e 2 src.newitem i_fx_glow_spike src.act.color 0bb7 src.act.p src.act.timer 2 src.act.attr attr_decay src.act.move w 2 src.newitem i_fx_glow_spike src.act.color 0bb7 src.act.p src.act.timer 2 src.act.attr attr_decay src.act.move near 2 src.newitem i_fx_glow_spike src.act.color 0bb7 src.act.p src.act.timer 2 src.act.attr attr_decay src.act.move sw 2 src.newitem i_fx_glow_spike src.act.color 0bb7 src.act.p src.act.timer 2 src.act.attr attr_decay src.act.move nw 2 src.newitem i_fx_glow_spike src.act.color 0bb7 src.act.p src.act.timer 2 src.act.attr attr_decay src.act.move se 2 //**2. tur src.newitem i_fx_glow_spike src.act.color 0bb7 src.sound 0207 src.act.p src.act.timer 2 src.act.attr attr_decay src.act.move n 3 src.newitem i_fx_glow_spike src.act.color 0bb7 src.act.p src.act.timer 2 src.act.attr attr_decay src.act.move s 3 src.newitem i_fx_glow_spike src.act.color 0bb7 src.act.p src.act.timer 2 src.act.attr attr_decay src.act.move e 3 src.newitem i_fx_glow_spike src.act.color 0bb7 src.act.p src.act.timer 2 src.act.attr attr_decay src.act.move w 3 src.newitem i_fx_glow_spike src.act.color 0bb7 src.act.p src.act.timer 2 src.act.attr attr_decay src.act.move near 3 src.newitem i_fx_glow_spike src.act.color 0bb7 src.act.p src.act.timer 2 src.act.attr attr_decay src.act.move sw 3 src.newitem i_fx_glow_spike src.act.color 0bb7 src.act.p src.act.timer 2 src.act.attr attr_decay src.act.move nw 3 src.newitem i_fx_glow_spike src.act.color 0bb7 src.act.p src.act.timer 2 src.act.attr attr_decay src.act.move se 3 //**3.tur src.newitem i_fx_glow_spike src.act.color 0bb7 src.sound 0207 src.act.p src.act.timer 2 src.act.attr attr_decay src.act.move n 4 src.newitem i_fx_glow_spike src.act.color 0bb7 src.act.p src.act.timer 2 src.act.attr attr_decay src.act.move s 4 src.newitem i_fx_glow_spike src.act.color 0bb7 src.act.p src.act.timer 2 src.act.attr attr_decay src.act.move e 4 src.newitem i_fx_glow_spike src.act.color 0bb7 src.act.p src.act.timer 2 src.act.attr attr_decay src.act.move w 4 src.newitem i_fx_glow_spike src.act.color 0bb7 src.act.p src.act.timer 2 src.act.attr attr_decay src.act.move near 4 src.newitem i_fx_glow_spike src.act.color 0bb7 src.act.p src.act.timer 2 src.act.attr attr_decay src.act.move sw 4 src.newitem i_fx_glow_spike src.act.colo
BlazeS Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2004 Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2004 Çok gereksiz uzatılmış scriptler haberiniz olsun.. Bilgi amacı ile yazıorum... Saygılarımla...[signature][hline]Gedik.NET Isp Worker - Project Developing , Linux&Unix Customer Responsible
Martin_Solveig Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2004 Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2004 bari small taglarını kullansaydınız birde o kadar kolaylık yapıldu yanıtlamada.[signature][hline]Tanık Olsun Mavi Gozlu Istanbul FirardayIm..
Sorj Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2004 Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2004 iyide bunlar nebulanın scriptleri değilmi? neyine adam yazmış diyorsunuzki?[signature][hline][ quote ]Erutan, 06 Temmuz 2004 16:11 tarihinde demiş ki: [ quote ]Erutan, 06 Temmuz 2004 15:21 tarihinde demiş ki: ya boké gibi oyun oynanmaz sırf para için yapılmış oyun [ /quote ] krono trigger bile 10 kat daha iyi frp olmamasına rağmen :D ... bu arada sanırım ilk kendi mesajını quote yapan insan benim? :D[ /quote ]
Öne çıkan mesajlar