Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

DOOM 3 geliyoooo... ama...?

eagle_dnz

Öne çıkan mesajlar

sam yok
100 fps olayı değil
zamanında bende senin gibi çok sıkıntı çektim
4 sene ati rage fury le uraştım ki en son uraşırken gf 4 ti 4800 ler var idi
sonra aldım ti 4200 rahatladım

bu kartlan
20 30 fps arasını geçemiyorsun
hele kasıntı bir combat olursa vay haline

yeni kart alman lazım[signature][hline]www.scuniverse.com
www.scuniverse.com/forum
Ayrton Senna is not dead
Sosyal ağlarda paylaş

• 5 hafta sonra ...
doom 3'ün motoru iyi yazılmış olacağı için çok hızlı çalışıcağını düşünüyorum... şu ana kadar hep öyle oldu. id software, valve gibi firmalar motorları iyi yazdıkları için dandik bilgisayarlarda bile yüksek performans elde ediliyor. farcry o açıdan biraz dandik geldi. mesela quake 3'ün eski bilgisayarımda o hardware'ime rağmen ne kadar hızlı çalıştığına şaşırmıştım.[signature][hline]The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who in the name of charity and goodwill shepherds the weak through the valley of darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger, those who attempt to poison, and destroy my brothers! And you will know My name is the Lord, when I lay my vengeance upon thee.

- Jules
Sosyal ağlarda paylaş

ha bi de doom 3 demişken bi yerde 3 ağustosta çıkıyo diye duydum, doğru mudur?[signature][hline]The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who in the name of charity and goodwill shepherds the weak through the valley of darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger, those who attempt to poison, and destroy my brothers! And you will know My name is the Lord, when I lay my vengeance upon thee.

- Jules
Sosyal ağlarda paylaş

hakketen aabey yaw bende PII 233 + Geforce 2MX 400 var uçarım o oyunda heralde.. -30 fps görürüm di aabey?
görürüm görürüm...[signature][hline] A Ferrari is a dream, two Ferraris are paradise while three Ferraris are just too good to be true ;)

[Bu mesaj Ouz_UFO tarafından 05 Temmuz 2004 15:23 tarihinde değiştirilmiştir]
Sosyal ağlarda paylaş

• Yeni Oluştur...