eeee Mesaj tarihi: Haziran 4, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 4, 2004 staff lar için bir script arıyorum.Nasıl söylesem staff ların çevresinde dumana benzer bişeyler çıkıyor.etrafında renkli.kal val a benziyor.ama renkli bilen varsa bana yollaya bilir mi? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sorj Mesaj tarihi: Haziran 4, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 4, 2004 .add i_staff quarter src.admin.go.undernet.flanders.be.eu.undernet.org şaka şaka nasıl bişey biraz daha açarmısın benim kelime dâârcîîm kît dâ ondan[signature][hline]morning morning where are you going? Sabah sabah nereye gidiyorsun? Cable Mail Aysikyu Click Me And Type Something Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Korax Mesaj tarihi: Haziran 4, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 4, 2004 Arkadaşın bahsettiği şey bi komut yada örneğin robe'a tıklayınca efektlerle invisden çıkma gibi bişey.Componentlerle uğraşmak için birebir :) paticik.com/scripts aratırırsan bulabilirsin.Orada olması lazımdı.[signature][hline] _o_ _o_ _o_ _o_ ..| ....|.....|.....| ./ ./ ../ ../ Tey,Tey,Teyyy.. Soldan Sağa:Paskal,Koraks,Tora ve Llama,Paticiğin Resmi,Tescilli Halaycıları.. Powered bY Korax & Pascal. Pati halay ekibi kurucuları ve başları.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
RRa Mesaj tarihi: Haziran 4, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 4, 2004 Functionun altinda bundan 6 tane ekliyceksin. newitem i_fire_column act.type t_normal act.p act.MOVE 1,-2 act.attr attr_decay act.timer 2[signature][hline]Ra Ownz www.unlive.net Herkes kendi kaderinin efendisidir Vote Unlive Bize katıl kendi tercihlerinin hükümdarı ol. [email protected] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Lucas Mesaj tarihi: Haziran 4, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 4, 2004 eheh .fixmix ve .scriptmaster ı söylüorsun.istiyorsan msn veya mail ver yolliyim.[signature][hline]Indinolla UO Shard High Council Gün Gelir Sokaklarda Yatarsam Şaşma ama Gün Gelir Vezir Olur Çökerim Başına... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bolubeyi Mesaj tarihi: Temmuz 2, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 2, 2004 [itemdef i_staff_robe] name=staff robe id=i_robe_gm armor=500 type=t_clothing on=@create name=staff robe color=0810 attr=04 hitpoints {5000 6000} ON=@DCLICK SRC.INVISIBLE src.Devaroux src.Devaroux2 src.Devaroux3 src.Devaroux4 on=@click message return 1 on=@pickup_pack if < 2) remove return 1 endif on=@equip if ( > 6) src.targ.color=0455 src.targ.name=Owner Robe src.title=Exodus Staff src.fame=0 src.karma=0 src.kills=0 src.gm=1 src.privshow=1 src.events +e_plevel7 src.events +e_staff elseif ( > 5) src.targ.color=01 src.targ.name=Admin Robe src.title=Exodus Staff src.fame=0 src.karma=0 src.kills=0 src.gm=1 src.privshow=1 src.events +e_plevel6 src.events +e_staff elseif ( > 4) src.targ.color=0485 src.targ.name=Developer Robe src.title=Exodus Staff src.fame=0 src.karma=0 src.kills=0 src.gm=1 src.privshow=1 src.events +e_plevel5 src.events +e_staff elseif ( > 3) src.targ.color=070d src.targ.name=Gamemaster Robe src.title=Exodus Staff src.fame=0 src.karma=0 src.kills=0 src.events +e_plevel4 src.events +e_staff elseif ( > 2) src.targ.color=025 src.targ.name=Seer Robe src.title=Exodus Staff src.fame=0 src.karma=0 src.kills=0 src.events +e_plevel3 src.events +e_staff elseif ( > 1) src.targ.color=0554 src.targ.name=Counselor Robe src.title=Exodus Staff src.fame=0 src.karma=0 src.kills=0 src.events +e_plevel2 src.events +e_staff elseif ( < 2) src.sysmessage Staff' a ait olan esyalari kullanamazsiniz. src.targ.remove endif return 0 on=@unequip if ( > 6) src.events -e_plevel7 elseif ( > 5) src.events -e_plevel6 elseif ( > 4) src.events -e_plevel5 elseif ( > 3) src.events -e_plevel4 elseif ( > 2) src.events -e_plevel3 elseif ( > 1) src.events -e_plevel2 endif return 0 /////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// [itemdef i_staff_horse] name=staff horse id=i_pet_horse type=t_script on=@create color=0810 attr=14 on=@dclick if !(( == c_man) || ( == c_woman) || ( == c_man_gm)) elseif !() src.newitem i_mt_horse_staff src.act.link src.act.more2 src.act.more1 c_staff_horse src.act.equip src.update remove else endif return 1 /////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// [events e_plevel2] on=@click if ( > 1) if (=1) if (=2) message Counselor return 1 else return 0 endif [events e_plevel3] on=@click if ( > 1) if (=1) if (=3) message Seer return 1 else return 0 endif [events e_plevel4] on=@click if ( > 1) if (=1) if (=4) message GM return 1 else return 0 endif [events e_plevel5] on=@click if ( > 1) if (=1) if (=5) message Developer return 1 else return 0 endif [events e_plevel6] on=@click if ( > 1) if (=1) if (=6) message Admin return 1 else return 0 endif [events e_plevel7] on=@click if ( > 1) if (=1) if (=7) message Owner return 1 else return 0 endif /////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// [events e_staff] on=@login src.slogin on=@logout src.slogout on=@death hitpoints= return 1 [itemdef i_staff_chat] name=staff chat id=i_memory type=t_eq_script layer=30 [function staffchat] src.newitem i_staff_chat src.act.cont src.tag.staffchat 1 src.sysmessage Staffchat: Aktif return 1 [function s] msgstaff return 1 [function sysmessagecounselor] var.old_p var.old_region_events var.old_region_flags var.old_act region.flags=0 region.events -0 p 11 11 0 1 newitem i_memory act.cont act.sayua 063 0 0 1 act.remove p region.flags region.events act [function sysmessageseer] var.old_p var.old_region_events var.old_region_flags var.old_act region.flags=0 region.events -0 p 11 11 0 1 newitem i_memory act.cont act.sayua 99 0 0 1 act.remove p region.flags region.events act [function sysmessagegm] var.old_p Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bolubeyi Mesaj tarihi: Temmuz 2, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 2, 2004 prd orda stafa iki tıklayarak ayzmışım kusura bakam robeye çift tıklayarak demek istedim orada[signature][hline]Strahd Zarovich[Bolubeyi] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
NotoriuS Mesaj tarihi: Temmuz 2, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 2, 2004 Zaten Sorunun Cevabını Almışsındır Dostum... :)[signature][hline] §layer _____ _______ _________ __________ Life Or Dead -_--_§pawn§layer_--_- Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Khazab Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2004 said: Bolubeyi, 02 Temmuz 2004 15:29 tarihinde demiş ki: prd orda stafa iki tıklayarak ayzmışım kusura bakam robeye çift tıklayarak demek istedim orada O zaman robe scriptinin altında @Dclick ve scriptleri ekleyeceksin.[signature][hline] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
wolcano Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2004 Dostum al sana Script Amenteste Roxside De bu scriptleri kullaniyor al işine yarar. ********************************************** [PLEVEL 2] scriptmaster [function scriptmaster] if !(&statf_insubstantial) src.invis 1 src.newitem 03709 src.sound 0207 src.act.p src.act.timer 1 src.act.attr attr_decay src.act.move n 1 src.newitem 03709 src.act.p src.act.timer 1 src.act.attr attr_decay src.act.move s 1 src.newitem 03709 src.act.p src.act.timer 1 src.act.attr attr_decay src.act.move e 1 src.newitem 03709 src.act.p src.act.timer 1 src.act.attr attr_decay src.act.move w 1 src.newitem 03709 src.act.p src.act.timer 1 src.act.attr attr_decay src.act.move near 1 src.newitem 03709 src.act.p src.act.timer 1 src.act.attr attr_decay src.act.move sw 1 src.newitem 03709 src.act.p src.act.timer 1 src.act.attr attr_decay src.act.move nw 1 src.newitem 03709 src.act.p src.act.timer 1 src.act.attr attr_decay src.act.move se 1 else src.invis 0 src.newitem 03709 src.sound 0207 src.act.p src.act.timer 1 src.act.attr attr_decay src.act.move n 1 src.newitem 03709 src.act.p src.act.timer 1 src.act.attr attr_decay src.act.move s 1 src.newitem 03709 src.act.p src.act.timer 1 src.act.attr attr_decay src.act.move e 1 src.newitem 03709 src.act.p src.act.timer 1 src.act.attr attr_decay src.act.move w 1 src.newitem 03709 src.act.p src.act.timer 1 src.act.attr attr_decay src.act.move near 1 src.newitem 03709 src.act.p src.act.timer 1 src.act.attr attr_decay src.act.move sw 1 src.newitem 03709 src.act.p src.act.timer 1 src.act.attr attr_decay src.act.move nw 1 src.newitem 03709 src.act.p src.act.timer 1 src.act.attr attr_decay src.act.move se 1 endif [PLEVEL 2] fixmix [function fixmix] if !(&statf_insubstantial) src.invis 1 src.newitem i_fx_explode src.act.color 0bb7 src.sound 0203 src.act.p src.act.timer 2 src.act.attr attr_decay src.newitem i_fx_glow_spike src.act.color 0bb7 src.act.p src.act.timer 2 src.act.attr attr_decay src.act.move n 2 src.newitem i_fx_glow_spike src.act.color 0bb7 src.act.p src.act.timer 2 src.act.attr attr_decay src.act.move s 2 src.newitem i_fx_glow_spike src.act.color 0bb7 src.act.p src.act.timer 2 src.act.attr attr_decay src.act.move e 2 src.newitem i_fx_glow_spike src.act.color 0bb7 src.act.p src.act.timer 2 src.act.attr attr_decay src.act.move w 2 src.newitem i_fx_glow_spike src.act.color 0bb7 src.act.p src.act.timer 2 src.act.attr attr_decay src.act.move near 2 src.newitem i_fx_glow_spike src.act.color 0bb7 src.act.p src.act.timer 2 src.act.attr attr_decay src.act.move sw 2 src.newitem i_fx_glow_spike src.act.color 0bb7 src.act.p src.act.timer 2 src.act.attr attr_decay src.act.move nw 2 src.newitem i_fx_glow_spike src.act.color 0bb7 src.act.p src.act.timer 2 src.act.attr attr_decay src.act.move se 2 //**2. tur src.newitem i_fx_glow_spike src.act.color 0bb7 src.sound 0207 src.act.p src.act.timer 2 src.act.attr attr_decay src.act.move n 3 src.newitem i_fx_glow_spike src.act.color 0bb7 src.act.p src.act.timer 2 src.act.attr attr_decay src.act.move s 3 src.newitem i_fx_glow_spike src.act.color 0bb7 src.act.p src.act.timer 2 src.act.attr attr_decay src.act.move e 3 src.newitem i_fx_glow_spike src.act.color 0bb7 src.act.p src.act.timer 2 src.act.attr attr_decay src.act.move w 3 src.newitem i_fx_glow_spike src.act.color 0bb7 src.act.p src.act.timer 2 src.act.attr attr_decay src.act.move near 3 src.newitem i_fx_glow_spike src.act.color 0bb7 src.act.p src.act.timer 2 src.act.attr attr_decay src.act.move sw 3 src.newitem i_fx_glow_spike src.act.color 0bb7 src.act.p src.act.timer 2 src.act.attr attr_decay src.act.move nw 3 src.newitem i_fx_glow_spike src.act.color 0bb7 src.act.p src.act.timer 2 src.act.attr attr_decay src.act.move se 3 //**3.tur src.newitem i_fx_glow_spike src.act.color 0bb7 src.sound 0207 src.act.p src.act.timer 2 src.act.attr attr_decay src.act.move n 4 src.newitem i_fx_glow_spike src.act.color 0bb7 src.act.p src.act.timer 2 src.act.attr attr_decay src.act.move s 4 src.newitem i_fx_glow_spike src.act.color 0bb7 src.act.p src.act.timer 2 src.act.attr attr_decay src.act.move e 4 src.newitem i_fx_glow_spike src.act.color 0bb7 src.act.p src.act.timer 2 src.act.attr attr_decay src.act.mo Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
soydaner Mesaj tarihi: Temmuz 6, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 6, 2004 Bosuna yormussun kendını calısmnıyor Scp Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sorj Mesaj tarihi: Temmuz 6, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 6, 2004 yuh be yinede bi teşekkür edersin lan adama oha be boşuna yorulmuşun bürst ya cevaba bak gel sen yaz ozaman allahım ya höbürüst ya ne diyim artık...[signature][hline][ quote ]Erutan, 06 Temmuz 2004 16:11 tarihinde demiş ki: [ quote ]Erutan, 06 Temmuz 2004 15:21 tarihinde demiş ki: ya boké gibi oyun oynanmaz sırf para için yapılmış oyun [ /quote ] krono trigger bile 10 kat daha iyi frp olmamasına rağmen :D ... bu arada sanırım ilk kendi mesajını quote yapan insan benim? :D[ /quote ] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
wolcano Mesaj tarihi: Temmuz 6, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 6, 2004 demek sen calistiramadin alala ozaman ben nasil kullaniyorum serverda vayy be script hatasi nerde acaba.[signature][hline]I WanT To KiLL Mé Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
soydaner Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2004 Adam Cok Amatorce Yazmıs Al Sana Scp ozaman [PLEVEL 5] scriptmaster [function scriptmaster] if !(&statf_insubstantial) src.invis 1 src.newitem 03709 src.sound 0207 src.act.p src.act.timer 1 src.act.attr attr_decay src.act.move n 1 src.newitem 03709 src.act.p src.act.timer 1 src.act.attr attr_decay src.act.move s 1 src.newitem 03709 src.act.p src.act.timer 1 src.act.attr attr_decay src.act.move e 1 src.newitem 03709 src.act.p src.act.timer 1 src.act.attr attr_decay src.act.move w 1 src.newitem 03709 src.act.p src.act.timer 1 src.act.attr attr_decay src.act.move near 1 src.newitem 03709 src.act.p src.act.timer 1 src.act.attr attr_decay src.act.move sw 1 src.newitem 03709 src.act.p src.act.timer 1 src.act.attr attr_decay src.act.move nw 1 src.newitem 03709 src.act.p src.act.timer 1 src.act.attr attr_decay src.act.move se 1 else src.invis 0 src.newitem 03709 src.sound 0207 src.act.p src.act.timer 1 src.act.attr attr_decay src.act.move n 1 src.newitem 03709 src.act.p src.act.timer 1 src.act.attr attr_decay src.act.move s 1 src.newitem 03709 src.act.p src.act.timer 1 src.act.attr attr_decay src.act.move e 1 src.newitem 03709 src.act.p src.act.timer 1 src.act.attr attr_decay src.act.move w 1 src.newitem 03709 src.act.p src.act.timer 1 src.act.attr attr_decay src.act.move near 1 src.newitem 03709 src.act.p src.act.timer 1 src.act.attr attr_decay src.act.move sw 1 src.newitem 03709 src.act.p src.act.timer 1 src.act.attr attr_decay src.act.move nw 1 src.newitem 03709 src.act.p src.act.timer 1 src.act.attr attr_decay src.act.move se 1 endif [PLEVEL 6] fixmix [function fixmix] if !(&statf_insubstantial) src.invis 1 src.newitem i_fx_explode src.act.color 0bb7 src.sound 0203 src.act.p src.act.timer 2 src.act.attr attr_decay src.newitem i_fx_glow_spike src.act.color 0bb7 src.act.p src.act.timer 2 src.act.attr attr_decay src.act.move n 2 src.newitem i_fx_glow_spike src.act.color 0bb7 src.act.p src.act.timer 2 src.act.attr attr_decay src.act.move s 2 src.newitem i_fx_glow_spike src.act.color 0bb7 src.act.p src.act.timer 2 src.act.attr attr_decay src.act.move e 2 src.newitem i_fx_glow_spike src.act.color 0bb7 src.act.p src.act.timer 2 src.act.attr attr_decay src.act.move w 2 src.newitem i_fx_glow_spike src.act.color 0bb7 src.act.p src.act.timer 2 src.act.attr attr_decay src.act.move near 2 src.newitem i_fx_glow_spike src.act.color 0bb7 src.act.p src.act.timer 2 src.act.attr attr_decay src.act.move sw 2 src.newitem i_fx_glow_spike src.act.color 0bb7 src.act.p src.act.timer 2 src.act.attr attr_decay src.act.move nw 2 src.newitem i_fx_glow_spike src.act.color 0bb7 src.act.p src.act.timer 2 src.act.attr attr_decay src.act.move se 2 //**2. tur src.newitem i_fx_glow_spike src.act.color 0bb7 src.sound 0207 src.act.p src.act.timer 2 src.act.attr attr_decay src.act.move n 3 src.newitem i_fx_glow_spike src.act.color 0bb7 src.act.p src.act.timer 2 src.act.attr attr_decay src.act.move s 3 src.newitem i_fx_glow_spike src.act.color 0bb7 src.act.p src.act.timer 2 src.act.attr attr_decay src.act.move e 3 src.newitem i_fx_glow_spike src.act.color 0bb7 src.act.p src.act.timer 2 src.act.attr attr_decay src.act.move w 3 src.newitem i_fx_glow_spike src.act.color 0bb7 src.act.p src.act.timer 2 src.act.attr attr_decay src.act.move near 3 src.newitem i_fx_glow_spike src.act.color 0bb7 src.act.p src.act.timer 2 src.act.attr attr_decay src.act.move sw 3 src.newitem i_fx_glow_spike src.act.color 0bb7 src.act.p src.act.timer 2 src.act.attr attr_decay src.act.move nw 3 src.newitem i_fx_glow_spike src.act.color 0bb7 src.act.p src.act.timer 2 src.act.attr attr_decay src.act.move se 3 //**3.tur src.newitem i_fx_glow_spike src.act.color 0bb7 src.sound 0207 src.act.p src.act.timer 2 src.act.attr attr_decay src.act.move n 4 src.newitem i_fx_glow_spike src.act.color 0bb7 src.act.p src.act.timer 2 src.act.attr attr_decay src.act.move s 4 src.newitem i_fx_glow_spike src.act.color 0bb7 src.act.p src.act.timer 2 src.act.attr attr_decay src.act.move e 4 src.newitem i_fx_glow_spike src.act.color 0bb7 src.act.p src.act.timer 2 src.act.attr attr_decay src.act.move w 4 src.newitem i_fx_glow_spike src.act.color 0bb7 src.act.p src.act.timer 2 src.act.attr attr_decay src.act.move near 4 src.newitem i_fx_glow_spike src.act.color 0bb7 src.act.p src.act.timer 2 src.act.attr attr_decay src.act.move sw 4 src.newitem i_fx_glow_spike src.act.colo Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BlazeS Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2004 Çok gereksiz uzatılmış scriptler haberiniz olsun.. Bilgi amacı ile yazıorum... Saygılarımla...[signature][hline]Gedik.NET Isp Worker - Project Developing , Linux&Unix Customer Responsible Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Martin_Solveig Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2004 bari small taglarını kullansaydınız birde o kadar kolaylık yapıldu yanıtlamada.[signature][hline]Tanık Olsun Mavi Gozlu Istanbul FirardayIm.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sorj Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2004 iyide bunlar nebulanın scriptleri değilmi? neyine adam yazmış diyorsunuzki?[signature][hline][ quote ]Erutan, 06 Temmuz 2004 16:11 tarihinde demiş ki: [ quote ]Erutan, 06 Temmuz 2004 15:21 tarihinde demiş ki: ya boké gibi oyun oynanmaz sırf para için yapılmış oyun [ /quote ] krono trigger bile 10 kat daha iyi frp olmamasına rağmen :D ... bu arada sanırım ilk kendi mesajını quote yapan insan benim? :D[ /quote ] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar