paramecium Mesaj tarihi: Ekim 12, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 12, 2009 Selam, 340HP olan fabrikasyon güç yapılan modifiye ile 460Hp olarak güncellenmiş. 4,6s olan 0-100km/h değeri 3,8s olarak değişmiş. 310km/h'lık son sürat değerine kavuşmuş araç. Tork ise %42 arttırılmış. said: * matt black „vinyl” – 1.999 Euro * coilovers – 1.299 Euro * modified ECU + exhaust system (460bhp / 472lb/ft) – price on request * gloss black 9x20″ wheels with 255/30/20 Michelin Pilot Sport Cup+ – 6.400 Euro Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mathias Mesaj tarihi: Ekim 12, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 12, 2009 Oricinal audi opsiyonları ile daha güzel gözüküyor bu araç. Motor modifikasyonuna birşey demiyorum tabi ama çok olmamış yahu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sintisyzer Mesaj tarihi: Ekim 12, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 12, 2009 ahha ttle r8 tokatlamak nası bi zevk olsa gerek :) 4.2 motorlu r8in 0-100u 4.6sn, 5.2 motorlusunun 3.9 saniyeymiş :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esh Mesaj tarihi: Ekim 12, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 12, 2009 20" jantla 3.8 0-100 nedir ya? biri aciklasin abi nedir yani? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sintisyzer Mesaj tarihi: Ekim 12, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 12, 2009 yanına 460hp koyunca oluyı demekki Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esh Mesaj tarihi: Ekim 12, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 12, 2009 bi de 3 parca modifiye var gibi yazilmi$ da, bi tek ecu atmakla %42 tork arti$i zor ya Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dragonmax Mesaj tarihi: Ekim 12, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 12, 2009 oha bu araba mı ? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fistan Mesaj tarihi: Ekim 12, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 12, 2009 2. fotografı görünce içinde fosur fosur sigara içip sağı solu yakmak istedim bi an Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fistan Mesaj tarihi: Ekim 12, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 12, 2009 küllük var di mi TT lerde ? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Ekim 12, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 12, 2009 Autoblog said: Even in stock form, the turbo-five in the TT-RS puts put out a healthy 340 horses, enough to scoot it from 0-60 mph in 4.6 seconds. By the time Avus finishes tinkering with it, however, their uprated TT-RS produces 460 hp and 472 lb/ft. Credit for the 30% horsepower boost comes via turbo and ECU tweaks, along with a new free-flow exhaust system with racing cats. So-equipped, the coupe's 0-60 time tumbles to just 3.8 seconds and top speed rises to 194 mph. Forget the Ur, that makes it about as quick as the R8 V10 5.2 FSI. Thankfully, Avus' makeover isn't just confined to the engine bay. The tuner adds adjustable coilovers and a set of gloss black 20-inch Sportec Mono wheels wrapped in chunky 255/30-20 Hankook S1 Evo rubber. Said another way, they ought to do a whole lot more than just look pretty. Handling has been improved, yet so has the ride quality thanks to the adjustable suspension, say company officials. That added tweakability should allow one to maximize performance on track days without totally grenading everyday comfort. The whole package minus the horsepower boost runs about 9,700 Euro (around $14,300). Avus asks that you contact them for specific pricing on the engine mods. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar